Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2005-10-20, 20:35
Medlem
Hej på er

Tänkte ta min oskuld här på forumet genom att skriva en liten rapport gällande min första tripp på ecstasy (rosa stjärnor). Det var kvällen då jag insåg vad jag missat i mit hittils 18-åriga liv. Tidigare hade jag rökt cannabis och även testat tjack ett par gånger.

Man kan väl egentligen säga att lördagkvällen började redan på fredagkvällen då jag och mina vänner körde tjack. Vi var vakna hela natten (givetvis) och umgicks även hela lördagen.

Nåväl, vi tre (E-sull, mr C och mr P) som skulle peta var lite spända och förväntansfulla på effekterna och var egentligen inte speciellt sugna då en blandning av AT på tjacket och trötthet gjorde oss relativt sega. Tack och lov begav vi oss ut på landet en bit till vår vän som hade en liten tillställning med ca. 10 drogliberaler på plats exklusive oss.

Vid halv 21:30 svalde vi den första och sedan började väntan på att härligheten skulle kicka igång, om vi bara visste vad som väntade skulle väl väntan känts än längre. 22:00 kände ingen av oss någonting och en lätt känsla av besvikelse fyllde oss.

(Går nu över till att skriva i jag-form, då jag inte säkert vet hur de andra kände..)

10 minuter senare kände jag att någonting inte var som vanligt i min kropp och mina händer och ben kändes härligt kyliga och det kändes som om någon liten nisse drog lätt i dem. En jolle meckades för att boosta effekten och när den var färdigrökt hade det dragit igång ordentligt.
Det pirrade i hela kroppen och känslan i mig var obeskrivligt härlig.

Den andra svaldes nu...

Musiken fick som en ny dimension och konversationer var helt underbara. Allt som försigick i huset på något sätt strålade, inte som ljus men som positiv energi. Jag börjar vid det här laget bli ganska rejält borta och tidsperspektivet är som bortblåst.
Resten av kvällens händelser vet jag inte riktigt ordningen.
Under kvällens gång drack jag det godaste vattnet jag någonsin druckit, jag verkligen kände hur det gled ner genom strupen och fräschade upp mig. Det dunkades psy-trance högre än någonsin och vi tre E-ade pojkar hade the time of our lives. Jag satt i soffan, gick upp för trappan, gick ner, upp, ner, la mig i sängen, satte mig i soffan och visste inte var jag skulle ta vägen för att allt var så kul.

Vid en av soffsittningarna började slangar träda fram i luften. Slangar av olika längd och tjocklek hängde i luften och jag försökte ta tag i dem men blev avbruten av en icke-E-ad person som undrade vad fa-an jag höll på med.

"E-sull, vad satan gör du?"
"Jag vill ha den långa slangen"
"VA!?!?!"
"Jag vet inte"

Jag blev lätt förvirrad och bestämde mig för att gå en liten sväng upp till övervåningen och in i badrummet. Där står mr P. och duschar och frågar glatt om jag vill hoppa in, och det vill jag såklart.
Känslan när vattendropparna träffade kroppen vad otrolig härlig, det kittlade och rann så härligt på min kropp.

En till jolle röktes...

Jag fick under kvällen ett kryptiskt sms som jag inte förstod mycket av, enligt min vän Mr D var det verkligen inget lustigt med det sms:et men jag valde att ringa upp hon som skickat. Jag tog med mig Mr CE som var rejält tjackad+nerrökt och hon svarade så glatt i telefonen. Tyvärr förstod ingen av oss vad den andra menade och hon sa att jag var jättefull. "Jojo" tänkte jag...
Jag la på efter en stund och var inte mycket klokare nu. Jag och CE försökte komma fram till vad hon menade och under tiden vi pratade tittade jag ut genom fönstret och såg en djungel. Djungeln på något sätt vällde in genom fönstret vilket var ganska lustigt. Den försvann tyvärr ganska fort.

Resten av kvällen gled jag mest runt och mådde allmänt bäst.

Vid fyratiden gick jag och Mr P hem av någon anledning. Jag hittade inte min jacka men vad gjorde det. En 45-minuterspromenad i totalmörker bjöd även den på en del festligheter. Mr P såg otaliga mängder små stjärnor hänga i luften framför honom (himlen?) och jag såg ett tjugotal cyklister en bit framför oss hela vägen hem.
Efter den bästa (?) kvällen i mitt liv somnade jag riktigt jävla gott.
Citera
2005-10-20, 21:06
Medlem
Diamanten_s avatar
Lät tiktigt underbart! känner igen mig i massa
Citera
2005-10-20, 22:35
Medlem
Det var det.

(Kanske kan tråden flyttas till "Tripprapporter"?)
Citera
2005-10-20, 22:38
Medlem
Mitsus avatar
Mmm.. Njuter bara av att läsa Finns det något bättre att skriva tripprapport om än första gången på E ?

Hade nästan glömt bort det där med hur underbart vatten smakar. Var över 4månader sedan sist Har sparat mig för att njuta extra mkt när det nu blir av.. Tror känslan kommer vara i närheten av första gången när man väntat så länge.. Men det får man se

Bra Rapport iaf
Citera
2005-10-20, 23:12
Jo, det passar bättre i vårt nya forum, Tripprapporter
Citera
2005-10-20, 23:57
Medlem
Saltas avatar
Behöver ni ta narkotika för att känna er sådär?
Citera
2005-10-21, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salta

Ja.
Citera
2005-10-21, 16:28
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:

Hänger det slangar i luften för dig ändå ? Och växer det in en djungel genom ditt fönster varenda gång du sitter ner ? ..
Citera
2005-10-24, 00:16
Medlem
Mitsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Hänger det slangar i luften för dig ändå ? Och växer det in en djungel genom ditt fönster varenda gång du sitter ner ? ..

Haha

Dessa moraltanter
Citera
2005-10-24, 00:32
Medlem
bIZongs avatar
Citat:

Tvivlar på att du vet hur han kände sig..
Citera
2005-10-24, 09:02
Moderator
tobess avatar
Topic..

/Moderator
Citera
2005-10-24, 17:40
Medlem
Space Cats avatar
mkt bra rapport me like and I remember the time lyssnar nu på lite 05-seroxat_-_violent_thoughts-numb.mp3 sköööning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in