Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-07, 16:18
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Det är ju du som är på vänsterkanten. Interna strider mellan fascister och kommunister brukar jag säga om SD och V. Jag är så långt höger som man kan komma.

Jag har tänkt rösta SD och tänker förmodligen fortfarande göra det. Jag är helt enkelt nyfiken på vad som händer om SD blir största parti eller får egen majoritet. Jag behöver ju inte älska dem för det eller tycka att de har vettiga reklamkampanjer.

Partiet blir lite mera kaxigt. När SD var på 10% så var partiet fegt. Nu när dem känner folket väl så kör dem på och skapar PR-kuppar.
Citera
2015-08-07, 16:19
  #374
Medlem
pe11es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -.-.-.-
Jahapps. Men där har du svaret på varför de planerar att demonstrera (eller explodera av ilska, som det visst även kallas)

Jag tycker att det var en mycket välgjord PR-kampanj. Jag är imponerad. Men jag tycker inte att syftet bakom demonstrationen är på något sätt oklart.

Dom är uppenbarligen emot det fria ordet, censur ska ska råda över det de inte gillar.
Jag tycker det är viktigt att försvara demokratin och allas rätt att uttrycka sig.

"Je suis Åkesson"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback