Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-24, 14:34
  #13
Medlem
Haha alltså det här är så jävla typiskt, det är PRECIS det här som händer när man tänker med kuken
Lycka till och ge inte efter, dom har nog redan gått vidare till nya offer!
//A
2015-08-24, 14:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carragher84
Vet inte hur jag ska börja snackade med en tjej ett tag från internet. Så sedan bytte vi Skype. Där började hon klä av sig och jag gjorde det med. Helt plötsligt skickar hon en länk med en Youtube video på mig. Den anmälde jag och sedan togs den bort. Hon sade att hon skulle skicka denna till alla mina vänner. Som tur var så hade jag en fejk Hotmail till Skype. Och om hon hade den adressen så skulle de leda till en fejk Facebook. Ska man oroa sig. Vet inte vad jag tänkte på.

Du tänkte inte alls men det är bra att du blev rädd och postade här så att andra ska fatta att man ska undvika "kvinnor"...luder från internet.
2015-08-24, 15:38
  #15
Avstängd
Förlåt TS, men hur fasiken kan man gå på det? Liksom... hur kan man INTE se att det är en film? Varför klär man av sig på internet framför en människa man inte har 100% koll på?

Ja, det var en kille bakom skärmen med en film. Antagligen bor han i Bangladesh och vill att du skickar pengar.

Det är inget att oroa sig för. Hade han tillgång till din vänlista eller något? Om det kommer ut (var fan ska han lägga skiten liksom och vad tjänar han på det?) så har du dina 5 minuters fame och så var det med det. Folk kommer fullständigt skita i ditt material, det kommer drunkna i internets ocean av skit.

Begå inte självmord, för en del gör det vid det här laget.

Luska ut vad han döper videorna till. Googla och kontakta respektive sajt, även google har ett formulär för att ta bort sökreslutat.

Förmodligen kommer han inte göra ett skit med videon. Antagligen sitta och runka, men vem fan bryr sig.
__________________
Senast redigerad av Direktdemokraterna 2015-08-24 kl. 15:43.
2015-08-25, 15:05
  #16
Medlem
TheAntiheros avatar
Varför döpte du tråden till "Utpressad av en tjej" när du redan visste att det var en kille?
Runkat ihop med nån snubbe eller?
2015-08-25, 17:50
  #17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Låser tråden, TS har fått svar.

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback