Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-18, 19:41
  #1
Medlem
RackartygarNs avatar
Ska åka till spanien i december och undrar om de e lönt att spara ihop lite för att köpa märkeskläder där. Eller om det knappt är någon skillnad mot här i sverige. (Snackar inte fake kläder såklart)
Citera
2015-08-18, 20:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RackartygarN
Ska åka till spanien i december och undrar om de e lönt att spara ihop lite för att köpa märkeskläder där. Eller om det knappt är någon skillnad mot här i sverige. (Snackar inte fake kläder såklart)
Antar att det är liknande priser utomlands. Var i Prag i sommras och där så var det samma priser som hemma (ca 10000kr för en henry lloyd tröja) men det kanske är olika i andra länder.
Citera
2015-08-18, 23:07
  #3
Medlem
Inom Europa nej, där är priserna ungefär samma. Det är väl om du hittar något outlet eller så.
Dock USA och diverse billigare länder kan det vara billigare.
Citera
2015-08-18, 23:53
  #4
Medlem
Wzzys avatar
Nä det är så gott som samma priser, speciellt när kronan är svag. Skulle väl kunna tänka mig att Zara och Desiugual(?) och inhemska märken är lite billigare.
Citera
2015-08-18, 23:55
  #5
Medlem
Elementarts avatar
Jag vet inte hur det är i Spanien, men i England fann jag ett par outlet-butiker som hade bra märkeskläder billigt.
Citera
2015-08-19, 11:34
  #6
Medlem
AndrewBernards avatar
Kläder och skor: Allmänt --> Kläder och skor: Köpråd

/Moderator
Citera
2022-04-28, 04:52
  #7
Medlem
CyberIngmars avatar
Är det samma idag? Liknande priser i Sverige och Spanien. Tänker på märken som Nike, Diesel, Puma......

Jag är medveten om trådens ålder
Citera
2022-05-17, 00:47
  #8
Medlem
Sverige är överlag ganska billigt på märkeskläder.
Kineser vallfärdas ju till Stockholm för att köpa på sig Gucci och Louis Vuitton-väskor
Citera
2022-09-23, 12:09
  #9
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Är det samma idag? Liknande priser i Sverige och Spanien. Tänker på märken som Nike, Diesel, Puma......

Jag är medveten om trådens ålder

Nike Diesel och Puma är bara vanliga dussin märken som inte är särskilt dyra ens , men kolla Lidl dem har adidas puma och nike billigt emellanåt !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback