Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-01, 09:06
  #1
Medlem
Skohornets avatar
Har en nara bekant som varit skyldig mig ett x antal tusen ett x antal manader, pengar som jag behover betydligt mycket mer an honom. Dessutom har han fatt inkomster som med nod och nappe overskriver skulden. Nu sitter snubben haktad och jag har hans bankkort samt ID-kort (bakkortet ar inte sparrat). Naogt kul ska vi val kunna hitta pa trots att det inte finns manga kronor pa kortet.

Det jag har ar fullstandigt namn, personnummer, cvc-adress och datumen. Samt ett leg dar personen ser valigt neutral ut och vilken flummare som helst kan glida in pa banken med det.

Kruxet ar att han har betalningsanmarkning sa man kan inte gjora vad som helst.. har redan provat klassikerna sa som att branna 15000 pa live strip show, bestallt droger, fyllt pa ett world of warcraf-account for ett par tusen, kopt klader och ja.. you name it.

Problemet ar ju att det finns nagra cash. Och med betalningsanmarkning kan man inte ta pa faktura.. nagot djavulskap maste jag hitta pa, for pengarna kommer jag aldrig fa sa roken av.

Ursakta amerikanske skrivbord, peace
Citera
2015-08-01, 09:09
  #2
Medlem
soligts avatar
Det dras automatiskt 2500kr varje vecka i bistånd till Wolfgang Fritzl.
Citera
2015-08-01, 10:16
  #3
Medlem
Borde du inte kunna göra en betalning till ett paypal-konto som du upprättar i ditt namn och på så sätt få ut pengarna?

/Lex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback