Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-24, 08:09
  #1
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Finns det någon info om denna noid? Den säljs på chem*e*al.

Ser riktigt lovande ut då både pinacan och fubinacan föll mig i smaken.


/Mvh
Citera
2015-08-24, 09:02
  #2
Medlem
maxojs avatar
Om båda föll dig i smaken så skulle jag nog vilja påstå att en mix av dessa två gör det ännu bättre?
Du som vet lär väl ha något hum om ruset och kan därför lägga ihop båda. Vet inte riktigt, håller mig borte från kemikalier
Citera
2015-08-24, 13:58
  #3
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxoj
Om båda föll dig i smaken så skulle jag nog vilja påstå att en mix av dessa två gör det ännu bättre?
Du som vet lär väl ha något hum om ruset och kan därför lägga ihop båda. Vet inte riktigt, håller mig borte från kemikalier


Man kan inte anta att det känns precis som båda rusen kombinerade då detta är ett helt annat ämne, dvs man har inte bara tagit den ena noiden och blandat med den andra rakt av. Detta har gjorts i ett labb där man korsat de 2 cannabinoiderna med varandra för att få fram en ny noid.

Den bör ju visserligen ha likheter med de 2 som den bygger på, men det behöver inte nödvändigtvis vara så alltid.

Röker noider väldigt sällan nu men jag gillade både Fubinacan och Pinacan så jag slängde iväg en beställning på en 1:a av detta som är tänkt att has till mix.
Får se om jag har tid att tillreda den imorgon då det troligen lär komma fram då.


Hur mycket Tobak skulle ni rekommendera mig att använda? När jag rökte som mest för några år sedan, och det inte var rent pulver, då kunde det hända att jag och mina vänner blandade ut 1g noider på 5-8g ört, det var så starkt så att dom flesta säkert hade däckat Tobaken eller örten som användes blev helt vit av pulvret.

Nu har jag ganska normal toleransnivå dock. Så 1 på 20 -30g ört kanske är lagom.
Jag vill gärna bli blåst av stolen! hehe

/Mvh
Citera
2015-08-24, 15:39
  #4
Medlem
TjackPastas avatar
Beställer som vanligt när ny noid kommer.

Återkommer, röker rent pulver.
Citera
2015-08-30, 23:27
  #5
Medlem
noobz1337s avatar
Var det någon som hann få hem denna?
Citera
2015-08-31, 15:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Var det någon som hann få hem denna?

Är med väldigt sugen på att få lite besked...
Citera
2015-09-02, 17:28
  #7
Medlem
Araedrics avatar
Är det nån som vet vad som har hänt med chemlegal?

är sidan bara nere eller har dom lagt ner?
Citera
2015-09-06, 17:10
  #8
Medlem
noobz1337s avatar
Nu när jag tänker efter så skulle "AB-FUB-PINACA" kunna vara ett annat namn för AZ-037, då den har likheter med båda, pentyl och fluorobenzyl, vilket var det som skillde ab-fub och ab-pin åt.
Citera
2015-09-20, 02:12
  #9
Medlem
Är det denna som förkortas fub-aeb?

Isf hann jag testa den
Citera
2015-10-01, 09:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Är det denna som förkortas fub-aeb?

Isf hann jag testa den
Och vad tyckte du.........
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback