Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-06, 12:59
  #601
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Kan ju vara aortan eller hjärtat som gått åt helvete på kvinnan, även om det är ovanligt vid så unga år, men det är mord också....Folk som har en inre svaghet som joggar kan det gå illa för.

Jo det händer ju. Kan även vara så att hon fallit slagit i huvudet och velat sig in i skogen med en dödlig huvudskada och fallit på plats där. Men det är ju sådant som en teknisk undersökning ganska snabbt kan avgöra. Antar att det kan handla om att kroppen helt eller delvis är gömd eller att det är något annat uppenbart som knivhugg på kroppen etc som gör att man startat förundersökning om mord.
Citera
2015-08-06, 12:59
  #602
Medlem
Mattemat1kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaninbur
Facebook?

Jag fick precis höra det, återkommer med mer info. Men som sagt så verkar det vara en *riksson och inte en *ohansson.
Citera
2015-08-06, 12:59
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecu971
Blev inte haga mannen frisläppt nyligen. Han var nog väldigt brunstig.

Fast han sågs vid Coop i Umeå i går em typ så då måste han ha teleporterat sig till Upplands Väsby isf..uppgift finns på FB i Hagamannen tråden..
Citera
2015-08-06, 12:59
  #604
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför tar man bilen till joggingspår om man ändå hade tänkt jogga? Måste man korsa E4an eller vad?

Många verkar tycka detta är märkligt. Jag brukar förvisso inte göra detta, men ca 20% av gångerna tar jag bilen ca 2-3 kilometer för att komma till ett renodlat motionsspår i stället för att springa i villaområden/grusvägar/asfalt. Man vet exakt hur lång rundan är (även fast Runkeeper finns) och man kanske föredrar lite omväxling, inte ett dugg märkligt i min värld.
Citera
2015-08-06, 13:00
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattemat1kern
Det finns 3 I*a *riksson i Upplands Väsby!

Men ingen av dom är född 9308?
Citera
2015-08-06, 13:01
  #606
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Enligt Facebook pluggar hon i Umeå och möjligtvis har hon varit hemma över sommaren. Alla som har pluggat i en annan stad vet hur nödiga föräldrar kan vara när man är hemma på besök. Det är värre än när man gick på högstadiet.

Du brukade således låna bilen en ynka timme och ljuga om att du skulle ut och springa men gjorde istället något helt annat?

Bilen parkerade du dock vid joggingspåret ifall att de skulle leta och du såg till att din kropp skulle finnas nära spåret ifall att du blev mördad?
Citera
2015-08-06, 13:02
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hupay
Men ingen av dom är född 93?

Jo en Id* Corneli* Er*ksson finns.
Citera
2015-08-06, 13:02
  #608
Medlem
Mattemat1kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hupay
Men ingen av dom är född 93?

Jo den sista som heter *da *ornelia *riksson
Citera
2015-08-06, 13:02
  #609
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Många verkar tycka detta är märkligt. Jag brukar förvisso inte göra detta, men ca 20% av gångerna tar jag bilen ca 2-3 kilometer för att komma till ett renodlat motionsspår i stället för att springa i villaområden/grusvägar/asfalt. Man vet exakt hur lång rundan är (även fast Runkeeper finns) och man kanske föredrar lite omväxling, inte ett dugg märkligt i min värld.

En del tjejer är ju känsliga för blickar och vill kanske inte springa i bebott områda, även om det kunde varit säkrare. En skogsslinga är vanigtvis fri från publik.
Citera
2015-08-06, 13:03
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Jo en Id* Corneli* Er*ksson finns.

ändrade min text och skrev 9308, polisen har gått ut med att BO är född augusti 93
Citera
2015-08-06, 13:03
  #611
Medlem
finns endast 1 Ida i upplands väsby som är förr 9308, sedan finns det en Ida Eri*kss*n som är född 9304
Citera
2015-08-06, 13:03
  #612
Medlem
Windchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Redan innan hon hittades kände jag mig övertygad om att hon råkat ut för brott – lite samma känsla jag hade när Lisa Holm eller Engla Höglund försvann.

Nu har man hittat kroppen, och polisens brottsrubricering, kommunikation och prioriteringar tyder starkt på att mina misstankar om brott inte var obefogade, utan stärker tvärtom misstankarna.

Jag håller med dig om att det lutar mot fulspel varit i görningen. Det jag ville visa på är bara att inget är ristat i sten.

Jag kan däremot säga med 100% säkerhet att det finns en som är "kan misstänkas" i nuläget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback