Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 05:22
  #637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92.nr2
Jag råder dig till att läsa på lite om psykossjukdomar. Det du berättar är verkligen klassiska symptom när det gäller schizofreni. En amatörgissning är att du lider av en tjackpsykos eller är paranoid-schizofren.

Kan även hända att någon uppmärksammat ditt paranoida beteende och därför jävlas lite med dig för att dom tycker det är roligt, eller att dom njuter av att se andra gå ned sig pga stress.
Men förmodligen är allt i din hjärna.

Men jag vet inte säkert, så jag tänker inte heller säga att det är påhittat. Men har du inget olagligt gjort eller upplevs som ytterst obehaglig/hotfull, eller har planer på att gå med i IS, så kan jag garantera dig att det inte är polisen/säpo som följer dig.


Dom tror väl att jag var ett ( Peddo ) pågrund av datorn som lämnades in, om det nu var ( BP ) på.

När dom insåg att dom hade fel person, efter en längre tids spaning så hade dom troligen rotat upp mitt ( kriminella förflutna ) och försökt sätta mig på nåt där. Men det gick inte, och jag hade nu redan börjat hänga ut flera av dom på sveriges största forum!

Dom inser att dom gjort ett misstag, men kan inte släppa det pågrund av att jag hängt ut flera av dom. Dom ser då till att få hjälp av andra ( Organisationer ) och försöker framställa mig som en ( Psykopat ) ist, då dom inte vill att det ska komma ut hur dom arbetar/gjort bort sig.
Efter ett tag så ser dom att detta inte funkar, och försöker då ( Troligen ) ha ihjäl mig!


Hur några inom familjen är inblandade är svårt att sätta punkt på, men jag kan inte heller ge er en detaljerad anledning till hur dom skulle vara det, just pågrund av att jag i nuläget har dom omkring mig. Men jag vet att dom är inblandade, och därför tror jag efter att ha läst om hur säpo jobbar här på forumet, så känns det som om dom kan vara inblandade i detta med.

Men detta är enbart vad jag tror, och jag har inget konkretare att komma med i nuläget.
Jag håller som sagt en väldigt låg profil just nu.
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-05-26 kl. 05:26.
2016-05-26, 06:52
  #638
Medlem
Jag menar spanarna som följt mig, har varit unga till pensionerer.
Två spanare har varit ( luffare ) som sen röjt sig, därför var jag inne på ( Säpo ) först att polisen skulle fått hjälp därifrån liknande, eller nån annan organisition.

Låter helt otroligt.

Dom måste väl mer eller mindre se mig som en etxrem fara, eller att dom inte vill att detta missstag ska komma ut då ?

Frågan är vad gör jag ?

Finns väl ingenstans man undkommer dessa myndighet, om dom väl bestämt sig att man ska bort ?
2016-05-26, 19:46
  #639
Medlem
darthvaders avatar
Ja att din närmaste familj skulle avslöjas som spanare var väl bara en tidsfråga. Nu inställer sig ju obekväma frågor. Kärringen som gick efter dig och handlade t ex, är hon inblandad? Hon var den enda som petade i din varukorg. Kan det vara så att du haft fienden inpå dig hela tiden? Ditt eget kött och blod? Mystiken tätnar.

Har du husdjur?
2016-05-27, 07:47
  #640
Medlem
hubbe92.nr2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jag menar spanarna som följt mig, har varit unga till pensionerer.
Två spanare har varit ( luffare ) som sen röjt sig, därför var jag inne på ( Säpo ) först att polisen skulle fått hjälp därifrån liknande, eller nån annan organisition.

Låter helt otroligt.

Dom måste väl mer eller mindre se mig som en etxrem fara, eller att dom inte vill att detta missstag ska komma ut då ?

Frågan är vad gör jag ?

Finns väl ingenstans man undkommer dessa myndighet, om dom väl bestämt sig att man ska bort ?
Jag tror dig, till viss del iaf. Absolut kan dom ha haft ögonen på dig om det nu är så att butiken faktiskt ringt polisen. Ursäkta om jag läst slarvigt, men är det säkert att dom ens gjort det?
Att dom dessutom skulle köra samma spaningsmethod gång på gång, trots att dom redan röjt sig, finner jag ganska osannolikt.
Jag menar, det är ett eventuellt IT-brott det har funnits misstankar om, hur skulle det då kunna stärka deras utredning genom att förfölja dig i olika butiker?

Så det jag finner troligast är att du har varit rätt till en början, att du har avslöjat deras spaning, men sedan har dina paranoida tankegångar tagit över och du är misstäksam mot väldigt många i din omgivning.

Du bör verkligen släppa detta. Du har ingen att vinna på att spinna vidare på det här, du kommer bara att bränna ut dig själv psykiskt och i värsta fall skapa ovänner.

Mvh
2016-06-09, 16:15
  #641
Medlem
JayJayAdamss avatar
Har läst hela tråden nu och det verkar som span har infiltrerat alla samhällsklasser, din familj, ICA, Biltema m.m deras kontaktnät är otroligt stort och deras metoder hänsynslösa från att försöka förgifta dig till att försöka mörda dig.
Jag tycker du borde vända på katt- och råttaleken. Du har uppenbarligen fått massa erfarenhet efter att ha haft span på dig i flera år med dussintals olika poliser samt privatpersoner som arbetar i maskopi med polis och halvödlor. Finns det en möjlighet att detta har gått hela vägen upp till högsta hönsen och Stefan Löfven har inlett ett samarbete med Amerikanarna, CIA, Obama och hela gänget om att sätta dit dig en gång för alla? Men du verkar ha lärt dig deras knep och låter dig inte luras.
Det är dags att du börjar spana på dina familjemedlemmar för att se vem som samarbetar med dom?

Att dom ger sig på dina chips är under all kritik! En sak om de va grönsakerna men chipsen..det är lågt

Jag hoppas att denna enorma operation mot dig läggs ner snart och du börjar äta din medicin!!
Förstår du inte?!?! Du lider av paranoia och förföljelsemani!!!
2016-06-10, 22:39
  #642
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ok. Eftersom trådskaparen är avstängd, och det nu börjar diskuteras OM honom istället för ämnet, så låser vi tråden.

/Mod
2016-06-29, 00:44
  #643
Moderator
Ruskigbusss avatar
Då trådskaparen har återvänt från de avstängdas rike och vi diskuterat via PM, så öppnas tråden igen.

Förutsättningarna är att man diskuterar vad som hänt, inte vad som kanske kommer att hända och ämnet är övervakning - inget annat.

Rubriken ändrad.

/Mod
2016-07-04, 18:50
  #644
Medlem
Ja dom har alltså gått på vattnet hemma!
Har nu blivit dålig i omgångar!
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-07-04 kl. 19:08.
2016-07-05, 15:30
  #645
Medlem
Nu vet jag ungefär hur det ligger till!

Nu ska vi sammanfatta allt då denna tråd är extremt rörig och saker misstolkas till vad det ( EJ ) är!

Jag har alltså köpt en laptop som en annan har tankat ner ( BP ) på när jag lämnat datorn i boendet när jag varit iväg under ett antal veckor.

Jag har sedan lämnat tillbaka datorn på ( NetOnNet ) i borås när jag kommit hem, efter att jag varit iväg i veckor.

Jag lämnade tillbaka datorn på ångergarantin och jag fick alltså fullt betalt tillbaka och jag behövde inte visa ( id ) eller liknande.

Personalen på netonnet går igenom datorn innan dom lägger ut den för försäljning, och dom hittar då ( BP ) på datorn. Dom gör då en anmälan och polis kommer ditt.

Polisen försöker sen identifiera mig igenom övervakningskameran i butiken och lyckas ej få fram vem jag är.

Tiden går och jag åker 1-år senare till ( NetonNet ) för att handla en mobil.
Personalen känner då igen mig när jag kommer ditt och ringer då polisen som bett dom ringa om jag kommer in igen.

Polisen kommer ditt 2st civilklädda och dom följer då mig runt i butiken.
Jag ställer mig i kassan och betalar för mobilen och poliserna står bakom mig och kollar då antagligen om jag betalar med kort eller nåt som kan visa vem jag är.

Jag går sen ut till bilen och en av poliserna följer efter mig från ( NetonNet ) hela vägen hem till mig.

Sen börjar spaningen och kartläggningen av mig.

Dom har efter några års spaning ej fått tillräckligt för att sätta ditt mig.

( Antagligen för att jag är oskyldig till brottet! )

Men dom fortsätter med att följa mig och filma mig och köra runt mitt boende.

Efter ett tag börjar jag fota/filma dessa spanare och då börjar dom byta folk hela tiden.

Dom börjar sen att följa mig i matbutiker och antecknar då vad jag handlar, varenda gång jag ska handla händer detta.

Efter ett tag så börjar dom ställa ut sig i matbutikerna jag handlar i och jag börjar handla på nya ställen en bit utanför där jag bor.

Dom börjar göra samma sak där och detta fortsätter vart jag än åker och handlar.

Så åker jag till gbg så är dom där. Åker jag till borås så är dom där osv.

Anledningen till detta är att dom försöker byta ut kost jag köper för att troligen göra mig sjuk eller för att ha ihjäl mig!

Jag handlar alltså samma mat nästan varje gång då jag är matallergiker.
Jag kan alltså inte bara gå o ta en ( pizza ) utan måste ha special kost.
Därför har dom riktat in sig på att byta ut mat jag handlar!

Detta har dom försökt med fram tills nu!

Nu vet ni hur det ligger till och vad jag blir utsatt för.

Vilka poliser som är inblandade i detta vet man inte säkert.
Men iom att dom är snabba ut i affärer när jag åker nånstans så är det både polis och privatspanare som används i närområdet.

Jag vet även att några familjemedlemmar är inblandade och dessa har då lämnat ut info om mig.
Det förklarar hur dom enkelt kunnat följa mig den senaste tiden.

Jag är även säker på att ( säpo ) är inkopplade i nuläget då det stämmer med hur dom följer en och vilken typ av folk dom använder sig av.

Jag har läst en del om säpo och deras metoder hur dom följer folk och vad dom kan spåra så verkar det stämma rätt bra med hur dom följer mig.

Så ligger det till.

Om dom tror att du är en ( sexbrottsling ) eller ägnar dig åt kriminella aktiviteter eller har ett förflutet inom kriminalitet så lägger dom aldrig ner.
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2016-07-05 kl. 15:46.
2016-07-05, 19:33
  #646
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag kan lova dig "reklam" att polisen inte skulle försöka matförgifta dig eller försöka döda dig på något sätt.

Vad är det för boende du bodde på om man får fråga?
2016-07-05, 20:50
  #647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Jag kan lova dig "reklam" att polisen inte skulle försöka matförgifta dig eller försöka döda dig på något sätt.

Vad är det för boende du bodde på om man får fråga?


Nej det kan du faktiskt inte lova mig och det vet du med

Jag skriver boende för hus/lgh och det verkar misstolkas för annat.
Ursäkt på de! Jag bodde inneboende hos en bekant helt enkelt.

Kom med nåt rimligt till varför dom då är på maten ?
Är det för att göra mig sjuk så jag ska bli så kass att jag självmant åker in och tar på mig skiten på datorn ? Är det mer logiskt ?
2016-07-06, 16:29
  #648
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Nej det kan du faktiskt inte lova mig och det vet du med

Jag skriver boende för hus/lgh och det verkar misstolkas för annat.
Ursäkt på de! Jag bodde inneboende hos en bekant helt enkelt.

Kom med nåt rimligt till varför dom då är på maten ?
Är det för att göra mig sjuk så jag ska bli så kass att jag självmant åker in och tar på mig skiten på datorn ? Är det mer logiskt ?

Något mer rimligt varför dom är på maten torde vara att du har blivit paranoid, och det är inget fel med det. Det började nog med att du blev misstänksam mot polisen till den grad att du ser poliser överallt, även fast det med stor sannolikhet inte är poliser.

Det kan jämföras med en dokumentär som handlade om att allt på jorden har att göra med en viss siffra, jag tror denna siffra var 8 eller 11. Allt från blommor till träd, sjöar, DNA.. var man än tittade så fanns denna siffra. Det var en konspirationsteori, och tack vare den så började man själv se dessa siffror mer och mer, var man än tittade.

Och liknande har nog hänt dig, du blev misstänksam mot en polis eller två, och nu ser du dom överallt även fast dom inte är där.
Polisen skulle aldrig försöka matförgifta dig för att få dig att komma in på stationen. Misstänker dom att du har gjort någonting, så tar dom dig på plats, på en gång. Har dom haft span på dig så länge så har dom underlag för att ta in dig på förhör. Anledningen till att dom inte har gjort det, är för att dom inte har span på dig.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback