Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-19, 20:26
  #1
Medlem
Anuslovers avatar
Jag är så kåt på smutsiga använda tjejtrosor! De yngre och smutsigare desto bättre! Mums!
Hur troligt skulle det vara om man gick fram till 10 st unga tjejer och på ett trevligt inte skrämmande sätt erbjöd sig att köpa trosorna för 500 kr, tror fler än man tror hade gått med på det och sett det som enkla pengar.

Vågar man detta, för jag tror man skulle bli chokad hur glad man skulle bli.
Bör man ta tjejer med slampigt utseende och med korta jeans shorts, eller mer pryda säkra tjejer?
__________________
Senast redigerad av Anuslover 2015-08-19 kl. 20:31.
Citera
2015-08-19, 20:32
  #2
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
tror fler än man tror hade gått med på det
Logiken är slående...

Kan du tänka dig att köpa trosorna av onyktra tjejer så ökar kanske chansen.
Citera
2015-08-19, 20:50
  #3
Medlem
Timmervargens avatar
Vem går runt med smutsiga trosor?

Du kanske har bäst framgång hos t.ex. tiggare; smutsigaste trosorna och mest desperata efter pengar.
Citera
2015-08-19, 21:16
  #4
Medlem
Soxis avatar
Om du prövar får du berätta hur det gick. Vad du tänker om detta? Tycker inte du att det är sjukt?
Citera
2015-08-19, 21:23
  #5
Medlem
Friheters avatar
inspiration?
https://www.youtube.com/watch?v=WOswhXWN4vA
Citera
2015-08-19, 21:26
  #6
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Jag är så kåt på smutsiga använda tjejtrosor! De yngre och smutsigare desto bättre! Mums!
Hur troligt skulle det vara om man gick fram till 10 st unga tjejer och på ett trevligt inte skrämmande sätt erbjöd sig att köpa trosorna för 500 kr, tror fler än man tror hade gått med på det och sett det som enkla pengar.

Vågar man detta, för jag tror man skulle bli chokad hur glad man skulle bli.
Bör man ta tjejer med slampigt utseende och med korta jeans shorts, eller mer pryda säkra tjejer?

Varför inte bara leta upp sådana tjejer på darkside eller bodycontact och göra upp om byte på stan? Säkrare, mindre perverterat och allround en bättre idé.

Edit: lade märke till ditt nick och avatar nu! 😄👍
Citera
2015-08-22, 11:05
  #7
Medlem
jag brukar köpa också IRL, det är väldigt spännande att möta någon fin tjej och veta att snart får lukta hennes trosor.....och att hon vet vad jag kommer att göra med de.
Citera
2015-09-14, 17:42
  #8
Medlem
JessCats avatar
Nä, gå inte fram till ett kompisgäng med tjejer om du tänkt göra nått sånt. Du skulle säkert lyckas om du frågade en tjej som sitter ensam. Men man vill inte visa för kompisarna att man säljer sina underkläder till främlingar. Det är ju inte som att ta av och sälja sin hårsnodd.
Citera
2015-09-14, 22:54
  #9
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Nä, gå inte fram till ett kompisgäng med tjejer om du tänkt göra nått sånt. Du skulle säkert lyckas om du frågade en tjej som sitter ensam. Men man vill inte visa för kompisarna att man säljer sina underkläder till främlingar. Det är ju inte som att ta av och sälja sin hårsnodd.

Har du någonsin varit med om det själv? Om inte, hur skulle du själv reagera?
Citera
2015-09-14, 23:39
  #10
Medlem
JessCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Har du någonsin varit med om det själv? Om inte, hur skulle du själv reagera?
Nä, jag har inte varit med om det själv. Hur man reagerar beror helt och hållet på omständigheterna. Det är väl egentligen inte märkvärdigare än om nån glider fram på krogen och frågar om man vill ha något från baren. Eller jo, lite märkvärdigare kanske. Men alltså om det är någon som ser ut att komma direkt från nån porrfestival i Tyskland och flåsar lär jag bara springa därifrån. Men om det är någon som ser snäll ut och frågar på ett charmigt sätt skulle jag nog tycka det var rätt oskyldigt och kanske gulligt (fast det är väl dom som är psykopater). Och modigt. Så varför inte?
Citera
2015-09-15, 00:04
  #11
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Nä, jag har inte varit med om det själv. Hur man reagerar beror helt och hållet på omständigheterna. Det är väl egentligen inte märkvärdigare än om nån glider fram på krogen och frågar om man vill ha något från baren. Eller jo, lite märkvärdigare kanske. Men alltså om det är någon som ser ut att komma direkt från nån porrfestival i Tyskland och flåsar lär jag bara springa därifrån. Men om det är någon som ser snäll ut och frågar på ett charmigt sätt skulle jag nog tycka det var rätt oskyldigt och kanske gulligt (fast det är väl dom som är psykopater). Och modigt. Så varför inte?

Undrar hur många som hade reagerat som du. Det är väl som du säger, en fräsch och trevlig kille är det inga problem med men en sliskig en... Precis som att bli uppraggad i baren!

Tänker att det är en liten kink. Lite förbjudet och spännande.
Citera
2015-09-15, 00:31
  #12
Medlem
JessCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Undrar hur många som hade reagerat som du. Det är väl som du säger, en fräsch och trevlig kille är det inga problem med men en sliskig en... Precis som att bli uppraggad i baren!

Tänker att det är en liten kink. Lite förbjudet och spännande.
Jag kanske är ovanlig, men jag tycker det är lite kul att bli överraskad. En gång kom en kille fram på stan och frågade om han fick ta en selfie med mig eftersom han tycke jag var snygg. Det var lite otippad och charmigt så visst, kändes som en kul grej. Och det var liksom inte så att han ville byta nummer eller veta vad jag heter. Så klart det var lite smickrande och det kändes oskyldigt. Efteråt började jag fundera på om det kanske var dumt att vara med på bild i nån främlings mobil, men jag har inte märkt några konstigheter efter den grejen.

Men andra kanske skulle bli chockade, arga och högljudda om en sån sak. Det skulle inte förvåna mig. Att få förslag om att sälja trosorna är naturligtvis ännu mer intimt och kan säkert orsaka örfilar om man har otur.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback