Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-10-07, 07:46
  #61
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Vad menar trådskaparen med kompetens?


Förmodentligen sina egna politiska visioner.
Citera
2015-10-23, 10:00
  #62
Avstängd
Mycket tjat om andra partier. Andra partier är helt ointressanta för mig.

Premiss: (analogi) SD är inte 100% kompetenta. Utan 100% - Y% = X% inkompetenta.
X är SDs inkompetens.

Frågan är mycket enkel:
Vad kommer X att innebära?

X definieras som inkompetens inom SD vilket implicerar detaljerna. Detaljerna och deras konsekvenser är det vi diskuterar.

Man "förstår inte" frågan men samtidigt fårstår frågan genom att byta ut SD mot annat parti. Någon hönsjärna yrade om relativism också. Varje gång jag läser sådana inlägg kommer jag att tänka på särskolan.

Det pratas också om mina politiska visioner som inte heller har någoting alls att göra med frågeställningen.

Ni påminner mig väldigt mycket om feminister och muslimer, där saker inte diskuteras på deras egna meriter, utan all kritik klassas som rasistiska eller sexistiska. I det här fallet är det västerpropaganda/politisk agenda.

Att X definierat ovan både existerar och får konsekvenser är givet och frågan är vad dessa konsekvenser är. Men det får man väl inte fråga för då är man "anti-vit"/svenskfientlig .
__________________
Senast redigerad av Direktdemokraterna 2015-10-23 kl. 10:07.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback