Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-20, 00:45
  #37
Medlem
Darkside är en skitsida. Bara det att man har regler kring hur man tar kontakt med folk, och förbjuder förförelse och kontakt på chatten visar vilka mongos som styr sidan. Vem fan vill vara där då. Darkside är för kontrollfreaks helt utan sensualism.
Citera
2016-03-01, 15:42
  #38
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongotrumm
På senaste tiden har de få intressanta tjejer på darksid

Kvar finns tjocka, ointressanta tjejer.

Jag undrar om det är någon som lagt märke till denna trend och kan förklara varför det är så?

ointressant och tjock var det ja... Kanske därför tjejer flyr?

Finns skitintressanta och smala kvinnor på Darkside
Citera
2016-03-02, 03:06
  #39
Medlem
Darkside kan ju byta namn till sjwside istället.
Citera
2016-03-05, 22:29
  #40
Medlem
Frågan är felställd. "Varför finns det så få vettiga män att kvinnorna inte ser någon poäng i att stanna kvar?" vore en bättre problemformulering.

Chansen att finna en någorlunda stabil man med samma böjelser som en själv lär ju vara större på det lokala Hemköp.
Citera
2016-03-05, 23:31
  #41
Medlem
Störigaste tycker jag är de förutfattade meningarna.

Skriver man att man är undergiven betyder det på automatik att jag vill ligga med precis allt som rör sig så länge de starta med att vara elaka mot mig.

Sen finns det en tanke från vissa att alla på Darkside söker sex med andra även fast där är en jättebra funktion som visar alla vad personen söker. Men det spelar ingen roll för att man är på Darkside betyder att man vill ligga.

Jag fick förslag på att träffas för sex långt innan jag la upp någon bild så länge du kryssat i att du är kvinna så börjar förslagen på sex rulla in dock ökar de ju såklart ju fler bilder du har och hur mycket som visas.
Citera
2016-03-06, 01:32
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Frågan är felställd. "Varför finns det så få vettiga män att kvinnorna inte ser någon poäng i att stanna kvar?" vore en bättre problemformulering.

Chansen att finna en någorlunda stabil man med samma böjelser som en själv lär ju vara större på det lokala Hemköp.

Tja för att vettiga normala män med den sexuella böjelsen oftast dränks i hat från hen-feminazisen på precis alla plan på DS. Man hävdar sig vara inkluderande men klarar inte av att någon skulle ifrågasätta identitetsvänstern. Det har blivit kamrat.nu med smisk istället för sexuell preferens.

TS nämnde Strawberrymarilyn, hon är tillbaka och inte helt oväntat fet och feminazi.

Fun times.
Citera
2016-03-06, 20:17
  #43
Medlem
Bara Glads avatar
Med er attityd fattar man ju varför ni inte får ligga. Går bra för egen del ^^
Citera
2016-03-07, 15:04
  #44
Medlem
Jag ogillar regeln med att man måste vara artig, och betygsätts efter sin artighet. Fuck that! Jag gillar att munhuggas med tjejer, särkilt undergivna slynor som vill och behöver bli satta på plats. Att inleda en kontakt med en verbal fight tycker jag är väldigt upphetsande. Det är som om dom till varje pris ta död på allt vad passion heter.
Citera
2017-08-07, 23:20
  #45
Medlem
Om man är nyfiken på vad kvinnor tycker om Darkside och hur kvinnor behandlas där så finns boken ”Ärren vi bär” av Caroline Engvall som beskriver lite av livet på sidan
Citera
2017-08-13, 21:52
  #46
Medlem
DenRiktigeJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onkens
Om man är nyfiken på vad kvinnor tycker om Darkside och hur kvinnor behandlas där så finns boken ”Ärren vi bär” av Caroline Engvall som beskriver lite av livet på sidan

Inte så mycket som är sant i den boken och hon vet nog inte så mycket om Darkside heller.
Hennes "research" bestod i att hon reggade en profil där för att spionera och försöka få perversa män att stöta på sig. När hon fått några som var sugna ändrade hon sin ålder till 15 år och printscreenade vad de skrivit till henne för att det skulle se ut som om de stötte på en 15-åring, och sedan postade hon det på nätet utan att berätta att hon ändrat sin ålder i efterhand. Ganska oärligt enligt mig.
Hon blev sedan avstängd eftersom det är 18-årsgräns på Darkside.

Fast värst av allt är att boken är jävligt dålig.
Citera
2017-08-22, 15:05
  #47
Medlem
Jag förstod det som att grupperingen hon skriver om finns på sajten, och att de förutom att vara i blåsväder bland övriga medlemmar för sitt beteende även var så väl porträtterade att diskussioner fanns om att man kan stämma henne för smutskastning.
Men det stämmer säkert som du säger, att hon provocerat fram snaskigheter, och det är ju inte så att någon självmordssekt finns på riktigt.
Men när jag letade efter sällskapet, så fanns en lång svans med rykten om utnyttjande av självskadebenägna unga flickor och övergrepp.
Citera
2017-08-22, 20:48
  #48
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Nu är jag inte kvinna men jag gissar på att de flyr för att män automatiskt tror att om en kvinna är online så vill hon ha en sexuell kontakt, även om hon skriver att hon inte vill det. Detta får lesbiska kvinnor möta inte bara på darkside utan även utanför dataskärmen - män som är så självupptagna och tror att de är Guds gåva till kvinnorna som stöter på lesbiska kvinnor. Detta problem finns även bland många bögar (vita, självklart) och det har även jag märkt. Man kan inte ens posta ett helt vanligt foruminlägg eller skriva något utan att få inkorgen spammad av vita män som tror att de äger andra bögar precis som vita män som stöter på kvinnor och objektifierar de, online eller i verkligheten, tror att de äger kvinnor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback