Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-29, 20:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viridian
Nej det hade dem faktisk inte nämnt om registreringsavgiften, enda som dem sa "var inte oroligt detta är helt gratis!!" vilket var bluff! Kommer att göra som du sa anmäla till konsumentverket och polisen om jag får hem något faktura från dem.

Fick veta också att dem har egna inkasso (INT inkasso) så var uppmärksamma på det.

Tack för svar och hoppas ditt problem löser efter fakturan bestridande.


Deras "inkasso" är inte ett registrerat bolag vilket innebär att det i princip är ett låtsadsbolag. De kan ju dock fortfarande gå genom andra inkassobolag för att kräva "kunder" på pengar.
Citera
2015-07-30, 00:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isab1l
Deras "inkasso" är inte ett registrerat bolag vilket innebär att det i princip är ett låtsadsbolag. De kan ju dock fortfarande gå genom andra inkassobolag för att kräva "kunder" på pengar.

Fick svar från dem idag och dem kommer att avbeställa beställningen (Hoppas jag).
Citera
2015-07-30, 10:48
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viridian
Fick svar från dem idag och dem kommer att avbeställa beställningen (Hoppas jag).


Grattis!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback