Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-31, 08:57
  #1
Avstängd
En liten palestinsk pojke brändes till döds och hans familj skadades då judiska terrorister tände eld på deras hus på Västbanken i natt.

http://www.haaretz.com/news/israel/1.668871
Citera
2015-07-31, 18:15
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Ändrad rubrik: Judiska terrorister bränner spädbarn på Västbanken" -► "Palestinskt barn på Västbanken dödat vid attentat".

/Mod
Citera
2015-08-01, 03:30
  #3
Avstängd
Prepare.Anuss avatar
Såg precis det också...

Nu kanske jag går ifrån ämnet lite.. men jag får bara sådana tankar på...

Tänk om svenskar skulle hålla upp ett spädbarn i framtiden när Islamiska staten har dödat en hel svensk familj och ett spädbarn.

Inte ett omöjligt scenario faktiskt.

Dom där judarna är verkligen genomonda dom med.

"Guds utvalda folk" i min röv...

Vad slåss dom för? Sin ras givetvis... Och vi i Sverige menar att det är dåligt att göra det?

Vakna vakna vakna.
Citera
2015-08-01, 11:29
  #4
Medlem
Förvänta dig en väldigt liten tråd då det inte är muslimer som har gjort fel, utan det är judarna och get "gills inte".
Citera
2015-08-01, 11:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepare.Anus
Såg precis det också...

Nu kanske jag går ifrån ämnet lite.. men jag får bara sådana tankar på...

Tänk om svenskar skulle hålla upp ett spädbarn i framtiden när Islamiska staten har dödat en hel svensk familj och ett spädbarn.

Inte ett omöjligt scenario faktiskt.

Dom där judarna är verkligen genomonda dom med.

"Guds utvalda folk" i min röv...

Vad slåss dom för? Sin ras givetvis... Och vi i Sverige menar att det är dåligt att göra det?

Vakna vakna vakna.

Det är inte det dom gör , dom kunde ge den där jäkla landsremsan till palestina så skulle det säkert bli lugnare men dom vägrar för att det går emot deras stolthet.
Ryssarna lämnade ju Tjetjenien till Tjetjenerna , visst det är något dåd då och då,men ändå hyfsat lugnt.
Citera
2015-08-01, 20:54
  #6
Medlem
khattuggares avatar
De hade inte behövt tvinga ett helt folkslag på flykt som de gjorde med palestinierna på 40-talet, klart palestinierna hatar dem för detta. Judarna i Israel tror sig vara det bästa folket på planeten, haha tillåt mig skratta...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback