Jag läste artikeln, och det är tunga argument

, helt klart. Gillar att en annars pk-tidning, DN, börjar lyfta fram en del av sanningen. Inte en sekund för sent

om någon frågade mig.
Undra varför inte tidigare studier har gjorts hmmm... precis som om att "någon" ( mystisk kraft ) har velat upprätthålla en lögn, ja, jag börjar to att så är fallet.
Intressant är att se när kullarna av blattebarn ökar så faller skolresultaten proportionellt för etniskt Svenska barn. Precis det som vi konservativa alltid vetat om

. Ja menar, det räcker ju med att titta och lyssna efter själv och inte förneka det man ser och hör. Sedan tar man och extrapolerar det med antalet som skall komma in så förstår alla vart det måste sluta, käpprätt åt helvete

ju fler blatteungar som stormar in i riket Sverige.
Jag har alltid veta om att Zoo inte är kompatibelt med studieresultaten,
och nu faller de enligt PISA för bra Svenska barn. Förmodligen är skadorna irreparabla och Svenska barn kommer att få sota dyrt för det resten av livet.
Skicka era svavelosande liljor till Reinfeldt och 7K
Så det är många pk- föräldrar som nu kan hålla sig för skratt, eller borde det, ja.. jag tycker det !!!. Det kostar att vara känslomässigt lättduperad av ondskan, att vara pk- "rätt". Bättre hade varit och agera rätt för ens egen framtida pension och barn, det hade man haft något behållning för åtminstone. Blattebarnen flinar bara en upp i ansiktet som tack, skriker i ett och tar för sig av allting vackert och unikt vi har tills allt är förstört ändå.
Och nu föreslås mera och mera pengar till alla dessa , evinnerligt dyra och oönskade lyx blatteungar. Fy fan va orättvist !!
Och vart skall
DE pengarna tas ifrån hade flummarna tänkt ?
Inte f-n är det väl mina pensionspengar heller !?

eller den skatt jag betalat för mina barns framtid !?
Snart kostar alla dessa miljoner små kryp lika mycket som att ha en, kanske två eller tre speciallärare bredvid sig, så som personer med extrema dysfunktioner gör. Vi har INTE råd !!! och JAG VLL INTE betala högförräderiet mot mitt folk nå mera. Jag är less.
Jag vill ha ett totalstopp på all misslyckad immigration, och de får klara sig själv, jag vill inte betala en krona åt dessa varelser.