Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-28, 04:59
  #37
Medlem
Har bara haft en kk relation, det var rätt längesen! Men jisses, karln kunde knulla han, något av det bästa jag varit med om! Hemma hos honom oftast, ibland i hans bil! Träffades varannan helg (hela helger) Började med något alkoholhaltigt, för att övergå till röka, därefter hade vi non-stop sex i 2 dygn med några få pauser för vätskeintag, käk o lite vila! Han kunde komma, för att 10 min senare kyssa mig o bli hård igen! Träffade honom som 17 åring, han var 28, träffade mitt ex ett år senare o levde med honom i nästan 5 år, efter den separationen så letar mitt gamla KK upp mig o vi började träffas igen! Nu är det 4 år sen, o han kontaktar mig ibland än idag men blä skulle nog fan aldrig kunna återgå till det där igen.. Man ska låta det förflutna vara just där, i det förflutna! Dock fanns det nog inget jag inte vågade prova o göra med honom, har aldrig känt mig så trygg, bekväm o avslappnad! trygg i mig själv!
__________________
Senast redigerad av TheWickedWitch 2018-06-28 kl. 05:01.
Citera
2018-12-09, 22:16
  #38
Medlem
Realisten73s avatar
Lisebergstornet på den tiden det fanns.
Satte sig gränsle över mig på vägen upp i tornet. Satt så vi hade nästan en halv sektion för oss själva. Var på morgonen när de öppnat så allt folk hade ej hunnit in i parken.

I alla fall småkåta och hon hade kjol. Krängde trosan åt sidan, ned med shortsen och sen satte hon sig och red. Var en härlig känsla att spruta henne full när man var på 300(?) meters höjd med halva GBG som utsikt.

Samma brud i ett badhus på småbarnens lekställe i en grotta med rinnande vatten.

I en parkerad taxibil vid Arlanda

Även uppe i luften på väg till Thailand. Men flygtoan är fan ingen hit alltså.

I skogen och de andra vanligaste ställerna.

Jo just det. På en KKs mosters begravning. Lite okänsligt kan tyckas. Men ville muntra upp henne
Citera
2018-12-10, 20:30
  #39
Medlem
I stjärten
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback