Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-30, 16:07
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Jag blev först utsatt av polis, och sedan av andra, typ folk från allmänheten inkl. min egen familj (i synnerhet mina föräldrar). Jag vet knappt var jag ska börja, men en grej som jag blev utsatt för i flera år var att personer jag mötte ute, på promenad, i affären och lite överallt, sa "bög", eller liknande påhittade ord, som "bögg", "bow", "bagg" och "back", så att jag skulle tro att jag hade hörselhallucinationer. Detta skedde nästan alltid när jag passerade personen ifråga. I min förra lägenhet skapades en serie oljud i lägenheten ovanför min hela tiden, dygnet runt. Det mest förekommande var att personen lyfte upp något tungt föremål och sedan släppte ner det i golvet så att det blev en jävla smäll. En annan var att knacka och banka i golvet hela tiden. Jag tänkte först att lägenheten kanske renoverades, men dygnet runt under lång tid? Knappast. Detta gjorde att jag led av sömnbrist och att jag höll på att bli galen av oväsendet.
En annan sak som de psykade mig med (de började med detta 2008 och det verkar vara på väg att upphöra), var att göra en särskild gest hela tiden. Gesten gick ut på att sätta ena handens fingertoppar mot sidan av huvudet. Detta låter ju ganska harmlöst, men tänk dig att folk du möter på gatan, kursare och familj gör detta år ut och år in; man undrar ju varför de gör det. Jag frågade farsan om detta en gång när vi var ute och åt. Jag gjorde gesten och sa: "Det här, ska det betyda nåt eller?" Han blev helt ställd, tyst i några sekunder, och svarade: "Ja, det finns ju de som är drivna, och man kan ju välja att bejaka olika sidor hos sig själv. Har du nåt emot om jag ringer upp?" OK, sa jag. Men han ringde aldrig upp, så jag ringde upp honom ett par veckor senare och bad om en förklaring, men då sa han bara: "Jag vet inte vad jag sa då, det kommer jag inte ihåg" En kursare försade sig också en gång, när hon sa att deras uppgift var att ta reda på om jag var sjuk.

Angående farmakologisk tortyr, så blev jag drogad oräkneliga gånger. De hade det i min mjölk, filmjölk och juice. Effekten var att jag fick ont i huvudet, blev tung i huvudet och väldigt dåsig, ungefär som en riktigt rejäl baksmälla. En gång, efter att ha druckit en kopp te med mjölk i, så kunde jag inte ens sitta upp. När det hände, så var det bara att gå och lägga sig på sängen.

Trots att jag inte är pedofil, så tror jag bestämt att jag blev utsatt för vad jag kallar för ett antipedofilprogram, som med straff/belöning syftade till att styra mitt beteende. När jag pluggade så var jag på en psykiatriföreläsning där föreläsaren sa att behaviourism (enkelt förklarat: straff/belöning för att ändra någons beteende) används på pedofiler. När drogningen blev mindre frekvent så började de (de jag nämnt ovan) att säga "Bra!" och "Det är bra!" till mig hela tiden.

Det de tjänar på att du hamnar på psyk är att du blir kemiskt kastrerad. Man blir nämligen det av antipsykotiska läkemedel; det är alltså en biverkning. I mitt fall så bröts jag systematiskt ner och knäcktes. Jag kontaktade vården och blev remitterad till psykiatrin där jag så småningom fick en schizofrenidiagnos efter att jag berättat vad jag blivit utsatt för. Jag fick ett antipsykotiskt läkemedel utskrivet; jag fick pröva flera olika i olika doser och för närvarande tar jag ett som heter Olanzapin/Zyprexa. Dessa läkemedel reducerar både känslor, sexdrift och själva potensen. Syftet är alltså att man varken ska vilja eller kunna våldta någon.

Jag föreslår att du tar kontakt med vården och berättar vad du blir utsatt för. Själv önskar jag såhär i efterhand att jag inte hade hållt ut så länge som jag gjorde. Om jag hade sökt vård tidigare så hade skadan förmodligen inte varit lika stor. Det satte sig nämligen på nerverna; jag blev ganska stresskänslig och jag får mer eller mindre yrsel varje dag.






Låter väldigt sjukt om nu så är fallet.

Du har inget konkret för att bevisa detta tänker jag ?

Varför satte dom inte bara ditt dig ist ?

Samt har dom slutat nu ?
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-07-30 kl. 17:06.
2016-07-30, 19:36
  #710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Låter väldigt sjukt om nu så är fallet.

Du har inget konkret för att bevisa detta tänker jag ?

Varför satte dom inte bara ditt dig ist ?

Samt har dom slutat nu ?

Nej, jag har inga bevis alls. Jag gissar att de inte satte dit mig därför att de inte hade något på mig. Den där filen hade jag bara på min dator i någon minut, innan jag såg vad det var och tog bort den. De slutat med tortyren, men inte med övervakningen, den lär de nog aldrig sluta med.
2016-07-30, 21:31
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Nej, jag har inga bevis alls. Jag gissar att de inte satte dit mig därför att de inte hade något på mig. Den där filen hade jag bara på min dator i någon minut, innan jag såg vad det var och tog bort den. De slutat med tortyren, men inte med övervakningen, den lär de nog aldrig sluta med.



Allt detta för en fil du tankat ner på datorn som innehöll BP ?
2016-07-31, 11:08
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Allt detta för en fil du tankat ner på datorn som innehöll BP ?

Någonstans i denna vända så hade jag lite kontakt på internet med en 14-årig tjej. Jag var aktiv på ett språkforum och det var även denna tjej. Det visade sig att hon var schizofren, inte hade några vänner, och mådde skit. Så jag skrev ett PM till henne, och så blev det att vi skrev till varann ett antal gånger. Detta gjorde jag därför att jag tyckte så synd om henne, ingenting annat, men i efterhand har jag insett att det kan ha uppfattats som grooming. Hon bodde i Belgien, för övrigt. Jag sa upp kontakten eftersom det tog så mycket tid.

En annan sak är att de kan ha trott att jag hade nazistsympatier. Jag googlade och läste en del om nazism och nazister (från Nazityskland), kollade på SS-uniformer, gradbeteckningar o dylikt på nätet. Detta för att jag tyckte att sådant var intressant, inte för att jag hade några nazistsympatier. Jag lånade även Mein Kampf en gång. Jag kanske klädde mig lite suspekt också, svarta kängor, svart jacka och svart keps.
2016-07-31, 14:16
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Någonstans i denna vända så hade jag lite kontakt på internet med en 14-årig tjej. Jag var aktiv på ett språkforum och det var även denna tjej. Det visade sig att hon var schizofren, inte hade några vänner, och mådde skit. Så jag skrev ett PM till henne, och så blev det att vi skrev till varann ett antal gånger. Detta gjorde jag därför att jag tyckte så synd om henne, ingenting annat, men i efterhand har jag insett att det kan ha uppfattats som grooming. Hon bodde i Belgien, för övrigt. Jag sa upp kontakten eftersom det tog så mycket tid.

En annan sak är att de kan ha trott att jag hade nazistsympatier. Jag googlade och läste en del om nazism och nazister (från Nazityskland), kollade på SS-uniformer, gradbeteckningar o dylikt på nätet. Detta för att jag tyckte att sådant var intressant, inte för att jag hade några nazistsympatier. Jag lånade även Mein Kampf en gång. Jag kanske klädde mig lite suspekt också, svarta kängor, svart jacka och svart keps.



Okej då fanns det en del bakom.

Jag blir ju själv utsatt för detta i nulägget och jag har haft en ganska kriminell bakgrund dessutom som knappast hjälper till.

Vart i landet bor du ungefär ?
Testade du att flytta liknande för att bli av med detta ?
Anmälde du nåt av detta liknande ?
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-07-31 kl. 14:34.
2016-07-31, 16:40
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Okej då fanns det en del bakom.

Jag blir ju själv utsatt för detta i nulägget och jag har haft en ganska kriminell bakgrund dessutom som knappast hjälper till.

Vart i landet bor du ungefär ?
Testade du att flytta liknande för att bli av med detta ?
Anmälde du nåt av detta liknande ?

Jag bor i Götaland. Jag har lekt lite med tanken på att flytta utomlands, men har varken haft pengar, mod eller energi till att göra det. Inte för att jag vet om det skulle hjälpa, kanske beror på var man skulle flytta. En gång, när jag hade läst om Malmö och Göteborg på nätet, mest för att det skulle vara kul att se något annat än det gamla vanliga, så mötte jag ett par tjejer när jag lite senare var ute och gick. Den ena tjejen sa: "Det spelar ingen roll var du bor", när jag gick förbi dem.

Jag har inte anmält något, eftersom det inte skulle leda någonstans. Men en gång så skrev jag till polisen att jag blir utsatt för övervakning, och att det inte finns någon anledning till att utsätta mig för detta. Jag fick inget svar, men några dagar senare när jag var ute och gick, så gick jag förbi en civilklädd man som tittade på mig och sa ett utdraget "Fan..." med besvikelse i tonen, som för att säga att jag borde ha förstått varför jag blev utsatt för övervakning.

Det går inte att vinna. Enligt min erfarenhet så kommer det bara att bli värre för dig om du inte kontaktar vården. Ju längre tiden går, och ju mer saker du blir utsatt för, desto sjukare kommer du att framstå som när du berättar vad du har blivit utsatt för. "Men du hör ju hur det låter", sa min farsa. Ja, jag hörde precis hur det lät, och det lät som att jag var psykotisk, och det var precis det som var meningen.
2016-08-08, 20:03
  #715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Jag bor i Götaland. Jag har lekt lite med tanken på att flytta utomlands, men har varken haft pengar, mod eller energi till att göra det. Inte för att jag vet om det skulle hjälpa, kanske beror på var man skulle flytta. En gång, när jag hade läst om Malmö och Göteborg på nätet, mest för att det skulle vara kul att se något annat än det gamla vanliga, så mötte jag ett par tjejer när jag lite senare var ute och gick. Den ena tjejen sa: "Det spelar ingen roll var du bor", när jag gick förbi dem.

Jag har inte anmält något, eftersom det inte skulle leda någonstans. Men en gång så skrev jag till polisen att jag blir utsatt för övervakning, och att det inte finns någon anledning till att utsätta mig för detta. Jag fick inget svar, men några dagar senare när jag var ute och gick, så gick jag förbi en civilklädd man som tittade på mig och sa ett utdraget "Fan..." med besvikelse i tonen, som för att säga att jag borde ha förstått varför jag blev utsatt för övervakning.

Det går inte att vinna. Enligt min erfarenhet så kommer det bara att bli värre för dig om du inte kontaktar vården. Ju längre tiden går, och ju mer saker du blir utsatt för, desto sjukare kommer du att framstå som när du berättar vad du har blivit utsatt för. "Men du hör ju hur det låter", sa min farsa. Ja, jag hörde precis hur det lät, och det lät som att jag var psykotisk, och det var precis det som var meningen.


Låter rätt sjukt om det stämmer.
Jag blir enbart förföljd och utsatt för olika typer av förgiftning av kost/vatten.

Så du menar att jag ska lägga in mig och av fri vilja få en diagnos och sen medicineras så jag blir en zombie och sen så kommer denna myndighet att upphöra med deras försök att ha ihjäl mig ?

Ja hade jag nu varit skyldig till brott, så hade jag troligen gjort detta. Men iom att jag är oskyldig och utsatt för detta så måste det fram en annan lösning! Detta är helt stört att det ens får pågå och att ingen jävel reagerar på vart pengarna går ??
2016-08-08, 21:40
  #716
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Låter rätt sjukt om det stämmer.
Jag blir enbart förföljd och utsatt för olika typer av förgiftning av kost/vatten.

Så du menar att jag ska lägga in mig och av fri vilja få en diagnos och sen medicineras så jag blir en zombie och sen så kommer denna myndighet att upphöra med deras försök att ha ihjäl mig ?

Ja hade jag nu varit skyldig till brott, så hade jag troligen gjort detta. Men iom att jag är oskyldig och utsatt för detta så måste det fram en annan lösning! Detta är helt stört att det ens får pågå och att ingen jävel reagerar på vart pengarna går ??
Jag vet heller inte vad man ska göra är själv utsatt!
Finns igen själv granskning när det gäller dessa och vad dem gör med människor!
2016-08-09, 16:14
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Låter rätt sjukt om det stämmer.
Jag blir enbart förföljd och utsatt för olika typer av förgiftning av kost/vatten.

Så du menar att jag ska lägga in mig och av fri vilja få en diagnos och sen medicineras så jag blir en zombie och sen så kommer denna myndighet att upphöra med deras försök att ha ihjäl mig ?

Ja hade jag nu varit skyldig till brott, så hade jag troligen gjort detta. Men iom att jag är oskyldig och utsatt för detta så måste det fram en annan lösning! Detta är helt stört att det ens får pågå och att ingen jävel reagerar på vart pengarna går ??

Om du inte är akut sjuk och inte utgör en fara för dig själv eller andra så blir du inte inlagd. Själv har jag aldrig varit inlagd, men har däremot träffat läkare och tar mediciner. Man blir en zombie, men jag hade inget att välja på. Medicineringen behöver dock inte vara för alltid. Ja, åtminstone i mitt fall så avtog tortyren mer och mer när jag hade börjat med medicinering. Det skulle föreställa att det var läkemedlet som började ha effekt.

Vad är du ute efter för annan lösning? Sätta dit de skyldiga? Tyvärr, men det går inte. Det enda jag kan komma på är att bjuda någon på en matvara som är förgiftad, som du säger, så att någon mer än du får se att det verkligen är så.

Ja, det är helt stört och så fel som det bara kan bli, särskilt med tanke på att Sverige ska föreställa ett rättssamhälle.
2016-08-09, 16:51
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Om du inte är akut sjuk och inte utgör en fara för dig själv eller andra så blir du inte inlagd. Själv har jag aldrig varit inlagd, men har däremot träffat läkare och tar mediciner. Man blir en zombie, men jag hade inget att välja på. Medicineringen behöver dock inte vara för alltid. Ja, åtminstone i mitt fall så avtog tortyren mer och mer när jag hade börjat med medicinering. Det skulle föreställa att det var läkemedlet som började ha effekt.

Vad är du ute efter för annan lösning? Sätta dit de skyldiga? Tyvärr, men det går inte. Det enda jag kan komma på är att bjuda någon på en matvara som är förgiftad, som du säger, så att någon mer än du får se att det verkligen är så.

Ja, det är helt stört och så fel som det bara kan bli, särskilt med tanke på att Sverige ska föreställa ett rättssamhälle.

Skulle det kunna vara så att läkemedlet hade effekt och att de var bra för dig, varför inte fortsätta med medicinering.
2016-08-09, 17:58
  #719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Jag vet heller inte vad man ska göra är själv utsatt!
Finns igen själv granskning när det gäller dessa och vad dem gör med människor!



På vilket sätt är du utsatt ?

Nej detta är förjävligt hur det ens kan fortgå är så ologiskt med tanke på att nån måste stå för notan.

Skicka gärna PM om du blir utsatt på samma sätt som mig.
2016-08-09, 18:10
  #720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Om du inte är akut sjuk och inte utgör en fara för dig själv eller andra så blir du inte inlagd. Själv har jag aldrig varit inlagd, men har däremot träffat läkare och tar mediciner. Man blir en zombie, men jag hade inget att välja på. Medicineringen behöver dock inte vara för alltid. Ja, åtminstone i mitt fall så avtog tortyren mer och mer när jag hade börjat med medicinering. Det skulle föreställa att det var läkemedlet som började ha effekt.

Vad är du ute efter för annan lösning? Sätta dit de skyldiga? Tyvärr, men det går inte. Det enda jag kan komma på är att bjuda någon på en matvara som är förgiftad, som du säger, så att någon mer än du får se att det verkligen är så.

Ja, det är helt stört och så fel som det bara kan bli, särskilt med tanke på att Sverige ska föreställa ett rättssamhälle.




Jag är ute efter att få ett normalt liv.

Hade dom lagt ner detta nu, så hade jag släppt hela tråden och skitit i detta och försökt gå vidare.
Men dom släpper inte detta tyvärr.

Jag kan bara anmäla dom en efter en om jag har namn på dom.

Jag får köpa en katt då, som får äta all mat ?
För om en vän blir dålig på mat jag handlat eller om en vän blir skadad/förgiftad då blir jag åtalad för det ?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback