Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-24, 19:18
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivarol
http://www.bbc.com/news/technology-34044506
http://www.svd.se/tva-sjalvmord-efte...ades/i/senaste
Folk förstår nog inte vad man ställer till med när man slänger ut alla dessa uppgifter och transaktioner så öppet som en del på flashback gör.
Skulle inte förvåna mig om vi får se ännu fler självmord i spåren av detta. Kanske till och med några här i Sverige.

Otrohet är självklart ingenting som ska försvars, men jag anser ändå inte att sådant ska spridas inför alla på internet (en gång på internet, alltid på internet).

Jag är lite kluven i detta faktiskt. Hör av er till deras respektive istället för att publicera uppgifterna inför alla.
Citera
2015-08-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
de finns ingen dump på hela som man kan söka igenom? bara .se kommer man inte så långt med

sen så har jag en kommentar till alla som tycker att folk är svin för dom har konton på dessa siter, det finns faktiskt förhållanden där det är helt ok att ha en sexuell kontakt vid sidan om. eller för den delen icke sexuell.

tror du pa det sjalv eller? nar man har en affar... sa betyder det att gommer det for sin partner, om partnern far veta sa ar risken valdigt stor att han/hon INTE ar ok med det, och blir med hogsta sannolikhet sarad. att ha ett oppet forhallande ar en helt annan femma...

personligen tycker jag att det ar gutt som fan att alla otrogna stolpskott hangs ut.
Citera
2015-08-24, 19:55
Medlem
Även Expressen skriver om självmorden.

http://www.expressen.se/nyheter/tva-...ten-lackte-ut/
Citera
2015-08-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Hittade en gift präst, en känd racingförare, en tävlingsledare i ett riksidrottsförbund...
Går nog att hitta en del om man nu vill.

Personligen vill jag inte förstöra några förhållanden på jävelskap.

Kan du släppa racingföraren till mig i PM?
Citera
2015-08-25, 06:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Även Expressen skriver om självmorden.

http://www.expressen.se/nyheter/tva-...ten-lackte-ut/

Citat:
Det första uppgifterna som tydde på en hackning ska ha kommit den 12 augusti, då flera anställda på Avid Life Media ska ha mötts av AC/DC:s låt "Thunderstruck" när de loggade in på sina datorer.

Based.
Citera
2015-08-25, 08:12
Medlem
hippykillers avatar
Tar man sitt liv av dsga pga denna läcka är man nog jävligt nära ett självmord ändå.

De allra flesta som bedrar eller blir bedragna överlever med lite skin på näsan.

Ingen går säker på nätet. Så fort du betalar för något så finns det garanterat en grupp människor som vill komma åt den informationen. Om inte för att utpressa så för att hänga ut och skada. Vissa vill se världen brinna.

Det är precis som Flashback. Det är upp till dig som användare att inte outa dig. Och var medveten om att det finns en massor av grupper som kommer försöka komma åt den informationen.

Sen är det synd att grupper som dessa inte jagar pedofiler och annat patrask istället för raggare på nätet.
Citera
2015-08-25, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hippykiller
Tar man sitt liv av dsga pga denna läcka är man nog jävligt nära ett självmord ändå.

De allra flesta som bedrar eller blir bedragna överlever med lite skin på näsan.

Ingen går säker på nätet. Så fort du betalar för något så finns det garanterat en grupp människor som vill komma åt den informationen. Om inte för att utpressa så för att hänga ut och skada. Vissa vill se världen brinna.

Det är precis som Flashback. Det är upp till dig som användare att inte outa dig. Och var medveten om att det finns en massor av grupper som kommer försöka komma åt den informationen.

Sen är det synd att grupper som dessa inte jagar pedofiler och annat patrask istället för raggare på nätet.

Är inte så konstigt egentligen, med tanke på att det rör sig om 30+ miljoner användare så lär ju någon ta livet av sig förr eller senare oavsett läcka eller ej. Läste någonstans att det handlade om ett självmord per någon timme ("av naturliga skäl"). Handlar snarare om att tjäna pengar på enkla clickbait.
Citera
2015-08-25, 09:21
Medlem
Ringmuskeldofts avatar
Vad gör det om man blir outad ? De flesta som inte är religiösa töntar har affärer vid sidan om. De flesta som varit gifta ett tag har som största önskan att få vänstra med en attraktiv motpart i bjärt kontrast till den blekfeta rugguggla man har därhemma.

Herregud, det är inte något brott eller avvikande man blir outad för, tar man illa vid sig av detta så är man nog en ganska skruvad individ och kanske skulle man tänkt efter innan !!!
Citera
2015-08-25, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Vad gör det om man blir outad ? De flesta som inte är religiösa töntar har affärer vid sidan om. De flesta som varit gifta ett tag har som största önskan att få vänstra med en attraktiv motpart i bjärt kontrast till den blekfeta rugguggla man har därhemma.

Herregud, det är inte något brott eller avvikande man blir outad för, tar man illa vid sig av detta så är man nog en ganska skruvad individ och kanske skulle man tänkt efter innan !!!

Du verkar vara mentalt handikappad. Det har inte bara med moral att göra utan kan även få juridiska konsekvenser i tex USA när det handlar om distribuering av tillgångar och vårdnad av barn.

Sedan är inte alla lika moraliskt nedsatt som du heller.
Citera
2015-08-25, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft

Hur skulle det gå till att bli outad undrar jag?
Det jag har läst mig till får mig att tro att delar någon ut personlig information om någon kommer det att tas bort då det är emot PUL.
Vet någon vart man kan se info om dessa medlemmar utan att ladda ner dumpen?
Citera
2015-08-25, 09:45
Medlem
Har inte läst igenom tråden, men är Viktoriamilan en del av AM? Har deras DB läkt?
Citera
2015-08-25, 11:14
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxxascandd
Sedan är inte alla lika moraliskt nedsatt som du heller.
Nej, det finns gott om muslimer som tänker som du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in