Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-02-27, 22:49
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Varför slutade du med det?

Slutade när jag inte fick det pris som jag ville ha för mina trosor. Sålde för 150 kr i början per string/boxer inkl porto. Sen märkte fler tjejer att dom också kunde tjäna pengar på detta. På slutet var männen inte intresserade av att köpa trosor för mer än 50 kr. Då gav jag upp.
Citera
2016-05-23, 01:47
  #38
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Sommaren nalkas och vädret blir alltmer kortkort-vänligt. Något härligt pervo här inne som gjort slag i saken och köpt/sålt trosor irl?
Citera
2016-07-01, 09:53
  #39
Avstängd
har testat och det brukar funka ifall man är charmig, ibland får jag troserna gratis och ibland vill de följa med hem eller till en offentlig toalet
Citera
2016-07-07, 13:03
  #40
Medlem
Mot betalning hade jag lätt tagit av mig mina trosor och gett dem, om killen inte kändes för mysko. Alla nöjda, alla glada!
Men brukar sälja mina trosor online också, så det kanske är därför det inte är så avskräckande för mig
Citera
2017-03-15, 05:53
  #41
Medlem
Jag har köpt irl, det är fantastiskt att få färska trosor i handen, och de luktar otroligt gott. Det är nice med trosor de festat i, då brukar de lukta lite extra vilket jag gillar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback