Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-28, 15:03
  #1
Medlem
AcidGherkins avatar
Hej!

Köpa Longboard-ämnet är ju halvt dött. Tänkte köpa longboard. Har knappt kört på en longboard. Har kört lite men jag är nybörjare skulle jag säga. Är denna skön att cruisa på tro?:

Bräda: Urskog pinne ebon deck only
Trucks: Paris 180mm v2 purple
Hjul: Orangatang durian 75mm 83a
Kullager: Bones: red
Citera
2015-07-28, 15:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin
Hej!

Köpa Longboard-ämnet är ju halvt dött. Tänkte köpa longboard. Har knappt kört på en longboard. Har kört lite men jag är nybörjare skulle jag säga. Är denna skön att cruisa på tro?:

Bräda: Urskog pinne ebon deck only
Trucks: Paris 180mm v2 purple
Hjul: Orangatang durian 75mm 83a
Kullager: Bones: red

Den duger gott och väl om du är en glad amatör som jag själv. Hur mycket har du åkt?
Citera
2015-07-28, 21:41
  #3
Medlem
AcidGherkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubugulu
Den duger gott och väl om du är en glad amatör som jag själv. Hur mycket har du åkt?
Det är ju ingen skit i alla fall med tanke på priset!

Jag har knappt åkt... Men det blir att lära sig! Inga tricks & sånt. Bara cruising o nån slide ibland, vilket hjulen passar utmärkt till!
Citera
2015-07-29, 13:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin
Det är ju ingen skit i alla fall med tanke på priset!

Jag har knappt åkt... Men det blir att lära sig! Inga tricks & sånt. Bara cruising o nån slide ibland, vilket hjulen passar utmärkt till!

Cruiseåkning och slide hänger inte riktigt ihop. Om jag var du skulle jag köpt ett par mjukare däck runt 75a istället. Mycket bekvämare när man cruisar fram då de äter upp allt och brädan känns mindre skakig! Sedan om du börjar åka mer downhill så kan du skaffa dig något hårdare hjul som passar bättre för slides.
Citera
2015-08-02, 22:17
  #5
Medlem
AcidGherkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowpaow
Cruiseåkning och slide hänger inte riktigt ihop. Om jag var du skulle jag köpt ett par mjukare däck runt 75a istället. Mycket bekvämare när man cruisar fram då de äter upp allt och brädan känns mindre skakig! Sedan om du börjar åka mer downhill så kan du skaffa dig något hårdare hjul som passar bättre för slides.
Har ändrat allt! Kommer upp snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback