Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-12, 01:17
  #1
Medlem
deadhead.s avatar
Finns det någon tjänst där jag kan få ett virtuellt telefonnummer för att kunna ta emot och skicka sms? Så lågt pris som möjligt och gärna så det blir anonymt.
Citera
2015-08-13, 21:42
  #2
Medlem
deadhead.s avatar
Bump,

Finns det någon liknande tjänst så som Skype där man kan köpa ett telefonnummer online för att skicka/ta emot sms?
Citera
2015-08-16, 19:49
  #3
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Finns det någon tjänst där jag kan få ett virtuellt telefonnummer för att kunna ta emot och skicka sms? Så lågt pris som möjligt och gärna så det blir anonymt.

Ja Messito
Citera
2015-08-24, 22:34
  #4
Medlem
Ju-ons avatar
receive-sms-online.com och liknande sidor om du inte bryr dig om att andra ser smsen du tar emot. Sen kan du, om ingen annan hunnit före, koppla numret till Skype och skicka från det.

Har du android så sök i Play store på "disposable number". Finns en del appar dock inte alla som accepterar sms inom Sverige
Citera
2015-11-27, 09:01
  #5
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ju-on
receive-sms-online.com och liknande sidor om du inte bryr dig om att andra ser smsen du tar emot. Sen kan du, om ingen annan hunnit före, koppla numret till Skype och skicka från det.

Har du android så sök i Play store på "disposable number". Finns en del appar dock inte alla som accepterar sms inom Sverige

Har provat flera liknande sidor på webben, men aldrig någonsin fått någon att funka. Jag tror dom är bluff eller filtrerar bort 99% av alla inkommande SMS.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback