De som missbrukat kokain länge brukar ofta ha frätit sönder näsan så mycket att de måste springa runt och snora och snyta sig resten av sitt liv, även sen de lagt av.
Hur länge och hur ofta måste man ha snortat kokain för att få så egentligen? Finns det något man kan göra, om man tar det regelbundet, för att slippa skada näsan eller åtminstone minimera risken, förutom att börja injicera? Nån som vet?
är ingen expert på cola. men för att få dom problemen du beskriver så ska man nog ha hållit på länge. tror att man kan bomba med cola precis som med affe. eller dricka det med vatten. men som sagt är inte säker.
hmm av lite erfarenhet så ska du ha hållt på ett tag med lite halvstora doser o då kommer näsan att gå sönder. inget e bra om man tar för mycket av det förutom cannabis då men tar man koks så tar man det lungt lite så återställer sig kroppen men tar man 3g dagligen eller nåt som vissa jag känner gör så e det bara en tidsfråga o det skiljer sig från människa o människa. sen hur man tar det så e det första självklara sättet med näsan men sen kan man röka den eller freebasa om man stavar det så eller gnugga den mot tänderna *enbart för att typ testa det för att se om tungan o tanköttet domnar av för då brukar det vara bra grejer* eller så finns det ett sätt för tjejer att ta det oxå o det funkar nog bara på tjejer vad jag har hört o det e mellan bena om ni fattar vad jag menar *förklarar inte mer än det*
hehe råttgift. då ryker näsan på första draget. hehe nä men desto renare grejer man använder desto mer skada blir det . detta e ett faktum. jag höll på en natt med ren kola med några o dan efter kändes näsan rött slutkörd om man säger så. har man typ en 5:a kola så säger jag bara base. basa skiten o starta raketerna för du flyger till rymden.
Hehe,
Ja, det var väl lite extremt. Men en 5:a på en kväll? Nja, då är det ju gränsfall till missbruk ;-)
Och freebasa? Inte direkt på ren cola?? Den smälter ju bara, isf måste du lägga ner lite jobb, och det är ju inte att rekommendera för den som inte kan ;-)
la inte ens märke till det.
vad menar du med att det smälter. om du nu ska freebasa så ska man ju ha så rent kola som möjligt. du får ju ut mest då. detta e ett faktum som stämmer. vi hade så rent kola som det gick. vi kokade 1g för att testa renheten o efter kokningen vägde vi det på en våg som skiljer på 0,01 o vi fick fram 0,89 o renare kola än det e svårt att få tag i. det betyder att på 1 gram kola av det vi hade så var 0,11g nåt som bara var blandat med kolat=skit. det e asså 10% o normalt brukar folk som säljer kola ha det utblandat allt från 20 till 50% *beror på hur bra man känner killen o.s.v
längesen jag drog en lina eller nåt med kola alls men den tiden kommer snart igen lite timeout behövs alltid. jag slår till när det finns bra grejer o billigt. 700 för 1g typ 20% utblandat. det e rätt ok deal
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!