Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-10-24, 12:26
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Jan Guillou är arabadvokaternas arabadvokat. Han AVGUDAR araber och allt dessa har för sig. Det är nästan så man undrar varför han inte anammat islam och flyttat till nåt älskat arabland. Det han HATAR är demokratiska stater och då framförallt det mångkulturella USA.


tidigare gift med Marina Staagh, islamolog.



Mvh/ Cyborg B, ledande islamofob vid Uppsala universitet
Citera
2005-10-24, 12:47
  #26
Medlem
yendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Scheike smiskar minderåriga flickor: *prygla karln*

Prygla honom är väl absolut det sista man skall göra?
Lås in honom på Kumla istället. Tror Scheike kan bli populär där.
Citera
2005-10-27, 07:09
  #27
Banned
Maeztroos avatar
Jag tycker man borde "risa" Guillou, Scheike och Aschberg.
Citera
2005-10-27, 09:04
  #28
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Jag tycker man borde "risa" Guillou, Scheike och Aschberg.
Nja, kan hålla med om att ordentligt risa upp både Guillou och Scheike, men Aschberg tycker jag är helt OK!
Citera
2005-10-27, 09:05
  #29
Banned
Maeztroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Nja, kan hålla med om att ordentligt risa upp både Guillou och Scheike, men Aschberg tycker jag är helt OK!

Visst har han sina ljusa stunder, men han är en bit lömsk av sig.
Generna? Kanske?
För lite ris? Absolut!
Citera
2005-10-27, 13:44
  #30
Medlem
Sha R'Taes avatar
Nog för att smisk kan vara trevligt med Scheike är ju bara för jävla vidrig...
Citera
2005-10-27, 18:15
  #31
Medlem
Diplomats avatar
Svensk asyl- och integrationspolitik är i akut behov av en kritisk men nyanserad debatt med sakliga argument och sansade debattörer hämtade ur olika läger, men när man läser detta inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Jan Guillou är arabadvokaternas arabadvokat. Han AVGUDAR araber och allt dessa har för sig. Det är nästan så man undrar varför han inte anammat islam och flyttat till nåt älskat arabland. Det han HATAR är demokratiska stater och då framförallt det mångkulturella USA.
...och alla andra FB-inlägg signerade Kafir inser man att upphovsmannen befinner sig ett fingerknäpp från total galenskap och behov av stark medicinering. Vi har att göra med en mental självmordsbombare. Måtte hjälpen vara nära.
Citera
2005-10-27, 18:19
  #32
Banned
Maeztroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Svensk asyl- och integrationspolitik är i akut behov av en kritisk men nyanserad debatt med sakliga argument och sansade debattörer hämtade ur olika läger, men när man läser detta inlägg:

Tåget har gått för länge sedan. Vi behöver radikala förändringar och då duger inte mjäk.

Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
...och alla andra FB-inlägg signerade Kafir inser man att upphovsmannen befinner sig ett fingerknäpp från total galenskap och behov av stark medicinering. Vi har att göra med en mental självmordsbombare. Måtte hjälpen vara nära.

Detta var ju väldigt nyanserat, eller hur her diplomat? Lite över 100 inlägg och snart en varning. Du är värre än mig.
Citera
2005-10-27, 18:34
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Svensk asyl- och integrationspolitik är i akut behov av en kritisk men nyanserad debatt med sakliga argument och sansade debattörer hämtade ur olika läger, men när man läser detta inlägg:

...och alla andra FB-inlägg signerade Kafir inser man att upphovsmannen befinner sig ett fingerknäpp från total galenskap och behov av stark medicinering. Vi har att göra med en mental självmordsbombare. Måtte hjälpen vara nära.


Tycker att Kafir bidrar med en massa matnyttiga inlägg, ofta med länkar och fakta.

Du får nog jobba lite mer med dina inlägg och undvika personangrepp mot FB-medlemmar i fortsättningen, Diplomat, om du ska göra nåt avtryck här.
Citera
2005-10-27, 19:01
  #34
Medlem
Fula Gubbens avatar
Kafir är en av FB:s bästa skribenter, utom de få gånger när han har druckit öl

Därmed inte sagt att jag håller med om allt han skriver.

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Svensk asyl- och integrationspolitik är i akut behov av en kritisk men nyanserad debatt med sakliga argument och sansade debattörer hämtade ur olika läger, men när man läser detta inlägg:

...och alla andra FB-inlägg signerade Kafir inser man att upphovsmannen befinner sig ett fingerknäpp från total galenskap och behov av stark medicinering. Vi har att göra med en mental självmordsbombare. Måtte hjälpen vara nära.
Citera
2005-10-27, 19:26
  #35
Medlem
Christer ps avatar
Man kan ju nästa tro att Ascberg har något personligt mot Scheike kanske har koppling till någon som var på ridlägret?
Hur är det möjligt för gubben att ta 400-700 kr för en film på 40 min där han smiskar kvinnor som är mer eller mindre skabbiga?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback