Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-09, 19:38
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Skulle det kunna vara så att läkemedlet hade effekt och att de var bra för dig, varför inte fortsätta med medicinering.

Jag vill inte fortsätta med det eftersom jag är så trött på biverkningarna.


Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag är ute efter att få ett normalt liv.

Det är vad jag också vill ha. Drömma går ju.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Hade dom lagt ner detta nu, så hade jag släppt hela tråden och skitit i detta och försökt gå vidare.
Men dom släpper inte detta tyvärr.

Om de tror att du är ett peddo så kommer de aldrig att sluta. Om du trodde att någon var sjuk i huvudet på det sättet, skulle du då vilja att han eller hon gick fri och oövervakad?

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag kan bara anmäla dom en efter en om jag har namn på dom.

Vad är det som du anmäler dem för att ha gjort? Du nämnde tidigare att de spanar på dig och följer efter dig med bil, vilket inte är olagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag får köpa en katt då, som får äta all mat ?
För om en vän blir dålig på mat jag handlat eller om en vän blir skadad/förgiftad då blir jag åtalad för det ?

Det borde du såklart inte göra. Tänkte själv ibland att jag skulle bjuda in någon på en kopp kaffe eller te med mjölk i, men det var bara en tanke.
2016-08-09, 20:52
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Jag vill inte fortsätta med det eftersom jag är så trött på biverkningarna.




Det är vad jag också vill ha. Drömma går ju.


Om de tror att du är ett peddo så kommer de aldrig att sluta. Om du trodde att någon var sjuk i huvudet på det sättet, skulle du då vilja att han eller hon gick fri och oövervakad?


Vad är det som du anmäler dem för att ha gjort? Du nämnde tidigare att de spanar på dig och följer efter dig med bil, vilket inte är olagligt.


Det borde du såklart inte göra. Tänkte själv ibland att jag skulle bjuda in någon på en kopp kaffe eller te med mjölk i, men det var bara en tanke.





.

Nej det förstår jag med. Men med tanke på vad dom utsätter en för så är det extremt oavsett vad man är misstänkt för. Sen att man dessutom är oskyldig gör det ännu värre!

Stalking och utövande av extremt kränkande metoder. Dessutom matförgiftning är ganska grova brott.

Nej det är nog inte så smart om dom gjort nåt med din kost så kommer du åka på det, om du utsätter nån annan för det.
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-08-09 kl. 20:58.
2016-08-22, 13:33
  #723
Medlem
Nu har dom gått på hårt!

I söndags förra veckan så försökte dom byta ut kött i mataffären i bollebygd ( ICA )
Jag såg inte när dom byte liknande men dom var redan i affären och flera av dom spenderade över 30min på samma ställen för att kolla så ingen annan köpte köttet.
När det kom in en barnfamilj så blev det snabba ryck och 2 av spanarna gick till köttet och la det i sin kundkorg.

Personalen i butiken iaf 2st av dessa var inblandade och fullt medvetna om dessa spanare som följde mig i butiken.

Igår så handlade jag kläder i borås och span var efter och irrade omkring där jag befann mig.
Även här så var viss personal i iaf en av butikerna jag handlade i medvetna om att span följde mig.

Vad faaan är det som igentligen pågår ?

Jag börjar verkligen undra vad som mer kan ha funnits på den där datorn, vad nu denna person använt datorn till!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till heller då det är så många inblandade.
Jag kan ju inte ens handla mat längre då dom försöker byta ut skiten.

Förslag/tips finns det nån som kan hjälpa mig ??
2016-09-27, 15:14
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Nu har dom gått på hårt!

I söndags förra veckan så försökte dom byta ut kött i mataffären i bollebygd ( ICA )
Jag såg inte när dom byte liknande men dom var redan i affären och flera av dom spenderade över 30min på samma ställen för att kolla så ingen annan köpte köttet.
När det kom in en barnfamilj så blev det snabba ryck och 2 av spanarna gick till köttet och la det i sin kundkorg.

Personalen i butiken iaf 2st av dessa var inblandade och fullt medvetna om dessa spanare som följde mig i butiken.

Igår så handlade jag kläder i borås och span var efter och irrade omkring där jag befann mig.
Även här så var viss personal i iaf en av butikerna jag handlade i medvetna om att span följde mig.

Vad faaan är det som igentligen pågår ?



Jag börjar verkligen undra vad som mer kan ha funnits på den där datorn, vad nu denna person använt datorn till!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till heller då det är så många inblandade.
Jag kan ju inte ens handla mat längre då dom försöker byta ut skiten.

Förslag/tips finns det nån som kan hjälpa mig ??

Har du testat att ta deras kött och skicka in det för analys.
2016-09-27, 22:15
  #725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Har du testat att ta deras kött och skicka in det för analys.



Jag kan inte svara på det.

Men när det framkommer konkreta bevis så kommer du märka detta.
2016-10-31, 09:04
  #726
Medlem
Det verkar som att dom nu har fått ihop en grupp individer som har etablerat sig runt där jag bor. Då dessa personer har följt mig flera gånger på olika platser.

Det verkar som att flera livsmedelsaffärer är inblandade med personal då alltså i syfte att försöka byta ut kost liknande innan jag har hunnit ta mig till affären. Dessa poliser gör helt enkelt så att dom ringer in till butikerna och får snabbt ut folk som håller till runt där jag bor och på detta sätt så kan dom enkelt byta ut kost och samtidigt ha uppsikt över mig i affären. Jag vet flera affärer där detta sker och jag kommer nu att skriva ut vilka affärer som detta hänt i - ICA samt Hemköp i bollebygd. ICA i hindås. ICA i hyssna. Tempo i rävlanda. Willys i borås knalleland. Citygross vid viared borås. ICA samt Willys i landvetter. ICA MAXI i mölndal. ICA i sandared. Detta är butiker dom har kontakt med och där dom försökt att byta ut kost liknande i. Troligen så har dom på något sätt spridit nåt ryckte om mig eller påstått att jag är en farlig person liknande för att dom ska få samarbete med butikerna. Jag filmar som sagt det mesta och dessa poliser använder sig av alla möjliga utklädnader liknande och dom kan mer eller mindre se ut som en student eller en äldre tant eller en mindre familj som låtsas handla i affären för att ha koll så ingen annan råkar ta av kosten dom byt ut. När dom följt mig på bussar samt tåg eller till fots så har dom tillomed varit utklädda till luffare för att inte synas. Jag vet att det är poliser från borås samt göteborg och andra delar av sverige men på senare tid så har det varit många kvinnor dom använt sig av och detta varierar från att se ut som en ensamstående kvinna till en kvinna i arbetskläder. Troligen så använder dom mer kvinnor för att det är mer normalt att en kvinna är och handlar i affären en en man liknande.

Jag vet även att dom använt sig av 3 st personer som jag har haft som bekanta innan.
Jag vet även att några inom familjen är inblandade och detta var dom inte från början.
Hur dom pressat eller hotat att få några i familjen att samarbeta har jag inte en aning om hur dom lyckats med men just när det gäller bekanta och familj så har jag bara hört att Säpo är dom som använder dessa metoder.

Hur dom vet så mycket om mig och hur dom spårat mig är ganska enkelt att förstå då dom spårat mig igenom mobiler samt andra personer som jag fått hjälp av. Dom har någon sorts övervakning där dom ser när jag lämnar bostaden och dom har troligen hyrt in sig i hus/lgh ovanför i området kring våran bostad och dom verkar även jobba veckovis där dom byter av varandra. Dom som är inblandade inom familj har positionerat ut vart alla kameror vid bostaden sitter detta har dom gjort igenom att ställa sig i en vis position framför kameran och med en mobiltelefon märkt ut vart kameran sitter troligen för att dessa poliser ska kunna veta/hitta ett sätt att kunna röra sig runt bostaden utan att upptäckas. När dom spanar på mig så använder dom sig ofta av tecken med händer eller olika färger som syns som en röd keps eller liknande för att synas och förmedla vad som händer. Något dom även använt sig av är nån typ av ciggarette som ger ifrån sig ett ordentligt ( vit moln ) och troligen så är detta nån form av varning att dom blivit röjda liknande och troligen så är det nån E - ciggarette för molnet är extremt vit och synligt då jag själv röker så kan jag säga att det finns inte en enda ciggarette i världen som ger ett sånt moln.

Ja detta fortsätter som sagt och det är ordentliga resurser som används för att bli av med mig.

Det jag verkligen inte har fått ordning på är hur dom fått vissa i min närhet att samarbeta samt vilka mer inom myndigheten dom använder sig av. Av det jag hört från andra samt läst och sett samt min erfarenhet av detta så kallas detta för ( Organiserad Gang Stalking ) med syfte att knäcka eller förgifta personen tills personen antingen självmant tvivlar på sig själv och lägger in sig på Psyk och funkar inte detta så försöker dom ha ihjäl en igenom främst förgiftning av olika slag.

Detta är väldigt stort utomlands främst i USA och detta har pågott långt tillbaka i tiden och det finns flera olika namn för metoderna.

Man vet inte hur man kan gå tillväga för att få hjälp med detta och det enda sättet att få det uppmärksammat är troligen att sprida detta och berätta vad man blir utsatt för. Det är därför jag har gått ut med vem jag är samt vart jag bor ifall andra inom området blir utsatta för liknande metoder. Jag vet flera som utsätts för samma metoder i sverige och det finns flera här i Forumet som är utsatta som skrivit om det och försöker bevisa vad dom blir utsatta för. Jag tror i grunden att jag har blivit dittsatt och att mitt kriminella förflutna är anledningen till varför dom gått på mig.
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-10-31 kl. 09:18.
2016-11-01, 13:03
  #727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-

Ja detta fortsätter som sagt och det är ordentliga resurser som används för att bli av med mig.

Det jag verkligen inte har fått ordning på är hur dom fått vissa i min närhet att samarbeta samt vilka mer inom myndigheten dom använder sig av. Av det jag hört från andra samt läst och sett samt min erfarenhet av detta så kallas detta för ( Organiserad Gang Stalking ) med syfte att knäcka eller förgifta personen tills personen antingen självmant tvivlar på sig själv och lägger in sig på Psyk och funkar inte detta så försöker dom ha ihjäl en igenom främst förgiftning av olika slag.

De har fått personer i din närhet att samarbeta genom att berätta något om dig, något hemskt, och sagt att det de gör är absolut nödvändigt och att de gör det för din egen skull, samt att de behöver deras hjälp. De personer i din närhet som är inblandade, och även andra, tror att de gör en insats som är god och nödvändig. Ett av flera exempel jag kan ta, är en gång när min polares tjej sa till mig helt plötsligt och från ingenstans: "Det är ju för din egen skull!" Jag låtsades dock tro att hon menade nåt helt annat. Om de nu tror att du är ett peddo så vill de naturligtvis inte att nåt barn ska råka illa ut, och de vill inte heller att du ska hamna i fängelse eller på rättspsyk.

När de inte har några bevis som de kan sätta dit en med, utan bara nåt litet indicium, så är det tydligen så här de gör. I mitt fall var det som sagt den där videofilen, som jag laddade ner i tron om att det var nåt helt annat än vad det visade sig vara. Därtill verkar det som att jag blev utpekad för att ha våldtagit någon.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Man vet inte hur man kan gå tillväga för att få hjälp med detta och det enda sättet att få det uppmärksammat är troligen att sprida detta och berätta vad man blir utsatt för. Det är därför jag har gått ut med vem jag är samt vart jag bor ifall andra inom området blir utsatta för liknande metoder. Jag vet flera som utsätts för samma metoder i sverige och det finns flera här i Forumet som är utsatta som skrivit om det och försöker bevisa vad dom blir utsatta för. Jag tror i grunden att jag har blivit dittsatt och att mitt kriminella förflutna är anledningen till varför dom gått på mig.

Varför skulle de välja just dig bara för att du har ett kriminellt förflutet? Såvida du inte har begått eller varit misstänkt för ett sexbrott mot barn, förstås. Om du "bara" har begått "vanliga" brott som stöld, vandalism eller hot så skulle de inte utsätta dig för det här. Du nämnde ju BP som någon laddat ner på din dator; jag är rätt säker på att det är det det handlar om. Sådant får folk att engagera sig eftersom det är barn som råkar illa ut.

Jag såg din video där du berättar att du har gått ner mycket i vikt pga. det här. Hur länge tror du att du orkar kämpa? Man vill ha upprättelse, men det kommer man aldrig att få. De skyldiga kommer undan med vad de har gjort, och det är så fel och så frustrerande att det inte går att beskriva. De kommer att fortsätta tills de har nått sitt mål, dvs. tills du antingen är kemiskt kastrerad med ett antipsykotiskt läkemedel, tills du begår ett brott som de kan sätta dit dig för, eller tills du tar livet av dig. Inte direkt uppmuntrande, jag vet, men det är så det är.
2016-11-01, 20:04
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
De har fått personer i din närhet att samarbeta genom att berätta något om dig, något hemskt, och sagt att det de gör är absolut nödvändigt och att de gör det för din egen skull, samt att de behöver deras hjälp. De personer i din närhet som är inblandade, och även andra, tror att de gör en insats som är god och nödvändig. Ett av flera exempel jag kan ta, är en gång när min polares tjej sa till mig helt plötsligt och från ingenstans: "Det är ju för din egen skull!" Jag låtsades dock tro att hon menade nåt helt annat. Om de nu tror att du är ett peddo så vill de naturligtvis inte att nåt barn ska råka illa ut, och de vill inte heller att du ska hamna i fängelse eller på rättspsyk.

När de inte har några bevis som de kan sätta dit en med, utan bara nåt litet indicium, så är det tydligen så här de gör. I mitt fall var det som sagt den där videofilen, som jag laddade ner i tron om att det var nåt helt annat än vad det visade sig vara. Därtill verkar det som att jag blev utpekad för att ha våldtagit någon.



Varför skulle de välja just dig bara för att du har ett kriminellt förflutet? Såvida du inte har begått eller varit misstänkt för ett sexbrott mot barn, förstås. Om du "bara" har begått "vanliga" brott som stöld, vandalism eller hot så skulle de inte utsätta dig för det här. Du nämnde ju BP som någon laddat ner på din dator; jag är rätt säker på att det är det det handlar om. Sådant får folk att engagera sig eftersom det är barn som råkar illa ut.

Jag såg din video där du berättar att du har gått ner mycket i vikt pga. det här. Hur länge tror du att du orkar kämpa? Man vill ha upprättelse, men det kommer man aldrig att få. De skyldiga kommer undan med vad de har gjort, och det är så fel och så frustrerande att det inte går att beskriva. De kommer att fortsätta tills de har nått sitt mål, dvs. tills du antingen är kemiskt kastrerad med ett antipsykotiskt läkemedel, tills du begår ett brott som de kan sätta dit dig för, eller tills du tar livet av dig. Inte direkt uppmuntrande, jag vet, men det är så det är.





Ja nåt har dom sagt/gjort för att personen ifråga ska ha vänt helt på allt personen sett och iaktagit.
Denna person stod mig väldigt nära och var själv med vid flertal gånger då jag blev stalkad av dessa poliser. Personen kunde enkelt styrka vad jag blir utsatt för och personen var väldigt säker på att det var poliser som låg bakom detta och använde sig av annat folk för att ej röja sig själva. Men efter ett tag så vände denna person och påstod att inget av detta har hänt och personen ifråga blev nästan som en helt annan person. Detta kallas väl för ( Gaslighting ) om inte jag har helt fel ?
Hur dom fick denna person att samarbeta är något jag verkligen inte kan förstå. Visst dom har sina metoder men detta är rätt sjukt rent ut sagt.

Jag förstår mycket väl att dom kan säga/göra vad som helst för att få hjälp/samarbete med familj/vänner/bekanta men hur länge håller det ? Nåt måste tillslut läcka nånstans.

Sen tycker man att dom borde ha kommit fram till att jag troligen blivit dittsatt eller att jag helt enkelt hade otur att nån annan använde datorn. Men endå fortsätter detta!
Det säger att dom troligen har grävt upp skit om mig i mitt förflutna där jag haft en del kriminalitet bakom mig. Eller så användes datorn till nåt extremt och jag åker på det för att jag lämnade in denna, hur sjukt är inte det ?

Så du har sett klippet ?
Jag har faktiskt gått upp en hel del nu och rent ut sagt blivit lite ( svullen ) men det tog tid.
Hur länge jag orkar beror nog på hur detta utvecklar sig, det finns människor som blivit utsatta för liknande metoder under 10 - 20år och som fortfarande är utsatta för liknande metoder. Jag har ju ingen lust att lägga in mig i förhoppning att dom ska sluta och så fortsätter dom eller så blir det ännu värre när jag lagt in mig. Skulle man lägga in sig och som frisk person självmant se till att få en diagnos och sen bli medicinerad när man inte lider av en sjukdom är ju helt sjukt om det är enda vägen att gå! Sen med tanke på hur dom enkelt använder sig av människor runt omkring en så skulle dom troligen enkelt kunna komma åt en om man lägger in sig. Sen att dom försöker gå på kosten säger att dom antingen vill droga mig och göra mig sjuk eller så försöker dom rent ut sagt ha ihjäl mig. Hade man vetat vilket så hade man kunnat utgå därifrån men det vet man ju inte.

Ja det var inga glädjebesked du kom med direkt. Men visst det kan vara som du säger, nåt åt det hållet iaf. Jag menar personen ifråga kan ju mer eller mindre använt datorn till vad som helst!
Hade man vetat vad så hade man snabbt kunnat hitta en lösning på detta, troligen.
2016-11-02, 14:27
  #729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ja nåt har dom sagt/gjort för att personen ifråga ska ha vänt helt på allt personen sett och iaktagit.
Denna person stod mig väldigt nära och var själv med vid flertal gånger då jag blev stalkad av dessa poliser. Personen kunde enkelt styrka vad jag blir utsatt för och personen var väldigt säker på att det var poliser som låg bakom detta och använde sig av annat folk för att ej röja sig själva. Men efter ett tag så vände denna person och påstod att inget av detta har hänt och personen ifråga blev nästan som en helt annan person. Detta kallas väl för ( Gaslighting ) om inte jag har helt fel ?
Hur dom fick denna person att samarbeta är något jag verkligen inte kan förstå. Visst dom har sina metoder men detta är rätt sjukt rent ut sagt.

Ja, det är väldigt sjukt. Folk i allmänhet litar väl på polisen. De tänker väl: Varför skulle polisen hitta på saker? Varför skulle de lägga ner resurser på någon som är oskyldig?

Jag läste nån gång att begreppet "gaslighting" kommer från en pjäs där en man håller på och mixtrar med belysningen i huset, som består av gasljuslampor (därav gaslight), samtidigt som han låtsas gentemot hustrun som att allt är som det ska och frågar hur hon mår osv. Syftet är att hon ska börja tvivla på sitt eget sinne och slutligen bli så knäpp att hon hamnar på mentalsjukhus, så att mannen ska kunna komma över hennes pengar. Det gjordes även en film på pjäsen, Gaslight (1944), med Ingrid Bergman som hustrun.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag förstår mycket väl att dom kan säga/göra vad som helst för att få hjälp/samarbete med familj/vänner/bekanta men hur länge håller det ? Nåt måste tillslut läcka nånstans.

Ja, till slut läcker det någonstans. Jag frågade som sagt min pappa en gång om den där gesten som de psykade mig med i åratal, och han svarade: "Det finns ju de som är drivna, och man kan ju bejaka olika sidor hos sig själv. Har du nåt emot om jag ringer upp?" Men jag fick som sagt ingen förklaring. Jag har dock en teori om det. Även den där kursaren som sa att deras uppgift var att ta reda på om jag är sjuk. Sedan hörde jag min mamma och min ena syster prata om mig en gång när vi var hemma hos föräldrarna. Systern frågade: "Vill han inte ha en flickvän?" (Jag har alltid haft svårt med att träffa tjejer), och mamma svarade: "Han skriver att han vill ha det" Det hade jag också skrivit i mina privata anteckningar som hon inte ska kunna ha läst, så hur visste hon det? Men de har också velat att jag ska veta, oftast genom att bara antyda det, men ibland genom att säga något rakt ut, som: "Vi ser dig", en gång från ett öppet fönster som jag gick förbi, och en annan gång var det min kusin som sa det när hon gick förbi mig. Det finns många fler exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Sen tycker man att dom borde ha kommit fram till att jag troligen blivit dittsatt eller att jag helt enkelt hade otur att nån annan använde datorn. Men endå fortsätter detta!
Det säger att dom troligen har grävt upp skit om mig i mitt förflutna där jag haft en del kriminalitet bakom mig. Eller så användes datorn till nåt extremt och jag åker på det för att jag lämnade in denna, hur sjukt är inte det ?


Skulle tro att din dator har använts till något kriminellt.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Så du har sett klippet ?
Jag har faktiskt gått upp en hel del nu och rent ut sagt blivit lite ( svullen ) men det tog tid.
Hur länge jag orkar beror nog på hur detta utvecklar sig, det finns människor som blivit utsatta för liknande metoder under 10 - 20år och som fortfarande är utsatta för liknande metoder. Jag har ju ingen lust att lägga in mig i förhoppning att dom ska sluta och så fortsätter dom eller så blir det ännu värre när jag lagt in mig. Skulle man lägga in sig och som frisk person självmant se till att få en diagnos och sen bli medicinerad när man inte lider av en sjukdom är ju helt sjukt om det är enda vägen att gå! Sen med tanke på hur dom enkelt använder sig av människor runt omkring en så skulle dom troligen enkelt kunna komma åt en om man lägger in sig. Sen att dom försöker gå på kosten säger att dom antingen vill droga mig och göra mig sjuk eller så försöker dom rent ut sagt ha ihjäl mig. Hade man vetat vilket så hade man kunnat utgå därifrån men det vet man ju inte.

Jag sökte på "gang stalking" (tror jag) nån gång, och kom till en annan tråd där du hade länkat till videon. I mitt fall var söka vård den enda vägen att gå. Samtidigt som mina föräldrar och en kompis sa att jag måste söka hjälp, alltså vård, så insåg jag att jag inte hade något val. När jag var på väg till eller från mitt första möte på studenthälsan, så gick jag förbi en kvinna som tittade på mig och sa: "Bra!", och jag förstod då att det var det de ville. Inte för att jag bryr mig om vad de vill, men tortyren måste få ett slut.
Grejen är att man inte lägger in sig. Man går på ett möte med en läkare och får eventuellt ett läkemedel utskrivet. Sedan får man en ny tid för möte eller telefonsamtal med läkaren, där man utvärderar hur det har gått med medicineringen. En del kanske har en bild av psykiatriska kliniker som hemska ställen, gamla insane asylums, med långa, mörka korridorer med stengolv, bistra gubbar i vita rockar, spännbälten och där man hör ekande skrik nånstans ifrån. Men det är bara som en vanlig sjukhusmottagning/avdelning, upplyst och med fula tavlor på väggarna, och läkarna är civilklädda. Om man svarar nej på frågan om man har självmordstankar eller tankar på att skada någon, så blir man inte inlagd. De blir bara de som säger sig ha sådana tankar och de som uppträder våldsamt. Vad jag försöker säga är att det inte är så farligt som man kanske tror, även om antipsykotiska läkemedel gör en till en levande död. Jag har dock på eget bevåg nyligen slutat med mitt, ska träffa läkaren nästa vecka, får se vad hon säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ja det var inga glädjebesked du kom med direkt. Men visst det kan vara som du säger, nåt åt det hållet iaf. Jag menar personen ifråga kan ju mer eller mindre använt datorn till vad som helst!
Hade man vetat vad så hade man snabbt kunnat hitta en lösning på detta, troligen.

Jag kan förstås bara tala utifrån min egen erfarenhet. Jag vet inte vad syftet är med andra som blir utsatta, det kanske är olika från fall till fall.
2016-11-03, 03:26
  #730
Medlem
darthvaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag har ju ingen lust att lägga in mig i förhoppning att dom ska sluta och så fortsätter dom eller så blir det ännu värre när jag lagt in mig. Skulle man lägga in sig och som frisk person självmant se till att få en diagnos och sen bli medicinerad när man inte lider av en sjukdom är ju helt sjukt om det är enda vägen att gå!

Hur vet du att du inte lider av något? Är du läkare?
2016-11-05, 18:27
  #731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darthvader
Hur vet du att du inte lider av något? Är du läkare?


Ja du efter att jag ifrågasatt vissa personers inblandning i detta så försökte flera personer få mig tvångsinlagd på Psyk för att jag inte skulle röja dessa personers inblandning i detta.

Detta har jag då på film när dom med våld går in i mitt hem och med hot/våld tvingar ut mig och när jag försöker slita mig ifrån dessa personer så tar dom med våld och tvingar in mig i en bil och kör till psykakuten och även där tvingar dom in mig och detta leder då till att jag får träffa några läkare och där förklarar jag min situation och vad som precis har hänt. Läkarns bedömning var att jag var så frisk som man kunde vara och att jag borde anmäla händelsen och ta detta vidare rättsligt.

Så svaret på din fråga är nej jag är ingen läkare men jag har träffat några som har friskförklarat mig. Är du nöjd med svaret ?
2016-11-06, 14:45
  #732
Medlem
Då min Dator valde att gå ( sönder ) för nån vecka sedan så blev jag illa tvungen att inhandla en ny och detta gjordes idag!

Jag åkte då runt till några butiker och kollade om det fanns nåt bra erbjudande på en relativt bra dator, och efter några butiker så går jag in på ( NetonNet ) i borås som har bytt lokal och ligger nu vid volvo i Viared.

Jag hittar en dator som känns okej och som klarar dom senaste ( Spelen ) och som man kan använda för redigering/foto/film osv.

Men samtidigt så märker jag då av att ( Span ) är inne i butiken och jag känner då igen 2st av dessa spanare och dom går omkring och kollar vad jag ska köpa och är ganska ( klantiga ) och röjer sig ganska snabbt. Jag tar iaf ( Reg - Nr ) på en av bilarna dom kör och när jag söker info på denna bilen så står bilen på en äldre herre i 70års ålder. Dom brukar använda bilar som står på andra för att man inte ska få fram info om dom. Hur går jag då tillväga för att få fram vem som använde denna bil idag ?

Sen så är frågan om jag borde göra en anmälan om detta när dom följt mig i butiken ?
Nån med ideer och tips på hur jag bör gå tillväga ?
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-11-06 kl. 15:01.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback