Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-08-18, 09:45
  #49
Medlem
Akta er för skatteverket och skall ni göra affärer i Sverige se till att allt blir korrekt. Själv är jag noga med allt i Sverige men jag rekommenderar att ni registrerar er utomlands om ni skall göra stora affärer. Men försök inget i Sverige för det är hopplöst.
Citera
2015-08-18, 23:15
  #50
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Det kan vara så att hon tjänar pengar på annat sätt än genom sitt blogg. Hon kanske inte skriver om sitt jobb för att vara annonym?

Det är också möjlig att hon redan raderat sin blogg?

Fast om hon tjänar pengar på annat skulle ju Skatteverket vetat om det.
Och om hon raderat bloggen har väl ingen betydelse.
Citera
2015-08-19, 08:15
  #51
Medlem
musttomtes avatar
RSV måste ha fått ut uppgifter från admin från bloggen vad hon drar in och tjänsten bör väll ligga i EU.

Om det liggger i Sverige så är det bloggdrivaren som har hela ansvaret om hon inte fuskat till sig en F-skatt sedel.

Busted...
Citera
2015-08-24, 21:11
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun-Wukong
hon e tsm med en av m-falangen

Hahaha vem då? Inte s eller m:s tjej iaf!!
Citera
2015-08-27, 12:44
  #53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Hon såg ut som vilken normal 13-14 åring som helst. Med botox-injicerade läppar. Dessutom röstade hon på F!.

https://web.archive.org/web/20140919...cadima.for.me/

Lite nyare uppdateringar; https://web.archive.org/web/20150316...cadima.for.me/

Edit; Matbilden på den andra länken kan vara det vidrigaste jag skådat. Är det hundmat ens?
Blattebrud med sillisar, botoxläppar, löshår och lösnaglar som dessutom röstar på Fi
Citera
2015-10-10, 17:30
  #54
Medlem
Baertlings avatar
Det verkar vara många i tråden som inte förstår konceptet skönstaxering. Det är en uppskattning Skatteverket gjort som inte behöver ha någon absolut koppling till vad hon dragit in på sin blogg, utan som kan basera sig på hur mycket det leverne hon visar upp kan kosta. Ännu mer troligt är dock att man kollat hennes kontoutdrag och därigenom gjort en uppskattning om vad hon tjänar...på bloggen och eventuellt annat. Kan tänka mig att hon förutom att blogga t ex är en helt vanligt svartjobbare.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback