Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-03, 00:09
  #1
Medlem
U-166s avatar
Jag kommer med en liten underlig begäran.

På facebook ser man ibland inlägg som delas där bilder på efterlysta återfinns.
På senare tid har jag cirka 5 gånger sett en utav dessa herrar som eftersökts genom ett sådant inlägg på facebook, men jag hittar inte eftersökningen av honom. Vilka grupper är det som brukar gå ut med sådana efterlysningar?
Citera
2015-08-03, 00:12
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Jag kommer med en liten underlig begäran.

På facebook ser man ibland inlägg som delas där bilder på efterlysta återfinns.
På senare tid har jag cirka 5 gånger sett en utav dessa herrar som eftersökts genom ett sådant inlägg på facebook, men jag hittar inte eftersökningen av honom. Vilka grupper är det som brukar gå ut med sådana efterlysningar?

Det finns sjuhelvetes många grupper som går ut med efterlysningar på folk, saker och tjänster. Rätt svårt för oss att veta vilka grupper du är medlem i eller besöker.
Citera
2015-08-03, 00:13
  #3
Medlem
Efterlyst
Citera
2015-08-03, 00:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-166
Jag kommer med en liten underlig begäran.

På facebook ser man ibland inlägg som delas där bilder på efterlysta återfinns.
På senare tid har jag cirka 5 gånger sett en utav dessa herrar som eftersökts genom ett sådant inlägg på facebook, men jag hittar inte eftersökningen av honom. Vilka grupper är det som brukar gå ut med sådana efterlysningar?

Går inte oftast många pivat personer ut med detta och ber folk att dela? Har för mig att det är så de flesta gör.
Snart blir facebook missbook eller ngt i den stilen
__________________
Senast redigerad av roosroos02 2015-08-03 kl. 00:16. Anledning: Stavfel
Citera
2015-08-03, 00:24
  #5
Medlem
U-166s avatar
Jo, det är ju rätt mycket sådana inlägg som florerar.

Inlägget jag söker är på en kille. Jag vill minnas att bilden är tagen snett uppifrån. Svart spike-frisyr eller liknande. Jag minns inte vilket brott han eftersöks för. Jag har kollat på "Swedens most wanted"-listan men där fanns han ej med. Någon som känner igen denna beskrivning?
Citera
2015-08-03, 00:27
  #6
Medlem
Kanske lite privat men varför söker du denna kille?
Ber om ursäkt för om du tar illa upp.
Citera
2015-08-03, 00:32
  #7
Medlem
U-166s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosroos02
Kanske lite privat men varför söker du denna kille?
Ber om ursäkt för om du tar illa upp.


För att jag då och då ser honom. Främst vill jag underräta myndigeheterna om han fortfarande är efterlyst. Sedan vill jag veta vad han gjort.
Citera
2015-08-03, 00:58
  #8
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback