Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-24, 01:28
  #13
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det som diskuteras är om en artikel liknande denna hade kunnat publicerats i svenska pravda, inte vem personen i fråga är. I Sverige skulle en artikel som skrivits av moder Teresa blivit refuserad om det innehållit samma sak.

Förstår du skillnaden?

Jo, självklart förstår jag att man här försöker att vinkla något dansk, till att ha relevans för Sverige.

Men författaren är en person som stort sett ingen i Danmark tar på allvar. Hans artikel har inte skapat debatt. Den har inte gjort något alls. Liksom alla hans andra artiklar där han framför teser om att muslimer än roten till allt ont. Han är en pajas och jag hoppas verkligen inte svenska tidningar publicerar skitsnack från pajasar.
Citera
2015-08-24, 01:42
  #14
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jo, självklart förstår jag att man här försöker att vinkla något dansk, till att ha relevans för Sverige.

Men författaren är en person som stort sett ingen i Danmark tar på allvar. Hans artikel har inte skapat debatt. Den har inte gjort något alls. Liksom alla hans andra artiklar där han framför teser om att muslimer än roten till allt ont. Han är en pajas och jag hoppas verkligen inte svenska tidningar publicerar skitsnack från pajasar.

Även om han är en pajas så verkar han ju ha rätt. Muslimer är inte roten till allt ont, nej.

De är däremot roten till att det kommer att bli väldigt blodigt i Europa de kommande åren.
Citera
2015-08-24, 02:13
  #15
Medlem
Cataphracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jo, självklart förstår jag att man här försöker att vinkla något dansk, till att ha relevans för Sverige.

Men författaren är en person som stort sett ingen i Danmark tar på allvar. Hans artikel har inte skapat debatt. Den har inte gjort något alls. Liksom alla hans andra artiklar där han framför teser om att muslimer än roten till allt ont. Han är en pajas och jag hoppas verkligen inte svenska tidningar publicerar skitsnack från pajasar.
Nu vet jag dock att du är tendentiös efter att ha sett tidigare inlägg du skrivit, så ditt omdöme är inget jag litar på. Hur som helst så må han eventuellt vara en knäppgök, men en sådan här artikel hade aldrig publicerats i till exempel SvD. Det han skriver är för "ärligt" och "hårt" för en del av våra alternativa mediala kanaler.
Citera
2015-08-24, 04:58
  #16
Medlem
Mullrets avatar
Att Europa kommer bli som Malmö i stort är nog en lågoddsare. Varför skulle integrationen lyckas bättre i andra länder ? Oavsett vem som kommer med budskapet så kan man redan idag se hur misären sprider sig. Precis som en ko kan dö av fästingar så kommer Europa sugas ut på allt blod av lycksökare från tredje världen. Politikernas enfald är den största faran idag. I framtiden kommer det vara övervåld mellan olika folkgrupper. Våldsamma skjutningar, attentat och sprängningar kommer höra till vardagen.
Den tärande delen av samhället vill ha del av den närande delen. Så har det alltid varit. Nu kommer det bli med hjälp av övervåld. I Sverige är polisen nästintill maktlös. Hur blir det när dagens 55 no-go zooner expanderat till 200 ?

Godnatt Europa.
__________________
Senast redigerad av Mullret 2015-08-24 kl. 05:11.
Citera
2015-08-24, 05:07
  #17
Avstängd
Jyllsnds-posten måste fixa en svensk filial.
Citera
2015-08-24, 05:12
  #18
Avstängd
Fonzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Att Europa kommer bli som Malmö i stort är nog en lågoddsare. Varför skulle integrationen lyckas bättre i andra länder ? Oavsett vem som kommer med budskapet så kan man redan idag se hur misären sprider sig. Precis som en ko kan dö av fästingar så kommer Europa sugas ut på allt blod av lycksökare från tredje världen. Politikernas enfald är den största faran idag. I framtiden kommer det vara övervåld mellan olika folkgrupper. Våldsamma skjutningar, attentat och sprängningar kommer höra till vardagen.

Godnatt Europa.

Så är det. Jag kan bara inte förstå att politikerna inte ser det. T o m vår statsminister blev hunsad av en kaxig blatte när han skulle lägga en krans vid mordplatsen i Göteborg och stack iväg med svansen mellan benen.

Det ser onekligen mörkt ut för Europa. Finland och Polen och några till verkar stå emot än så länge men det är bara en tidsfråga innan även dom blir kulturinvaderade av MENA.
__________________
Senast redigerad av Fonzarelli 2015-08-24 kl. 05:14.
Citera
2015-08-24, 05:24
  #19
Medlem
Det är befolkningsökningen som är problemet även om Afrika och Mellanöstern skeppar över miljon personer till Europa ökar de i antal.

Lösningen skulle kunna vara att Europa skulle betala för varje kvinna som sterilisera sig efter ett eller två barn.

Men media och politiker i Europa som jobbar mot att vi ska gå under blockerar alla lösningar.
Citera
2015-08-24, 06:33
  #20
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jag bor i Danmark och kan inte annat än skratta.

Har ni ens googlat på vem den här Bent Jensen är?

En ledtråd. Han har precis forlorat i sak i högstad domstolen, där han anklagade en oskyldig för att vara rysk spion.

Det är inte många här i Danmark som tar den pajasen på allvar.
Oskyldig är väl en ren lögn. Det Jensen är fälld för är förtal, inte att påståendet skulle vara felaktigt. I själva verket har han också kritiserats för brott mot tystnadsplikten när han avslöjade att personen i fråga var KGB-spion
Se "PET mente, at Jensen dermed overtrådte sin tavshedspligt" m.m.
https://da.wikipedia.org/wiki/Bent_J...ragsdahl-sagen
För de som tror att PET är en plastflaska: PET=danska säpo, jättekända från Forbrydelsen säsong 3.

Den som läser vidare om Jensen på Wikipedia ovan ser att din beskrivning av honom i övrigt, som pajas, inte tas på allvar m.m, är lögnaktig.
__________________
Senast redigerad av BaalZeBub 2015-08-24 kl. 06:39.
Citera
2015-08-24, 07:04
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Jag undrar om våra styrande inte fattar att detta håller på att ske, om de fattar men inte bryr sig, om de rentav vill att det ska ske eller om de tänker att jaja, men det ordnar sig säkert, det mesta brukar fixa sig.
Jorå dom fattar mycket väl, det är därför man inte får prata om det för ingenting får sätta käppar i hjulen för den nya samhällsordningen som är planerad för Europa.
Bomba lite här och mörda lite där så vips så har man skapat flyktingströmmar som i sin tur utnyttjas som biologiska vapen mot ekonomin och rådande ordning. Det är ett stort maskineri som absolut inte får kritiseras och just på grund av att det inte får kritiseras så vet vi också att det är delvis planlagt.
Det är slutresultatet när notan för massinvandringen är betald som är intressant för höjdarna, inte något annat.
Citera
2015-08-24, 08:07
  #22
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det svenska klimatet kommer närma sig det danska och sedan gå om det danska. Sverige är en borderline-nation och när svensken fått nog kommer vi bli fascister. Självklart är det så vi närapå håller på att förinta vårt nordiska sekulära samhälle. Men utan strid blir det inte...

Svenskar är faktiskt politiska extremister. Landet Lagom är en myt.
Citera
2015-08-24, 08:20
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Jag undrar om våra styrande inte fattar att detta håller på att ske, om de fattar men inte bryr sig, om de rentav vill att det ska ske eller om de tänker att jaja, men det ordnar sig säkert, det mesta brukar fixa sig.
Politikerna i Sverige är inte på en sådan mental nivå att de kan utvärdera detta och göra något åt det. Politikerna i Sverige, EU, USA styrs av banksystemet. Det är alltså bankerna som styr politikerna och inte tvärt om. Det är meningen att detta ska hända. Det är något som är planerat och inte nått som skett spontant eller av misstag.
Citera
2015-08-24, 08:22
  #24
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det som diskuteras är om en artikel liknande denna hade kunnat publicerats i svenska pravda, inte vem personen i fråga är. I Sverige skulle en artikel som skrivits av moder Teresa blivit refuserad om det innehållit samma sak.

Förstår du skillnaden?


Exakt så, men bättre än vad jag tänkt skriva!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback