Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-17, 19:10
  #13
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Christian Bale motiverar mig att fortsätta min diet med tonfisk. Dessutom har jag en tomat till tonfisken nu.

Vad skulle tomaten fylla för funktion menar du? Det är mer eller mindre färgat vatten som kostar pengar.
Citera
2015-08-18, 16:29
  #14
Medlem
Underkills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vad skulle tomaten fylla för funktion menar du? Det är mer eller mindre färgat vatten som kostar pengar.

Bukfyllnad.
Citera
2015-08-18, 17:17
  #15
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underkill
Bukfyllnad.

Ta då någon vettig grönsak istället.
Citera
2015-08-18, 20:53
  #16
Medlem
Absolutinte800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ta då någon vettig grönsak istället.

Okej, som typ? Rotfrukter eller?
Gurka, tomat och sallad är väl mest vatten har jag hört ja. Hur är det med typ paprika? Samma skit?
Citera
2015-08-19, 12:25
  #17
Medlem
Cruzifixs avatar
Vad är syftet med dieten?
Citera
2015-08-19, 14:52
  #18
Avstängd
Dunstables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutinte800
Okej, som typ? Rotfrukter eller?
Gurka, tomat och sallad är väl mest vatten har jag hört ja. Hur är det med typ paprika? Samma skit?
Grön paprika är en kvalitativ grönsak,kanske den bästa grönsaksfrukten näringsmässigt fast så god är den väl inte.

Råriven morot är hellre att rekommendera än tomat.
Citera
2015-08-19, 15:29
  #19
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutinte800
Okej, som typ? Rotfrukter eller?
Gurka, tomat och sallad är väl mest vatten har jag hört ja. Hur är det med typ paprika? Samma skit?
Paprika är awesome under diet. Grön smakar apa men röd och gul är goda råa. Lätt att ta med sig i väskan också, men folk kan glo lite om man käkar dem som man käkar äpplen.

Annars är surkål lite underskattat tycker jag. Fram med fläskkotletten och du har tysk husmanskost.
Citera
2015-08-19, 17:40
  #20
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutinte800
Okej, som typ? Rotfrukter eller?
Gurka, tomat och sallad är väl mest vatten har jag hört ja. Hur är det med typ paprika? Samma skit?

Morot, broccoli, blomkål, brysselkål, vitkål, paprika och spenat är bra grejer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback