Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-04, 04:57
  #313
Medlem
Jag antar att det är Ekomjölk-reklam:
En ung man med uppenbart MENA-utseende (arab? iranier?) i joggingspåret, som sprintar ifrån, rastar, varvar de gamla, vita gubbarna i spåret. Väl hemma (hos vem?) så dricker han i sin svettiga trikå direkt ur mjölkförpackningen. Två barn iakttar hur den svettige mannen förser sig oförväget. Med den starkes, svettiges rätt.

Konklusion:
Arla går bort. Fetbort.
Citera
2015-10-08, 19:39
  #314
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Jag antar att det är Ekomjölk-reklam:
En ung man med uppenbart MENA-utseende (arab? iranier?) i joggingspåret, som sprintar ifrån, rastar, varvar de gamla, vita gubbarna i spåret. Väl hemma (hos vem?) så dricker han i sin svettiga trikå direkt ur mjölkförpackningen. Två barn iakttar hur den svettige mannen förser sig oförväget. Med den starkes, svettiges rätt.

Konklusion:
Arla går bort. Fetbort.
Jag fattar inte riktigt, är detta en ny reklamfilm du beskriver? Länk?

Nvm, jag hittade den: https://www.youtube.com/watch?v=97zeexO-_WA Och visst är det Arla som slagit till igen.
__________________
Senast redigerad av Tjackmoster 2015-10-08 kl. 19:42.
Citera
2016-02-02, 21:02
  #315
Medlem
Det jag hatade mest var att Anja förådde oss hänna uppe. Hon bor mindre än en timme med bil från ett mejeri som dem senaste åren har gott på halvtank. Och så går hon och gör en jävla feminist fitte reklam för de danska kosugarna Arla. Det värsta är att jag är släkt med den här förrädaren.

Mejeriet jag pratar om är förstås Norrmejerier.
Citera
2016-02-03, 12:11
  #316
Medlem
Knutgaards avatar
Mår illa bara jag tänker på att mjölk slängs bort i sjön/arabstrupe.
Citera
2016-02-28, 11:42
  #317
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Jag fattar inte riktigt, är detta en ny reklamfilm du beskriver? Länk?

Nvm, jag hittade den: https://www.youtube.com/watch?v=97zeexO-_WA Och visst är det Arla som slagit till igen.
Köper inte något från Arla. Blattarna och blatteknullande socialtrash får hålla liv i kommunistfirman.

Ganska komiskt föresten att det ALLTID är vit kvinna +blatte/neger. Vad är det för jävla skabb som fått för sig att det säljer?

Är det någon cuck som blir kåt av reklamen och bestämmer sig för at t köpa Arlas HIV-infekterade mjölk? Vem köper skiten efter att ha sett denna förödmjukande dynga?

Fascinerande samhällsfenomen att media ALLTID ska ha vit kvinna+ickevit man i sin reklam. Säljer man mer med en sådan konstellation? Det tror jag inte.
Citera
2016-06-03, 01:51
  #318
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Nej ARLA, jag har inte glömt ännu.

Dock gick inte reklamen särskilt länge. Tror vi nådde fram lite i alla fall.

Hittade ett mkt gott smör/bordsmargarin som är precis lika gott som Bregott (som var svårast att hitta ersättare till). Valio kom ut med en nyhet som heter "Gårdsgoda". Lätt att bre men heller inte för mjuk och mkt välsmakande. En smula billigare än Bregott också.
Kan varmt rekommendera den för Bregottälskare som fortfarande vill ge Arla en känga. Eller byta av någon annan anledning.
Citera
2016-07-07, 05:28
  #319
Medlem
b0bbies avatar
Valio, Jag har övergått till enbart deras produkter (laktosintolerant), tycker det smakar bättre. Deras Filbunke är bäst.
Citera
2023-04-10, 17:50
  #320
Medlem
Varenda djävla reklamfilm från *rla måste innehålla åtminstone en neger eller halvneger, samt en hel hög med skitsnack om hur »ekologiska» och »klimatsmarta» deras produkter är. Lägg sedan till en massa dramatiska färgfilter och kameravinklar som får deras 30 sekunder långa mångkultursreklamer att se ut som actionfilmer.
Citera
2023-04-10, 17:54
  #321
Medlem
Benyameans avatar
Jaså? Jag tycker mest det är kossor och svenska mjölkbönder (som av naturliga skäl är etniska svenskar) i de reklamer jag ser från ARLA.
Förutom den där störiga med 2 tonårstjejer, men inte heller där är det några negrar inom synhåll.

Rätt ska vara rätt!
Citera
2023-04-12, 18:39
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Jaså? Jag tycker mest det är kossor och svenska mjölkbönder (som av naturliga skäl är etniska svenskar) i de reklamer jag ser från ARLA.
Förutom den där störiga med 2 tonårstjejer, men inte heller där är det några negrar inom synhåll.

Rätt ska vara rätt!
Då har du inte sett tillräckligt många reklamfilmer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback