Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-05, 21:19
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Den här konstiga kvinna som engagerar sig så mycket, vad fan drivs hon av egentligen.

Så mycket negerlöske som driver runt i riket så borde hon väl kunna få lakritsstock utan att åka efter "barnet " till Italien?

Vad händer om han blir hemskickad igen? Ja till Somalia då och inte Mellerud. Kommer Erika att stalka negern där också?

Vem finansierar och motiverar alla dessa Erikor?

Ja man kan inte låta bli att undravad det är för fel på sådana här människor, de måste sakna något i sitt eget liv?
Sluta bry dig korkade kvinna. Jag skrattar av tanken på någon i Afrika någonsin skulle göra samma sak för svenskar.
Citera
2017-01-05, 22:56
  #386
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Nytt livstecken från Sharmaki. Stackarn har tvingats upp i de italienska alperna...

https://www.facebook.com/Sharmakiejf...type=3&theater

Det känns tungt i mitt hjärta att behöva bevittna de hemska bilderna Sharmaki förmedlar från det soliga Italien. Vem har fräckheten att tvinga upp ett traumatiserat barn på de höga höjderna i alperna?! Sedvanlig kränkningsersättning bör naturligtvis utgå - något annat vore rasistiskt utan dess like.

Man kan verkligen se på hans bistra min i kombination med ångesten och paniken i ögonen att han egentligen inte vill befinna sig där utan det är istället en bekymmersfri tillvaro i Mellerud som lockar.

Detta visar med all tydlighet att Erica och de andra batikhäxorna måste växla upp ett snäpp och fortsätta sin outtröttliga kamp för att just Sharmaki till varje pris ska få komma tillbaka till Sverige - kosta vad det kosta vill. Allt annat vore ovärdigt och fullständigt oacceptabelt för ett sådant rikt land som Sverige. Mitt Sverige bygger inga murar.


Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
"Hellre en neger i Mellerud än tio i alperna ".

Gammalt ordspråk för flyktingkramare.

Citera
2017-01-05, 23:42
  #387
Medlem
JoakimVonAnka86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Det känns tungt i mitt hjärta att behöva bevittna de hemska bilderna Sharmaki förmedlar från det soliga Italien. Vem har fräckheten att tvinga upp ett traumatiserat barn på de höga höjderna i alperna?! Sedvanlig kränkningsersättning bör naturligtvis utgå - något annat vore rasistiskt utan dess like.

Man kan verkligen se på hans bistra min i kombination med ångesten och paniken i ögonen att han egentligen inte vill befinna sig där utan det är istället en bekymmersfri tillvaro i Mellerud som lockar.

Detta visar med all tydlighet att Erica och de andra batikhäxorna måste växla upp ett snäpp och fortsätta sin outtröttliga kamp för att just Sharmaki till varje pris ska få komma tillbaka till Sverige - kosta vad det kosta vill. Allt annat vore ovärdigt och fullständigt oacceptabelt för ett sådant rikt land som Sverige. Mitt Sverige bygger inga murar.






Dessutom hade han ju inte någon syrgas på så höga höjder. Mycket inhumant! Hur kan Sveriges regering tillåta detta ske. Kosta vad det kosta vill men vi måste få hem sandneger till Sverige så han kan berika oss med sin enorma kulturrikedom.
Citera
2017-01-31, 17:56
  #388
Medlem
KeithRichardss avatar
Erika lägger egna pengar i sina försök att hindra tillämpning av Dublinförordningen.
Citat:
29 januari

Jag har satt över pengar från oss och vet att Sharmaki och Tadir håller kontakten. Vidare så kan jag också meddela att jag sparar en slant från min lön varje månad och kommer förhoppningsvis att kunna åka ner och stöta på processen ytterligare under vecka 8. Biljett är bokad men beror på om jag kan få ledigt från jobbet också. Vi kämpa vidare och Sharmaki är inte glömd

https://sv-se.facebook.com/Sharmakie...92813734189237

Varför Erika, varför?
Citera
2017-01-31, 20:30
  #389
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Erika lägger egna pengar i sina försök att hindra tillämpning av Dublinförordningen.


https://sv-se.facebook.com/Sharmakie...92813734189237

Varför Erika, varför?

Denna Erika måste verkligen avsky Italien. Hon skriver att hon ska åka dit vecka åtta - bra, då kanske hon kan se med egna ögon att Italien inte är så hemskt som hon tror.
Citera
2017-01-31, 21:26
  #390
Medlem
GenesisPs avatar
Nu har väl den påstådda 14-åringen varit i Italien i över ett år. Varför ska den konstiga kvinnan tvunget dra hit honom till Sverige? Han kanske har rotat sig och trivs i Italien? Då är det bara dumt att använda honom som ett slagträ för att vinna någon personlig poäng mot samhället, som verkar vara det hon sysslar med.

Italien är i Europa och ett land i fred. Låt honom fortsätta bygga upp ett liv där om han ändå ska befinna sig i Europa.

Sverige har nog med sitt eget.
Citera
2017-02-01, 08:04
  #391
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Erika lägger egna pengar i sina försök att hindra tillämpning av Dublinförordningen.


https://sv-se.facebook.com/Sharmakie...92813734189237

Varför Erika, varför?

Hej Sharmakis vänner på Flashback!

Att hon bara orkar. Hon verkar i det närmaste besatt av denne "14-åring"(?) av någon outgrundlig anledning. Känns spontant som att det gått över styr sedan länge för denna Erika.
Citera
2017-02-01, 10:25
  #392
Medlem
sealstrypers avatar
Ett tips till Erika , det finns faktiskt afrikanska barn som både är barn och behöver hjälp :

https://www.google.se/search?q=sv%C3...tEPJW6HSeTPlM:
Citera
2017-02-01, 10:29
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Denna Erika måste verkligen avsky Italien. Hon skriver att hon ska åka dit vecka åtta - bra, då kanske hon kan se med egna ögon att Italien inte är så hemskt som hon tror.

Någon får ringa de som anställer henne så att någon annan som verkligen behöver ett jobb kan få chansen så kan hon ägna sig åt sina muslimska älsklingar på heltid.
Citera
2017-02-01, 11:41
  #394
Medlem
Scott Danielss avatar
Hej Sharmakis vänner på Flashback!

Läser ursprungsartikeln i första inlägget och där framgår följande:

Citat:
Efter att ha blivit hotad till livet i Somalia lämnade han sitt hem, åtta syskon och sina föräldrar bakom sig för att söka ett drägligt liv i Europa

Uppenbarligen har han ju en familj på hemmaplan, så det verkar ju synnerligen lämpligt att återförenas med de.
Citera
2017-04-13, 11:47
  #395
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
den 9 april kl. 04:45 · Landvetter, Västra Götaland County ·
Äntligen på väg till Sharmaki
Nytagen bild på hjälten i Milano:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31....28&oe=5986C835

Notera Erikas ansiktsuttryck!
__________________
Senast redigerad av KeithRichards 2017-04-13 kl. 11:52.
Citera
2017-04-13, 12:10
  #396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Nytagen bild på hjälten i Milano:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31....28&oe=5986C835

Notera Erikas ansiktsuttryck!

Hon ser tämligen nöjd å glad ut,, nyligen fått f*ttan fylld med kaoz muhamedaner?

Edit: Fattar inte denna besatthet som vissa har med dessa främlingar, köp en hund å gå kurser med den.
__________________
Senast redigerad av Syclone71 2017-04-13 kl. 12:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback