Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-03, 21:12
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Spelare och ledare, just nu oissar ni på Bajens historia och vad vi står för. Det skär i mitt hjärta. Men med Khalili i laget kommer tre poängerna komma, var så säker. Otroligt bra värvning!
Er historia och vad ni står för? "En gång är ingen gång, Bajen har inget SM-guld" 😉
2015-08-03, 21:14
  #566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Utan Nanne hade ni fortfarande varit i superettan. Kanske nånting å ha i åtanke?

Just därför jag har förtroende kvar för honom. Men varför vinner vi inte en sån här match? Varför skapar vi knappt nånting alls? Nä jag vettefan alltså
2015-08-03, 21:16
  #567
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Förutom 0-3...

Ja, det var hans pass som var skrattretande.
2015-08-03, 21:17
  #568
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Han har ju rätt ju, många hängbjörkar och alibispelare.
Ni är ju precis där Aktionsgruppen Rädda Bajen vill ha er, Nanne har lyckats.
2015-08-03, 21:19
  #569
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke1170
Just därför jag har förtroende kvar för honom. Men varför vinner vi inte en sån här match? Varför skapar vi knappt nånting alls? Nä jag vettefan alltså
Tycker Jens Fjellström har en poäng i sitt argument: Trygghet. Det finns inte i Hammarby just nu.

Sen skapa ni lägen, Israelsson stod mer eller mindre fri med Naurin men skjuter rakt på. Khalili skapa ett par när han kom in. Sen hade ni lite flyt också men lyckas inte ta vara på det.

Tror ni kan ta denna säsong som ren uppbyggnad, Hammarby lär inte åka ur.
2015-08-03, 21:24
  #570
Medlem
eternussermos avatar
Sitt lugnt i båten, en backlinje som inte är samspelt, Israelsson som får gå ut tidigt, en otränad Kennedy och en motståndare som vi alltid har svårt för.

Kommer bli bättre, vi har massor med hemmamatcher kvar och spelare som blir bättre, Kennedy kommer höja sig, Khalili komma i matchform och backlinjen forma sig.
2015-08-03, 21:38
  #571
Medlem
MIBRs avatar
fyfan vad skönt med vinst för giffers! Hasani, vilken stjärna!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback