Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-04, 22:50
  #1
Medlem
Vad tror ni om dessa? De sägs vara några "två" st hemliga US goverment agenter som kommer och besöker folk som sägs ha sett UFO , och dom försöker dölja och ha sönder alla deras bevis..

De sägs vara människor eller halvmänniskor eller robotar eller aliens... Sägs se exakt likadana ut (Har beskrivits i visa videos" De har inget hår nånstans på ansiktet "eller kroppen?" stora ögon osv..


https://www.youtube.com/watch?v=bcToNxPvZAE Sen finns mer historier osv
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2015-08-04 kl. 22:52.
Citera
2015-08-04, 22:59
  #2
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Ja dom dyker upp ibland men nuförtiden får man räkna med att det kommer men in black om det sker någon UFO-obs, speciellt i USA. Rör sig om personer som vill ha lite roligt bara och är inte dom riktiga men in black.
Citera
2015-08-05, 16:13
  #3
Avstängd
bumpos avatar
Men in Black har funnits länge och dom är som bekant inga människor, det är reptilian aliens shapefters, alltså dom har en utklädnad till människa.

Dom är riktgti obehagliga, jag har en bekant som har råkat ut för dom när han var i Malmö och såg ett ufo o ringde in. En timme efter knackar det på dörren två hotfulla män klädda i svart och sätter han mot väggen och utfrågar honom. Detta var det läskigaste som hänt min kompis.
Citera
2015-08-05, 18:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Men in Black har funnits länge och dom är som bekant inga människor, det är reptilian aliens shapefters, alltså dom har en utklädnad till människa.

Dom är riktgti obehagliga, jag har en bekant som har råkat ut för dom när han var i Malmö och såg ett ufo o ringde in. En timme efter knackar det på dörren två hotfulla män klädda i svart och sätter han mot väggen och utfrågar honom. Detta var det läskigaste som hänt min kompis.

Till vem ringer man in?
Citera
2015-08-05, 18:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Men in Black har funnits länge och dom är som bekant inga människor, det är reptilian aliens shapefters, alltså dom har en utklädnad till människa.

Dom är riktgti obehagliga, jag har en bekant som har råkat ut för dom när han var i Malmö och såg ett ufo o ringde in. En timme efter knackar det på dörren två hotfulla män klädda i svart och sätter han mot väggen och utfrågar honom. Detta var det läskigaste som hänt min kompis.


Du verkar ha varit med om mycket.. Pratade dom svenska eller engelska?

Men händer om man inte öppnar då? kommer säkert döda en eller teleportera sig in.. Sägs att dom försvinner helt random då. Vad händer om man skjuter dom t,ex.. Om dom inte är människor kan dom säkert läsa ens tankar .
Citera
2015-08-05, 20:31
  #6
Avstängd
bumpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCapsicum
Till vem ringer man in?
Antingen 112 eller till ufo sverige dom kan man kontakta,
Citera
2015-08-05, 20:33
  #7
Avstängd
bumpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Du verkar ha varit med om mycket.. Pratade dom svenska eller engelska?

Men händer om man inte öppnar då? kommer säkert döda en eller teleportera sig in.. Sägs att dom försvinner helt random då. Vad händer om man skjuter dom t,ex.. Om dom inte är människor kan dom säkert läsa ens tankar .

Ja jag är 40år idag och varit med om en hel del övernaturlig, jag har blivit kidnappad bortförd av utomjordingar också.

Dom pratade svenska med engelsk brytning.

Om du inte öppnar blir det nog värre, dom kan hoppa in i dina tankar o göra så att du begår självmord fast du inte vill det. Dessa men in black är livsfarliga. Tror inte att pistolskott stoppar dom, dom skulle hinna ducka undan skotten ganska enkelt.
Citera
2015-08-06, 11:26
  #8
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Ja jag är 40år idag och varit med om en hel del övernaturlig, jag har blivit kidnappad bortförd av utomjordingar också.

Dom pratade svenska med engelsk brytning.


Skulle denna högt utvecklade livsform bryta på något språk? Och att du har blivit kidnappad av dessa har du sagt i andra trådar, men du kan inte komma med något konkret som backar upp det du häver ur dig?
Citera
2015-08-06, 16:57
  #9
Avstängd
bumpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Skulle denna högt utvecklade livsform bryta på något språk? Och att du har blivit kidnappad av dessa har du sagt i andra trådar, men du kan inte komma med något konkret som backar upp det du häver ur dig?
Ja dom bröt på svenska med engelsk brytning ganska vanligt för men in black.

Det var inte av men in black jag blev kidnappad, utan det var grey aliens som kidnappa mig,
Citera
2015-08-06, 21:47
  #10
Medlem
HAZARD17s avatar
Bevisa det då förih*lvete. Detta är ju lika trovärdigt som att tomten finns typ.
Citera
2015-08-07, 16:15
  #11
Avstängd
bumpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Bevisa det då förih*lvete. Detta är ju lika trovärdigt som att tomten finns typ.
Vad ska jag bevisa? Jag skiter i om du inte tror mig, du är ingen viktigt person som behöver veta sanningen.
Citera
2015-08-07, 17:30
  #12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Vad ska jag bevisa? Jag skiter i om du inte tror mig, du är ingen viktigt person som behöver veta sanningen.

Känns det inte totalt meningslöst att sitta och skriva saker som ingen tror på?

Vill du att någon ens ska fundera på din "sanning" så måste du nog vässa din argumentation.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback