Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2005-10-21, 03:54
  #1
Medlem
Är utråkad och är skev som fan så varför inte berätta om min första gång med E!

Va några årsedan nu och det är mycket man glömt av men det var en sån där underbar kväll som man aldrig glömmer.

Detta va runt 1998-1999 jag var 20-21 år.

Jag bodde vid den tiden hos min mamma och sov på hennes soffa då jag väntade på en ny lägenhet.
Mamma va borta över helgen och jag hade tänkt ha en liten fest hos henne på lördagen.
På Fredagskvällen va jag i affären och hadlade mat till lördagensfest, När jag står i affären så ringer en kompis (vi kan kalla han Petter) och berättar att hans gamla barndomspolare va där och dom hade massa E. När han sa E då sken jag upp som en sol! Hade velat ha tag på E ett tag. Hasch och Tjack hade jag testat för längesen men E var nåt nytt! Här skulle det bli fest!

Jag köpte bara 2 paket cigg i affären och skyndade mig hem och gjorde iordning mig och snabbt fixa en taxi och hem till Petter.
Där satt Petter och 2 andra kan kalla dom johan och Henrik.
Alla 3 är typ dom närmaste polare jag har.
Petters barndomskompisar hade stuckit men dom andra hade köpt E så vi hade 2 var. Hade ingenaning om hur många man behövde eller hur många man skulle ta. Men vi började med 1 var.
Vi satt i soffan och snabbt kom brajjet fram och vi började tjata med varandra som goda vänner gör när alkohol och THC är framme.
Ur steron spelades White Lion och Mötley crue och alla va på topp. Petter som hade provat helgen innan och käkat E satt och tjatade hur bra vi skulle må och han var nästan jobbig att höra på.
Efter 30-60 min kommer ett moln av välbehag över mig. jag mår så jävla bra! Jag kollar på polarna och dom sitter och tjatar som fan men jag fattar ingeting va dom pratar om, men är ändå hur glad som helst. Mit glada smile kan jag bara inte få ner, jag bara sitter där och ser ut som Jokern i Batman och kollar på kompisarna.
Efter en stund när jag sitter där i soffan så ser jag i ögonvrån att Johan ligger och åmar sig i soffan, han har benen på golvet men ligger med hela överkroppen över soffan och säger flera gånger: Sträck ut er! Spänn på er!
Jag började då tycka att det va lite obehagligt och kommer på mig själv att jag sitter och gungar mig fram och tillbaka och säger med en barnsligstämma : Vad håller du på med? Vad håller du på med? Vad håller du på med? När jag kommer på mig själv så börjar jag skämmas och kollar mig omkrig om så ingen såg mig. Petter sitter och kollar på mig och börjar asgarva när jag kollar på honom. Jag börjar då ochså skratta som fan.
Sen satt vi bara där i lägenhetn och låg och sträckte på oss. efter ett tag så käkade vi den sista som vi hade kvar och nu hade musiken ändrats från hårdrock till nån gammal technoskiva som petters kompis hade glömt sen förra helgen(Ingen av oss gillar Techno men den kom på ändå).
Bara nån minut efter jag käkat den andra så börjar det bli jävligt skevt i skallen. Musiken som jag ivanliga fall inte gillar börjar bli jävligt bra! och jag sitter i soffan och allt går i bilder typ som man ser i ett strobiskop (ingen aning om hur det stavas men ni vet nog) Petter och Henrik börjar må lite dåligt och går in i petters sovrum för att lugna ner sig från musiken och allt. Men jag och Johan sitter kvar i soffan och mår hur bra som helat och sitter och rör oss med musiken. Nu hade även johan börjat tjata som petter hade gjort förut om hur gott det var. Jag tyckte det var jobbigt efter en stund och gick in till Petter och Henrik dom låg i sängen och kollade på tv. Jag skulle snällt lägga mig brevid dom men det första jag gör när jag sätter foten i sängen är att ramla baklänges in i garderob. Ingen skrattade då utan alla såg bara förvånade ut men efter några sekunder så började ala skratta. Sen kommer några suddiga timmar. Men jag minns att jag satt på toaletten och såg olika spöken? jag kunnde forma olika saker som jag tänkte med röken från min cigg, hur coolt som helst.
När E gick ur kroppen sa det typ bara klick i huvudet och man var "nästan" klar i huvudet och då kom suget på mera!
Petter och Henrik ville inta ha mer men jag och Johan va sugen på mera. Så Petter ringde hans kompisar och dom va på väg till en nån efterfest eller nåt sånt men dom kom hem till oss. Dom hade fått med sig ett par tjejer dom var väl än 8-10 st som kom. Jag och Johan köpte 2 var till (Har fan för mig att vi betalade 200 spänn för dom!!!) Och festen fortsatte. En av tjejerna som var med va en jobbig jävel som satt och tjata om dittan och dattan och till slut fick en av killarna gå ut med tjejen hon var hel skum. Sen följer någon timme som är lite svår att komma ihåg vad som hännde men Henrik berättade för mig att han varit ute och gått med mig för jag hade tydligen varit helt väck. När vi varit ute så hade jag trampat i varje vattenpöl jag sätt fastän jag hade försökt att undvika dom. Hade även ramlat över nån häck.
Henrik hade lagt mig i soffan för när vi kom hem hade inga varit kvar utan Peter och Johan som låg och sov i Petters säng.
Nån gång på morgontimmarna det var ljust ute och det var mitt i vintern och det var ljust ute så jag kan tippa 07-08 på morgonen så vaknar jag upp av att tjejen som den ena killen varit tvungen att gå ut med låg och kramade mig. Jag satte mig upp och undra va fan hon höll på med. (Jag är inte bög men jag verkligen inte sugen på nån tjej just då) Hon hade bara en t-shirt och ett par strumpor på sig och hon låg bara där i soffan och åmade sig och hon såg ut som hon va i trance. Jag orkade verkligen inte med sånt just då så jag gick in i Petters sovrum och la mig på golvet och sov med dom andra.
När vi vakna på morgonen såg det för jävligt ut i hela lägenheten Bordet va fullt med ölburkar och utspillda groggar ja allt ni kan tänka er efter en hård fredag!. Jag märkte på morgonen att jag var blöt över hela benet men trodde att det var från nån utspilld grogg från natten.
Tjejen som hade kramat mig på morgonen hade försvunnit men kvar va killen som va med henne och han berättade skrattandes att han var vaken när tjejen hade kramat mig. Han berättade att hon hade käkat väldigt många E under kvällen och dom varit ute i några timmar och pratade och hon hade tagit fkera stycekn medans dom pratade . När dom hade kommit hem till petter så hade tjejen först börjat klä av sig och sen ställt sig brevid mig vid soffan och pissat på bordet och medans hon kissade hadde hon lagt sig på mig och börja krama mig. När jag sitter och skriver detta så kommer jag ihåg att jag inte plockade av mig byxorna utan åkte hem med dom i kompisens bil. Det är skumt!
Well hemma sov jag en stund till för jag skulle ju ha fest på kvällen. Kompisarna kom senare på kvällen och vi drack och vi blev sugna på att köpa igen. Men vi fick inte tag på några så det blev bara alkohol den kvällen.

Snöade sen in på E och käkade mcyket under en period i mitt liv och hade väldigt skoj. Men nu har jag inte käkat på 1 år och men har börjar bli väldigt sugen på att käka igen.

Satan i gatan va mycket det blev jag ölll på med denna i minst 2 timmar tror jag. SÅ kan det gå med tjack,Thc och alkohol i kroppen.
Citera
2005-10-21, 03:59
  #2
Medlem
Kan berätta att jag varit med 2 andra gånger att folk helt plötsligt börjat pissa på bordet helt utan förvarning när dom käkat E ....Skumt det där
Citera
2005-10-23, 01:17
  #3
Medlem
Catlas avatar
hehe man blir lite sugen på att testa (har bara testa braj men det sög ) en kompis är ensam hemma i 3dar under lovet.. kanske ska köpa tillsdess det verkar som det är sköna rus...
Citera
2005-10-23, 16:17
  #4
Medlem
Ecstasy är det absolut bästa man kan få tag i. I alla fall första gången. Men deppen dagen efter är ingen höjdare.
Citera
2005-10-23, 19:58
  #5
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Ecstasy är det absolut bästa man kan få tag i. I alla fall första gången. Men deppen dagen efter är ingen höjdare.

dom 3-5 första gångerna man tar E så funkar det jäkligt bra men efter dom gångerna blir det aldrig det där super sköna ruset man vill ha (så funkar det iallafall för mig) men jag har aldrig någonsin fått några dagenefter mèn, men ja har sett många människor som har suttit o stor tjutigt dagen efter
Citera
2005-10-23, 20:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
dom 3-5 första gångerna man tar E så funkar det jäkligt bra men efter dom gångerna blir det aldrig det där super sköna ruset man vill ha (så funkar det iallafall för mig) men jag har aldrig någonsin fått några dagenefter mèn, men ja har sett många människor som har suttit o stor tjutigt dagen efter

Håller med, första gången är bäst o några gånger därpå... sen blir det aldrig samma sak...
Citera
2005-10-24, 15:57
  #7
Medlem
Dirtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smedfan
(Jag är inte bög men jag verkligen inte sugen på nån tjej just då)

haha du var tvungen att tillägga det :P

bra rapport btw, blev rejält sugen på att testa e
Citera
2018-07-13, 17:12
  #8
Avstängd
RurikRusens avatar
Bra rapport, har aldrig hört e kallas "Erik".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback