Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-11-17, 06:53
  #109
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Ar faktiskt mycket vanligare an man skulle vilja tro.
Citera
2018-11-17, 08:25
  #110
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Ar faktiskt mycket vanligare an man skulle vilja tro.

Ja, men många har fortfarande ångest för att komma ut som homosexuell.
Men otroligt mer accepterat än för bara några år sedan.

Nuförtiden är det mest militanta feminister som blir arga om antalet svenska män dom kan förtrycka minskar.
Citera
2018-11-17, 08:29
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ja, men många har fortfarande ångest för att komma ut som homosexuell.
Men otroligt mer accepterat än för bara några år sedan.

Nuförtiden är det mest militanta feminister som blir arga om antalet svenska män dom kan förtrycka minskar.
Ingen kvinna blir arg eller upprörd över att män är homosexuella. Ibland har vi redan gissat det och dessutom anklagas feminister för att vara just lagda åt andra hållet så ni sitter i samma båt även om ni försöker ro åt olika håll.

Nä jag skämtar lite även om det kanske inte var så roligt. Bara att du kliver ut ur garderoben, ingen blir arg på dig. Såklart inte.
Citera
2018-11-24, 02:00
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigloads
Hej.

Kanske finns tråd om detta sen tidigare, men har inte hittat den i så fall.

Min undran är, hur vanligt är det att vuxna killar/män runkar ihop?

Som tonåring gjorde jag det i alla fall ganska ofta, från 10-11 års ålder till 18-19 år. Sen blev det inte mer, förens nu för några år sedan som jag ganska regelbundet runka ihop med andra. Alltså inget annat än kollar porr och runkar. Btw, är nu 40+

Vanligt eller inte. Vad säger ni andra.


Haha... En sak är säker: "vanligt" i ordets rätta bemärkelse - är det definitivt inte.

Jag personligen har aldrig ens tänkt tanken, och då är jag en rätt så kinky mofo. Men det där känns ju bara homo. Vilket ju är helt okay, om man är gay. Men som hetero kille så kan jag inte se något tilldragande med det.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback