Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-31, 13:47
  #625
Medlem
Nån som vet nån liknande rc, gärna pellets? Började gilla den två veckor innan klassningen.
Citera
2016-09-02, 21:43
  #626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
NEJ . Broder 4clpvp springer ifrån den här redan innan 4fphp har fått på sig sina skor
Värt att prova eller är den klassad också nu?
Citera
2016-09-04, 10:00
  #627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Värt att prova eller är den klassad också nu?

Personligen kan jag inte rekommendera den.
Antagligen för att jag inte klurat ut denna substansen än riktigt..
Tagit den oralt/bombat och märkt subtila 'speed'-effekter men knappt inget eller inget alls om vi pratar eufori/välmående.

Vissa personer tycker ju denna är nice! Men hur !?
Behöver den tas IV/IM för att få en bra effekt eller?
Citera
2016-09-10, 11:09
  #628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordeal89
Personligen kan jag inte rekommendera den.
Antagligen för att jag inte klurat ut denna substansen än riktigt..
Tagit den oralt/bombat och märkt subtila 'speed'-effekter men knappt inget eller inget alls om vi pratar eufori/välmående.

Vissa personer tycker ju denna är nice! Men hur !?
Behöver den tas IV/IM för att få en bra effekt eller?
Tack för svar.
Citera
2016-09-15, 13:19
  #629
Medlem
Pirreboys avatar
Vill inte rekommendera någon att ta denna drog.
Tog den under en tid i mängder. Har legat med en klump i hjärnan o bara sovit i 4 dagars tid.
Någon som vet när detta går ut och va de kan ha gjort med mej??
Citera
2016-11-27, 20:51
  #630
Medlem
Någon som fortfarande kör på denna? efter klassning
Citera
2016-11-27, 22:45
  #631
Medlem
Den här var vidrig innan man renade den. Den där äckiga gula sura lukten försvinner helt på en bra rening.
Citera
2016-11-30, 17:21
  #632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Den här var vidrig innan man renade den. Den där äckiga gula sura lukten försvinner helt på en bra rening.
Renade du den men aceton som man kan rena amfetamin eller hur gjorde du? Minns att jag sett någon posta bilder på "före och efter rening" för länge sedan men hittar det ej nu... Denna finns förresten tydligen mycket av i kristallversion i utlandet, men frågan är om det är värt det att chansa nu när denna är klassad... Kan man ju lika gärna köra på a-PVP...
Citera
2016-11-30, 18:29
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Renade du den men aceton som man kan rena amfetamin eller hur gjorde du? Minns att jag sett någon posta bilder på "före och efter rening" för länge sedan men hittar det ej nu... Denna finns förresten tydligen mycket av i kristallversion i utlandet, men frågan är om det är värt det att chansa nu när denna är klassad... Kan man ju lika gärna köra på a-PVP...
Det var nog mina bilder du såg då jag postade bilder på före och efter bild när jag hade renat den gula versionen av 4F-PHP till ett kritvitt pulver.

Ja jag gjorde det med hjälp utav aceton.

Och ja du har förövrigt rätt i att du lika gärna beställer A-PHP eller A-PVP om du nu ska beställa någon klassad.
Citera
2018-07-24, 03:00
  #634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Den här var vidrig innan man renade den. Den där äckiga gula sura lukten försvinner helt på en bra rening.
Låter fett!

Har som projekt att pröva åtminstonde 5g utav denna substans till helgen, så tänkte hämta ut det imorgon för att inspektera kvalitén osv. Skall vara i kristallform tydligen, färg vet jag ej än.
Citera
2018-07-26, 21:19
  #635
Medlem
eyeque77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Låter fett!

Har som projekt att pröva åtminstonde 5g utav denna substans till helgen, så tänkte hämta ut det imorgon för att inspektera kvalitén osv. Skall vara i kristallform tydligen, färg vet jag ej än.
Återkom med recension när du hämtat ut!
Citera
2019-01-18, 14:15
  #636
Medlem
Denna fjuttar på bra IV, köpt av en viss inrikes på DM.

Skulle nog säga mindre psykospulver än de flesta i PV-familjen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback