Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-28, 21:38
  #1
Medlem
Ja som frågan lyder. Min tjej säger att hon känner hur signaler från läpparna går genom magen för att senare möta muttan och bli svullen.

Vad känner ni andra, känner alla män likadant och alla kvinnor likadant?
Citera
2015-07-28, 21:42
  #2
Medlem
RouterEpenoxs avatar
Första gångerna var väl mysiga. Sedan blir det väl uttjatat i längden. Numera känner jag ingen skillnad mellan kyss och handskakning.
Citera
2015-07-28, 21:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RouterEpenox
Första gångerna var väl mysiga. Sedan blir det väl uttjatat i längden. Numera känner jag ingen skillnad mellan kyss och handskakning.

På riktigt? Första gångerna med samma tjej/kille eller första gångerna över huvud taget?
Citera
2015-07-28, 21:49
  #4
Medlem
empoisonnes avatar
För att senare möta muttan och bli svullen.

Vilken vidrig formulering.

Nej, givetvis känns det inte likadant för alla. För mig känns det olika beroende på vem jag kysser. Är det någon jag inte är kär i känns just kyssandet inte så mycket alls.

Nu lever jag i en relation med någon jag är väldigt kär i och som jag tycker om att kyssa. Men ens inte nu känns det likadant alla gånger.

Är det en sexuell laddning och vi kysser varandra som ett förspel så blir jag så klart våt. Men några signaler som går från läpparna till fittan via magen känner jag fan inte.

Ibland kysser vi varandra hej då utanför porten på morgonen och då känner jag inget särskilt.

Och ibland känner jag bara en slags ömhet och kärlek när vi kysser varandra. Det är nära och fint men inte upphetsande trots att det görs innerligt.

Vad är det här för dum jävla fråga?
__________________
Senast redigerad av empoisonne 2015-07-28 kl. 22:41.
Citera
2015-07-28, 21:51
  #5
Medlem
olasvenssons avatar
Min penis ställer sig som ett spett.
Citera
2015-07-28, 21:53
  #6
Medlem
RouterEpenoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
På riktigt? Första gångerna med samma tjej/kille eller första gångerna över huvud taget?

Första gångerna öht var ju såklart bäst. Sedan upplever man små "toppar" med varje ny person men i längden jämnar topparna ut sig och blir en jämn linje. Numera har jag kysst så många kvinnor att jag inte känner så mycket alls, brukade vara en kul aktivitet förr men inte längre dessvärre. Man blir väl härdad.
Citera
2015-07-28, 21:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
För att senare möta muttan och bli svullen.

Vilken vidrig formulering.

Nej, givetvis känns det inte likadant för alla. För mig känns det olika beroende på vem jag kysser. Är det någon jag inte är kär i känns just kyssandet inte så mycket alls.

Nu lever jag i en relation med någon jag är väldigt kär i och som jag tycker om att kyssa. Men ens inte nu känns det likadant alla gånger.

Är det en sexuell laddning och vi kysser varandra som ett förspel så är så blir jag så klart våt. Men några signaler som går från läpparna till fittan via magen känner jag fan inte.

Ibland kysser vi varandra hej då utanför porten på morgonen och då känner jag inget särskilt.

Och ibland känner jag bara en slags ömhet och kärlek när vi kysser varandra. Det är nära och fint men inte upphetsande trots att det görs innerligt.

Vad är det här för dum jävla fråga?

Tycker inte att det var en vidrig formulering, tvärtom.
Om min fråga är så jävla dum måste du vara dum som la din tid på att svara när du inte måste, vidrig fitta.
Citera
2015-07-28, 22:02
  #8
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Tycker inte att det var en vidrig formulering, tvärtom.
Om min fråga är så jävla dum måste du vara dum som la din tid på att svara när du inte måste, vidrig fitta.

Jag tycker det är en vidrig formulering. Dessutom skriver du för jävla dåligt.

Men hur du uttrycker dig i skrift hör inte tråden till.

Och ja, jag tycker det är en dum fråga. Förstår man inte att hur en aktivitet som kyssande upplevs är avhängigt situation och person är man dum. Och man lär ha ett mycket grunt känsloliv.

Istället för att blott ge dig det svaret tog jag mig tid att svara hur jag upplever aktiviteten. Varsågod!
Citera
2015-07-28, 22:10
  #9
Medlem
Withasmiles avatar
Det beror ju helt på vilket tillfälle vi talar om. Kyssen i bilen när han har hämtat upp mig efter en föreläsning ger inte samma känsla som den när vi lagar mat och kladdar på varandra eller ligger och gosar i sängen.

Olika tillfällen ger olika reaktioner naturligtvis.
Citera
2015-07-28, 22:15
  #10
Medlem
Milford.Cubicles avatar
äckligt. önskar dom kunde sluta och veva runt tungan och allt vad dom gör. det känns så stelt och verkar som dom har läst en instruktionsbok om hur gör man för att kyssas oich inte är närvarande i det ögonblicket
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback