Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-11-18, 12:20
  #97
Medlem
GerardDepardieus avatar
Trots en äldre tråd. Här är min historia och ”bidrag”

Hur blev du tagen?
Träffade en gammal kamrat och vi drog i oss ”några” dragnaglar och starköl.

Blev så jävla drängfull att jag fick minneslucka- allt blev svart. Hade dock varit trevlig och glad i övrigt fick jag återberättat till mig av polarn.

Hade tydligen lämnat min kamrats lägenhet och betryggande sagt till min gode vän att jag skulle ”sova hos min storasyster” som bodde nära. Men nej jag satte mig tydligen i min gamla Volvo och skulle hem till min by, en färd på cirka 5 mil…. , kom inte längre än milen innan folk ringt snuten på mig och stannade mig .

Hur mycket promille hade du ??
Detta var många år sedan så är inte helt 100. Men det var mer än 1,50 iaf men inte över 2 .

Hur hanterade du situationen när du åkte dit ??
Mycket dåligt! Jag började bråka med poliserna och några åskådare till spektaklet! Vägrade följa med och brottningsmatch och flyktförsök till fots följde. Blev såklart övermannad av flertalet poliser och 2 goda samariter . Slog ut min egen framtand när jag kysste asfalt efter min kenyanlöpning. Drog även på mig en anmälan om våldsamt motstånd .

0 av 5 solar ger jag min egen prestation

påföljd på det hela ??

Fick åka på ting något år efter, 1 månads fängelse ( våldsamt motstånd bakades in också ) omvandlat till samhällstjänst i 50 timmar .

Blev av med körkortet helt, fick ta om hela skiten. Inte var man stolt direkt .

Har det inträffat igen efter??
Nja , har väl kört ”olagligt” morgonen efter med mycket lite promille över gränsen.

Mvh Gerard
__________________
Senast redigerad av GerardDepardieu 2023-11-18 kl. 12:42.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback