Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-08, 14:57
  #157
Medlem
DogShitEaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Istället för att slänga skit på vänstern, vilket inte är trådens ämne, varför inte exemplifiera med några högutbildade som idag är framstående inom den nationiella sfären?

Jonas De Geer för att ta ett exempel.
Citera
2016-01-08, 16:05
  #158
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
Jonas De Geer för att ta ett exempel.

1. De Geer har en examen, men få arbetsmeriter.
2. De Geer hatar Tor med hela sin kraft.
Citera
2016-01-08, 20:46
  #159
Medlem
DogShitEaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
1. De Geer har en examen, men få arbetsmeriter.
2. De Geer hatar Tor med hela sin kraft.

Nu bad hunden om exempel och jag gav ett. Om han hatar Tor var inte en fråga så håll dig till ämnet.
__________________
Senast redigerad av DogShitEater 2016-01-08 kl. 20:52.
Citera
2016-01-14, 10:19
  #160
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
Nu bad hunden om exempel och jag gav ett. Om han hatar Tor var inte en fråga så håll dig till ämnet.

Jag tror inte du förstår hur en debatt fungerar. Detta är en Tor om Tors senaste idiotprojekt.
Citera
2016-01-28, 19:11
  #161
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Jag tror inte du förstår hur en debatt fungerar. Detta är en Tor om Tors senaste idiotprojekt.

Undra vem som är största idioten? Tor eller någon som påstår sig tycka denna vara en idiot men ändå sitter och tjafsar i internettrådar. Vilket spännande liv du verkar ha!

PS: Jävla loser!
Citera
2016-01-29, 14:36
  #162
Medlem
Y2Ws avatar
Det ryktas att Tor inte vågar gå på Folkets Demonstration 30/1, men att han skickar sin mamma.
Citera
2016-01-31, 07:45
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Det ryktas att Tor inte vågar gå på Folkets Demonstration 30/1, men att han skickar sin mamma.

Varifrån kommer det ryktet? Varför skulle han inte våga gå?

Det var ju en del medelålders tanter där igår, så mamman skulle ju smälta in bra.
Citera
2016-01-31, 13:18
  #164
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Varifrån kommer det ryktet? Varför skulle han inte våga gå?

Det var ju en del medelålders tanter där igår, så mamman skulle ju smälta in bra.

Från människor i hans lilla grupp (dock för att vara rättvis så gick inte jag heller, men det berodde inte på feghet utan att jag sov för länge).
Citera
2016-03-06, 10:50
  #165
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Från människor i hans lilla grupp (dock för att vara rättvis så gick inte jag heller, men det berodde inte på feghet utan att jag sov för länge).

Haha berodde inte på feghet.... Vilket skitsnack! Du öser galla över Tor på nätet men du vågar ej se honom och ögonen och bete dig som en man! Du är verkligen en tyckare och inte en görare!

Du gör mig illamående!
Citera
2016-03-10, 12:27
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
Haha berodde inte på feghet.... Vilket skitsnack! Du öser galla över Tor på nätet men du vågar ej se honom och ögonen och bete dig som en man! Du är verkligen en tyckare och inte en görare!

Du gör mig illamående!

Med tanke på att Tor inte heller var där, så spelar det ingen roll hur många demonstrationer man går på, man kommer ej att se Tor där heller.
Citera
2016-03-12, 01:38
  #167
Medlem
ElakePolisens avatar
Kanske det behövs en samlingstråd om före dettingar som försöker göra comeback i den nationella rörelsen?

Enligt ihärdiga rykten så försöker dårfinken, säpoinformatören och antifascisternas bäste vän Leif Larsson så sakteliga göra comeback i den nationella rörelsen efter att ha tillbringat 00-talet bakom lås och bom efter att ha sysslat med sprit- och ciggarettsmuggling samt olovlig inkassoverksamhet med det skrattretande namnet Baltic Inkasso.

Frågan är om inte den nationella rörelsen förändrats så mycket att det omöjligen kan finnas plats för en dåre av Leif Larssons kaliber? Rörelsen under Leif Larssons tid bestod av skinnskallar, vit makt-musik, alkohol, våld, intriger och rädsla för offentlig exponering. Det var en ljusskygg verksamhet och dess ledande profiler var alla anonyma utom de största dårarna som antingen inte hade något att förlora eller förstod bättre.

Idag består rörelsen, i den mån man ens kan använda ett så samlande beteckning, av en rad olika rörelser som samtliga är rätt olika varandra.

Den nya högern vilka består av akademiker som samlas kring böcker, omvärldsanalyser och intellektuell metapolitik. Där känns det inte som att Larsson platsar alls.

Nordisk Ungdom, är en tämligen civiliserad och städad grupp av människor som knappast kan beteckna sig som ungdomar. De gör spektakulära aktioner och möjligen kan Larsson, som nyfrälst, passa där men frågan är om de ledande inom NU inte är smartare än så, att dra in en medelålders kåkfarare känns varken ungdomligt eller fräscht.

Nordiska Motståndsrörelsen, är en samling hårdföra aktivister och liknar förvisso en del av det som funnits under Larssons storhetstid men jag tror nog att de äldre inom NMR faktiskt har personlig kännedom om Larsson och hans dåraktigheter.

Sverigedemokraterna...glöm det.

Kanske får Larsson slå sina påsar ihop med Tor? Det skulle onekligen kunna bli...underhållande.
Citera
2016-03-12, 02:49
  #168
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakePolisen
Kanske får Larsson slå sina påsar ihop med Tor? Det skulle onekligen kunna bli...underhållande.

Tor och Leif Larsson har genom åren haft mycket med varandra att göra, inget tyder dok på att de skulle ha något närmare samarbete idag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback