Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-10, 12:07
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Tor har jag läst om, och det verkar vara relativt säkert. Tack.

Jag tänker mer på, om jag skulle berätta var allt började och hur det började, då skulle dom kunna använda allt jag skrivit här, som bevis.


Köp ny dator kontant på annan ort.

Skaffa ny bredbandsoperatör.

Gör inget olagligt på nätet.

Aslätt.
2015-12-10, 22:18
  #170
Medlem
Sorgligt att behöva läsa ännu en kommentar från ( Koljarov ) han verkar ha något syfte med dessa kommentarer/länkar ?!

Jag ska göra en liten statusuppdatering på vad som hänt, sen jag skrev vad polisen verkligen försöker göra mot mig!

Jag kan tänka mig att detta inte var uppskattat hos dessa poliser! Då dom verkar ha blivit ännu aggressivare !

Jag hade även en polisbil, den målade varianten utanför mig i helgen. Dom stannade helt enkelt utanför boendet, och valde att stå och stirra lite på oss, varför... Ja troligen så försöker dom sig på en helt annan metod. Och det är väl inte så konstigt, sen jag gick ut med att dom försöker ha ihjäl mig. Dock så finns detta oxå på film.

Dom har även följ mig överallt under vårat julhandlande, och varit väldigt närgångna. Troligen så försöker dom, provocera lite. För att hoppas på att jag ska göra nåt liknande. Detta beror nog på, sen jag avslöjade en av dom inne i en kläddbutik, och han då försökte smidigt ta sig därifrån, när han insåg att han blev avslöjad. Jag försökte få kontakt med honom, och fråga vad han sysslar med, men han valde att lägga fötterna på rygg, och ivrigt kolla bakåt. Jag var dock en bra bit ifrån honom, och jag gick, inte sprang eller liknande. Och en normal människa hade inte ens reagerat på mig.

Det är den händelsen, jag ska anmäla. Ovan.

Sen har jag fått en del skumma PM. Och samtidigt så försöker ( Koljarov ) se till att Trolltestet inte ska hjälpa mig, igenom sina OT kommentarer!

Om nu Trolltestet faktiskt är så kunnig, och bra som han påstår sig vara, så förstår jag absolut varför många på Fb, försöker sabba denna tråd!

Ja det är inte varje dag, man får ett pris på sitt huvud från poliser!
Därför skriver jag här, och jag kan uppriktigt säga, att dom har verkligen lagt i en högre växel nu!

Nu vet flera vem jag är, på detta forum. Och jag kan bara fortsätta hoppas på att dessa poliser, fortsätter att göra bort sig. Och att jag troligtsvis får det på film.
__________________
Senast redigerad av Reklam- 2015-12-10 kl. 22:24.
2015-12-10, 23:31
  #171
Medlem
johanness avatar
Somliga vill gärna diskutera huruvida TS's upplevelser är inbillade eller inte. Det spåret är nu att betrakta som uttömt. Diskussioner om TS' psykiska hälsotillstånd är OT i den här tråden.
/mod
2015-12-12, 13:11
  #172
Medlem
Detta är exakt vad jag blir utsatt för !!

Länk: http://www.dn.se/nyheter/ingen-stall...stora-brister/
2015-12-12, 14:26
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Får starta en tråd, där jag lägger fram allt.

Jag måste få hjälp med vissa saker, innan jag kan berätta om varför jag har bevakning/span på mig.

Om nu polisen skulle ha buggat mitt internet, när man varit borta under semester, skulle dom då kunna tunnla mitt internet ?

Skulle dom även då kunna se vad som skrivs här, och skulle flashback lämna ut uppgifter samt loggar från min profil här, om polisen skulle begära detta ?

Frågar även samma om dom kan se vad som skrivs här, igenom min operatör ?

Inga påhopp samt idiotiska kommentarer här nu! tack.
Fattar du inte att de ser allt genom att ha sk skärmspegling, de ser allt på din skärm.
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Kolla på Tor och tanka ned det https://www.torproject.org/ lite anonymitet i alla fall.

Har nyligen börjat skriva på FB så jag känner inte till om de lämnar ut uppgifter, för min del så spelar det ingen roll då jag vill få ut min berättelse .
Tor? Det handlar inte om trafiken ut, vill polisen kolla upp dig så kan de spegla din skärm och allt du visar på skärmen ser dem.
2015-12-12, 14:28
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Tor har jag läst om, och det verkar vara relativt säkert. Tack.

Jag tänker mer på, om jag skulle berätta var allt började och hur det började, då skulle dom kunna använda allt jag skrivit här, som bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Men polisen kan begära ut, mina trådar här på fb ?
Varenda ord du skrivit är så jävla klumpigt, har du missat hur många det är som fått sina fb-konton emot sig i sina utredningar?

Du är en amatör, så det stänker om det.
2015-12-12, 19:50
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Fattar du inte att de ser allt genom att ha sk skärmspegling, de ser allt på din skärm.

Tor? Det handlar inte om trafiken ut, vill polisen kolla upp dig så kan de spegla din skärm och allt du visar på skärmen ser dem.




Precisera ( skärmspegling ) ?
2015-12-12, 19:53
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Varenda ord du skrivit är så jävla klumpigt, har du missat hur många det är som fått sina fb-konton emot sig i sina utredningar?

Du är en amatör, så det stänker om det.


Ja det är jag absolut, eller så kanske jag medvetet använt detta forum, för att på ett sådant sätt vilseleda och försvåra !?

Oavsett så har dom tagit ett beslut, om att jag ska bort!
Då kan det vara läge att berätta detta, på ett större forum! ( smart skalle )
2015-12-12, 20:34
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Ja det är jag absolut, eller så kanske jag medvetet använt detta forum, för att på ett sådant sätt vilseleda och försvåra !?

Oavsett så har dom tagit ett beslut, om att jag ska bort!
Då kan det vara läge att berätta detta, på ett större forum! ( smart skalle )

Men ditt användarkonto är ju anonymt. Om du "försvinner" är det ju ingen som vet att just DU har försvunnit
2015-12-12, 20:56
  #178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollapalooza
Men ditt användarkonto är ju anonymt. Om du "försvinner" är det ju ingen som vet att just DU har försvunnit


Jo då. Flera jag känner samt även en annan åtgärd, är ordnad så det kommer ut. Ifall nåt händer.

Har även kontakt med media, samt andra personer som advokat osv.
2015-12-12, 23:05
  #179
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Jo då. Flera jag känner samt även en annan åtgärd, är ordnad så det kommer ut. Ifall nåt händer.

Så det enda människorättsaktivister behöver göra för att få ut informationen som du sitter på och som kan förändra detta samhälle en gång för alla, är att se till att du mördas?


EDIT:

Anledningen till varför jag frågar är för att Stephen Greer sagt ungefär samma saker du gällande "försäkringar" (kill-switch/dödmansgrepp), men att det i hans fall framkommit att det enda sättet för världen att få ta del av den mer inkriminerande info han säger sig besitta, är att mörda honom.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2015-12-12 kl. 23:29.
2015-12-12, 23:28
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Så det enda människorättsaktivister behöver göra för att få ut informationen som du sitter på och som kan förändra detta samhälle en gång för alla, är att se till att du mördas?



Du missförstod. eller så tolka jag Lollapalooza fel.

Jag sitter inte på nån information, som kan förändra samhället. Jag blir oskyldigt dittsatt som dom försökt med, och under denna tid med deras misslyckande, så har jag fått mycket info om hur dom jobbar, och vilka metoder dom använt sig av. Dessa metoder är inte lagliga, och deras tillvägagångsätt är extremt sjukt.

Länken jag la in, visar att dom fortsatt sin verksamhet, trots att dom påstodd att den var nedlagd!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback