Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-08-30, 13:34
  #37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
I en genuint lycklig värld existerar inte nationalismen. Humanism, globalism, är vad som behövs.
Det måste kännas skönt att ha en sådan kunskap om hur världen skall bli genuint lycklig.
Citera
2015-08-30, 15:20
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
I en genuint lycklig värld existerar inte nationalismen. Humanism, globalism, är vad som behövs.
Kommer bli makt för en promille slaveri för resten. Judarna angriper vita för att de har identifierat vita som att de står i vägen för deras världsordning. Därför vill de förstöra vita med olika metoder som rasblandning, feminism, homosexpropaganda, fördumning, skuldbeläggande, droger, krig.
Citera
2015-09-02, 01:11
  #39
Medlem
KnullMarodorens avatar
Det här blir nog ett super spännande program för MTV's alla 28 tittare.
Citera
2015-09-10, 18:57
  #40
Avstängd
Tack för att du startade den här utmärkta tråden, Durcherrs. Det är synd att den spammades sönder av den pro-judiske skitpostaren Dofterna, men det är väl oundvikligt; vi vet ju hur dessa personer arbetar och vad deras syfte är.

TS skrev:
Citat:
Jag glömde kanske frågeställningar, men de är: Är det här okej?
Nej, det är absolut inte okej. Det är skamligt.
Citat:
Förbättras rasrelationerna genom det här?
Det kan jag inte tänka mig. Vita personer som skriver kommentarer om det här programmet på internet verkar avsky det.
Citat:
Ja, vad ska man säga? Tydligen så har MTV producerat en ny tv-serie där syftet är att få vita amerikaner att hata sig själva och gråta ut helt öppet i tv om sina s.k. vita privilegier. Programmet går ut på att unga vita människor som bor i etniskt homogena södern ska lära känna icke-vita för att samtala om hur "vita privilegier" förtrycker icke-vita.
Ja, teorin om "vita privilegier" (white privilege) är något som judar länge pushat för (inklusive prof. Noel Ignatiev som rent av har sagt att han vill "avskaffa den vita rasen"!), men det är givetvis ingenting annat än en bluff, och jag skulle kunna posta otaliga exempel som motbevisar den här judedyngan. Här kommer ett:

Den svarte tonåringen Anthony Stokes, som hade ett kriminellt förflutet, var en av många personer som behövde en hjärttransplantation, men eftersom han vägrade att följa läkarnas råd och ta sina mediciner så accepterades han inte som kandidat. Då dök svarta organisationer upp och började attackera läkarna:

Teen with six months to live being kept off heart transplant list because of prior behavioral issues as civil rights groups label the decision a 'death sentence'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2389995/Teen-months-live-kept-heart-transplant-list-prior-behavioral-issues-civil-rights-groups-label-decisi on-death-sentence.html

Efter att dessa "människorättsaktivister" (läs: giriga, antivita agitatorer) körde sin grej så sket läkarna på sig och ändrade sitt beslut; de lät den kriminelle negern få hjärtat:
Citat:
A teenage boy with a failing heart had been denied a chance at a heart transplant. But that decision was reversed this week, turning his family's frustration to joy.
http://edition.cnn.com/2013/08/14/he...art-transplant

Det visade sig dock att läkarnas farhågor var befogade därför att den här ondskefulle och fullkomligt värdelöse negern fortsatte att begå allvarliga brott, vilket ledde till att han dog i en biljakt med polisen två år senare:
Citat:
The story of Anthony Stokes was supposed to have a happy ending. Instead it ended Tuesday, police say, with the teen heart transplant recipient carjacking someone, burglarizing a home, shooting at an elderly woman, leading police on a high speed chase and then dying after his car hit a pole.
http://edition.cnn.com/2015/04/01/us...nsplant-death/
Citat:
Doctors rebuffed Stokes because he had a "history of noncompliance," and they did not think he would take his medications or show up for follow-up appointments, Stokes' mother said. The hospital changed its mind after his mother accused doctors of punishing her son for a history of run-ins with the law.
http://www.nbcnews.com/news/crime-co...-chase-n334001

Hjärtat kunde ha gott till en god, laglydig, intelligent och produktiv vit tonåring, men det hade givetvis varit rasistiskt så tack vare svarta "människorättsaktivister" så gick hjärtat till en värdelös och kriminell neger som dog två år senare eftersom han vägrade att följa läkarnas uppmaningar att sköta sig och sluta begå allvarliga brott.

Där har ni "white privilege", era ohederliga "antirasister".
Citera
2015-09-11, 22:25
  #41
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Men det är där det går åt helvete i den nationalistiska andan, för ni bryr er inte om de andra. Så länge ni, och er "kärnfamilj" har det bra, så kan alla de där afrikanerna sitta och skramla i sina hyddor, och de får fan inte komma hit, för då tvingas ni ju reflektera över att dessa människor mår dåligt, och då blir det plötsligt svårt att skita i dem. Låt dem sköta sitt, vi har ju byggt upp den Svenska välfärden med blod, svett och tårar, vi förtjänar att chilla lite?

Rimlig inställning gentemot de miljontals barn som föds i krigsslummen utan någonstans att ta vägen.

Det är därför folk "hatar" gentemot er, därför att ni är privilegierade, men vägrar erkänna detta. För så länge man förnekar att det finns ett problem, så behöver man ju inte bry sig om det, eller hur? Om man inte "vet om" att någon lider, så kan man gott köra på utan att bry sig ett skit.

Om de mår dåligt är deras problem. Jag har noll lust att bekymra mig om välbefinnandet hos någon neger som bor hundratals mil bort. Man bör föregå med gott exempel där man själv lever, mer ansvar än så har man inte. Det stör mig inte ett dugg att se deras "lidande" på nära håll. Det stör mig att de kommer hit och drar ner allt som våra förfäder, jag själv och nära och kära har byggt upp. Vi kommer få noll och inget tillbaka för att vi offrar oss själva och vårt eget land för dessa underutvecklade varelser. Deras intelligens kommer aldrig räcka till för att bygga eller bevara ett land som vårt.

Så ja, vi förtjänar att chilla lite som har byggt upp allt detta. I ett land med uselt kallt klimat osv. Det är ingen dålig insats vi och våra förfäder har gjort. Där nere i Negerafrika har de bara lallat omkring i värmen och levt på vad negrer nu lever på där nere. Kokosnötter eller bananer eller vad fan de nu odlar, plockar eller stjäl av varandra. Jag bryr mig inte. I den mån jag är priviligierad så har jag själv, mina förfäder, eller andra svenskar i motsvarande situation skapat detta privilegium genom jävligt hårt arbete. Jag avser att fortsätta vara så priviligierad det någonsin är möjligt. Du däremot är välkommen att ge allt du äger till valfri schimpans, babian eller neger. Ge däremot fan i att ge bort eller förstöra min andel av vårt gemensamma här i landet.
Citera
2015-09-11, 22:29
  #42
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jag glömde kanske frågeställningar, men de är: Är det här okej? Hur påverkar detta synen på vita i allmänhet och vitas självförtroende? Förbättras rasrelationerna genom det här?

Det är idioti. Det är vad det är. Jag förstår inte hur vita kan låta sig förnedras på det här sättet. Det är typiskt att en jude är drivande i processen. Dessa självgoda varelser älskar att förstöra för andra och gynna sig själva under förevändningen att de är goda människor. Tvi.
Citera
2016-03-22, 17:44
  #43
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja, det är väl ok? Bra sätt att sätta sig in i andras liv, ungefär som att prova en fat suit tex.
Jag tror att synen på vita blir ganska oförändrad.
Ja i slutändan så, många bäckar små vettu.
Bra, då kan vi ju låta utomeuropeiska invandrare här i Sverige få smaka på rasligt motiverade rån, misshandlar, gruppvåldtäkter och mord.
Citera
2020-02-21, 20:30
  #44
Avstängd
DumpTrumps avatar
MTV är en vidrig bajs kanal som gör allt för att underminera och utrota det kristna vita usa.

Som vanligt är det en jude som står bakom kriget mot vita mannen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback