Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-31, 16:27
  #1
Medlem
mickepickepös avatar
Det är synd om Maximilliam, inte nog med att han varit sjuk, är tjock och har ett WT-namn, men vad har han för kräk till morsa?

Kolla bildspelet, en bild på ungen, en bild på båda och sen två duckfacebilder på morsan. Är detta dagens journalism? Är Expressen det nya "sociala mediet" där wt-morsor kan leva ut sina innersta drömmar att visa sitt sketna ansikte för hela Sverige och hoppas på en roll i Paradise Hotel?

http://www.expressen.se/nyheter/maxi...ill-inte-leva/
Citera
2015-07-31, 16:32
  #2
Medlem
Det tragiska är ju att folk fortfarande spenderar tid på att gå in på dessa sidor?

Hur kom du in på den artikeln? Du är ju uppenbart intresserad av nonsens som den förmedlar. Så länge folk klicka på sådana skit artiklar och sprider det vidare så är det ju värt att lägga ut det.

Nu har jag inte ens läst artikeln för jag har bojkottat MSM för länge länge sedan och villl inte ge dem ett enda öre genom reklam intäkter eller klick. Så om det nu var något intressant där så ber jag om ursäkt.
Citera
2015-07-31, 16:33
  #3
Medlem
denriktigahaddocks avatar
Vet inte vad jag ska säga. Tycker givetvis att det är synd om grabben och familjen, men hade det inte räckt med en bild på grabben? Istället bilder på morsan när hon posar så det står härliga till.
Citera
2015-07-31, 16:34
  #4
Medlem
Miss.Ebolas avatar
Här är då det heliga alibit, som alla tjockisar kan gömma sig bakom, då man har synpunkter på deras övervikt. Stackars barn som svullnar upp av medicinerna, men resten av Sveriges feta har inte den ursäkten.
Citera
2015-07-31, 16:34
  #5
Medlem
zaimans avatar
Varje gång någon länkar en pissig artikel från expressen så är det alltid den fule fan Elias Giertz som skrivit den
Citera
2015-07-31, 16:35
  #6
Medlem
OvissFramtids avatar
Det är inte synd Maximillian pga hans utseende, han är snarare söt, dock är det synd om honom som har en sådan genomskinlig morsa som endast är ute efter att promota sig själv.

Läste knappt artikeln men WT-radarn går genast igång, kvinnan ser inte heller mogen ut som mamma...skulle kunna ta henne för en 14 årig fjortis om jag inte visste vad artikeln handlade om..Fyfan vad jag hatar såna likeskåta jävlar...Det är fan inte synd om henne! (Dock om Maximillian)

Och som någon annan sa, vem fan läser sånt här skit?! Bojkotta svensk fittmedia istället (bra för dina hjärnceller) och ge dom fan inte mer klick!
__________________
Senast redigerad av OvissFramtid 2015-07-31 kl. 16:39.
Citera
2015-07-31, 16:36
  #7
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Det tragiska är ju att folk fortfarande spenderar tid på att gå in på dessa sidor?

Hur kom du in på den artikeln? Du är ju uppenbart intresserad av nonsens som den förmedlar. Så länge folk klicka på sådana skit artiklar och sprider det vidare så är det ju värt att lägga ut det.

Nu har jag inte ens läst artikeln för jag har bojkottat MSM för länge länge sedan och villl inte ge dem ett enda öre genom reklam intäkter eller klick. Så om det nu var något intressant där så ber jag om ursäkt.
Jag tänker precis samma sak, varenda jävla gång någon länkar eller ens refererar till en kvällstidningsartikel... alldeles oavsett ämnet. Tror jag skrev någonting om det där nyligen, om hur fruktansvärt motsägelsefullt det är när majoriteten tycks avsky denna media men samtidigt inte kan låta bli att läsa den och diskutera den som om någon borde bry sig.
Citera
2015-07-31, 16:45
  #8
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickepickepö
Det är synd om Maximilliam, inte nog med att han varit sjuk, är tjock och har ett WT-namn, men vad har han för kräk till morsa?

Kolla bildspelet, en bild på ungen, en bild på båda och sen två duckfacebilder på morsan. Är detta dagens journalism? Är Expressen det nya "sociala mediet" där wt-morsor kan leva ut sina innersta drömmar att visa sitt sketna ansikte för hela Sverige och hoppas på en roll i Paradise Hotel?

http://www.expressen.se/nyheter/maxi...ill-inte-leva/

Visst har du rätt!

I nästa artikel ifrån Expressen om denna WT-morsa så kommer det att stå hur hon lider när hon är tvungen att vara ifrån Maximilian när hon skall knulla och supa några veckor i Big Brother/ Paradise hotell/ Erotiska Robinson eller något liknande.

Och det bara rullar på!
Citera
2015-07-31, 17:20
  #9
Medlem
Cambijaos avatar
Nonetheless så var ju Max riktigt charmig. Men jag förstår mig inte på dessa personer som använder sina barn för att få uppmärksamhet. Stackars Max på flera håll, hoppas han kryar på sig.
Citera
2015-07-31, 18:36
  #10
Medlem
BaalZeBubs avatar
Jag tror inte att en fyraåring klarar av att bedöma om han ville leva eller inte. Det är snarare bara ett uttryck för mammans utseendefixering.
Citera
2015-07-31, 18:47
  #11
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Det tragiska är ju att folk fortfarande spenderar tid på att gå in på dessa sidor?

Hur kom du in på den artikeln? Du är ju uppenbart intresserad av nonsens som den förmedlar. Så länge folk klicka på sådana skit artiklar och sprider det vidare så är det ju värt att lägga ut det.

Nu har jag inte ens läst artikeln för jag har bojkottat MSM för länge länge sedan och villl inte ge dem ett enda öre genom reklam intäkter eller klick. Så om det nu var något intressant där så ber jag om ursäkt.


Du har en väldigt bra poäng i det du skriver.
Citera
2015-07-31, 18:57
  #12
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denriktigahaddock
Vet inte vad jag ska säga. Tycker givetvis att det är synd om grabben och familjen, men hade det inte räckt med en bild på grabben? Istället bilder på morsan när hon posar så det står härliga till.

Den poserande mamman ingår i kvällstidningsdramaturgin. Annars hade hela grejen blivit helt ointressant ur deras torftiga synvinkel.

PS. Jag har inte läst artikeln, men folk borde vid det här laget veta hur dessa skitblaskor fungerar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback