Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-22, 10:26
  #13
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Culus
Vadå "vem bryr sig" ? Uppenbarligen inte du, men det är bara ett tecken på att du har noll medkänsla för djur. Vem bryr sig? Jag bryr mig, och jag stöttar denna form av aktion till hundra procent. Allt för att dagens brutala djurindustri ska gå i konkurs.
Skoj att se att det fortfarande finns lite folk med Foliehattar här på FB!

Tycker genuint illa om miljömuppar som hotar folk eller förstör för dem. Skulle personligen gärna ge dessa idioter ett rejält kock stryck. Men jag har en spärr till skillnad mot dom....
Citera
2016-07-28, 10:45
  #14
Medlem
De är igång igen och har stjälat 4 kalkonkycklingar.
Av bilderna att döma så har kycklingarna inte ens någon värmelampa och de är väldigt känsliga.

Grisarna som tidigare stals blev så stora så de var tvungna att omplaceras från sitt "för-evigt hem".. Djurkunskapen verkar inte vara på topp direkt.
Citera
2016-07-28, 10:47
  #15
Medlem
oliverbuggs avatar
Om de ville hjälpa skulle de kunna skaffa sig ett jobb och donera pengarna till några av de (otroligt effektiva) djurrätts-relaterade välgörenhetsorganisationer som finns. Men om de vill ha uppmärksamhet och godhetspoäng så gör de helt rätt.
Citera
2016-08-23, 22:35
  #16
Medlem
Hade velat veta om dessa "tomma skallar" hade egna djur. Hade gärna gått rakt in i deras hus. Slängt en burk blodpudding på nordet och sagt: "jag tycker dina djur förtjänar ett bättre liv." sen ta deras djur och gå ut.

Dessa muppa hör bara hemma på ett ställe, hoppas de får hårdare straff så deras hjältemantlar blir för tunga att stjäla. Djur är ägodelar. De ha ett värde och vi betalar för dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback