Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-10-20, 22:32
  #1
Medlem
hej
jag har ikväll kommit över 6 imovane 7,5 mg, o 6 citadon. hur får jag så roligt som möjligt med dessa piller ikväll? nån speciell blandning som rekommenderas eller dylikt? vore soft med svar snarast..
herrå..!
Citera
2005-10-20, 22:59
  #2
Medlem
FoXxs avatar
Ta alla citodonen på en gång
Sitter med en i mig nu och det känns rätt bra, två brukar annars räcka för att jag ska vilja decka..
Citera
2005-10-20, 22:59
  #3
Medlem
TomiXs avatar
Blanda inte dessa två, imovanen kommer bara förstöra det fina kodeinruset. Ta citodonen på en gång och softa, sen kan du använda imovanen någon annan gång. Skitmedicin enligt mig, men alla tycker ju inte likadant.
Citera
2005-10-20, 23:16
  #4
Medlem
aha ok... jag har försökt få tag på kodein förut.. soft att man äntligen hittade. så jag ska kicka hur många citodon om jag vill ha ett lagom rus? jag är ingen pixare egentligen, men det verkar kul o testa lite..
Citera
2005-10-20, 23:18
  #5
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onsite
aha ok... jag har försökt få tag på kodein förut.. soft att man äntligen hittade. så jag ska kicka hur många citodon om jag vill ha ett lagom rus? jag är ingen pixare egentligen, men det verkar kul o testa lite..

Jag hade tagit alla 6st. Du kan prova göra en CWE, sök på det om du inte vet vad det är.
Citera
2005-10-21, 00:05
  #6
Medlem
communazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Jag hade tagit alla 6st. Du kan prova göra en CWE, sök på det om du inte vet vad det är.

6 stycker är inga problem. Dagsmaxdosen ligger på 8 och det är långt ifrån skadlig dos.

I övrigt bör imovanen käkas två stycker till att börja med och njuta av påslaget tillsammans med en grogg. Sen efter detta så gör du hur du vill med övriga fyra, men jag kan garantera att du kommer ha ätit upp dom.
Citera
2005-10-21, 00:12
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av communazi
6 stycker är inga problem. Dagsmaxdosen ligger på 8 och det är långt ifrån skadlig dos.

I övrigt bör imovanen käkas två stycker till att börja med och njuta av påslaget tillsammans med en grogg. Sen efter detta så gör du hur du vill med övriga fyra, men jag kan garantera att du kommer ha ätit upp dom.

hehe okej det låter ju helt ok... jag kickade 2 citodon precis, får se vad som händer.. rökte afghan också
jag ska ta imovane med hinket imorgon, 2 st som du sa.. så hoppas jag att dom kickar OK.
HEJ
Citera
2005-10-21, 00:16
  #8
Medlem
communazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onsite
hehe okej det låter ju helt ok... jag kickade 2 citodon precis, får se vad som händer.. rökte afghan också
jag ska ta imovane med hinket imorgon, 2 st som du sa.. så hoppas jag att dom kickar OK.
HEJ

Om du inte blir väck med alkohol och två imovane vet jag inte vad du gör, jag blir lagom knepig på dom och jag har å andra sidan en horribel pillerresistans.

Om man inte har opiattolerans kan två citadon plus röka faktiskt vara en gudomlig kombo. Om du vill ha akut-cepekväll skall du ta med dig alla sex ut, om du vill ta det lugnt lämmnar du dom hemma. Problemet är att man inte fattar hur jävla skadad man är utan tycker man är rätt normal, bara lite mysig. Därför äter man mer och mer och mer.
Citera
2005-10-21, 14:54
  #9
Medlem
DrGreenthumbs avatar
blivit påkörd så jag fått recept på Citadon och Voltaren.
Dom e dunder säger jag bara
Citera
2005-10-21, 15:06
  #10
Medlem
Cykeltratts avatar
hur mkt kodein är det i citodonen då? sitter här med rena 50mgs kodein tabletter men vet inte hur många jag ska trycka i mig
Citera
2005-10-21, 15:22
  #11
Medlem
FoXxs avatar
Cykeltratt, testa ta två stycken och se hur du känner dig.
Citera
2005-10-21, 15:51
  #12
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Cykeltratt, testa ta två stycken och se hur du känner dig.


yes, thx
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback