2015-07-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BearWithMe
Men blev han dömd där? Vad jag minns så var väl ingen av de dömda i rätt ålder för att passa in på denne herre.
Det vågar jag ej svära på.
Jag är tämligen säker på att han var inblandad på något sätt, men på vilket sätt vet jag ej.
Citera
2015-07-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Fy fan, här finns det lite att gräva i. Bordellhärvor, människorov, våldtäkter mm. Nästa som framkommer är väl trafficking.
Skulle inte bli förvånad, tvärtom!
Tyvärr!
Citera
2015-07-28, 17:39
Medlem
Det är hög tid att införa lobotomering igen.Det här drägget ska inte gå lösa.
Citera
2015-07-28, 18:02
Medlem
Sorcars avatar
Heter/hette pappan möjligtvis Rolf?
I villabordellhistorien, just i Staffanstorp, för c:a 5 år sedan, dömdes en då 61-årig Ro*f Ni*sson. Samma familjenamn i alla fall som dom som figurerar i den här tråden.
Slump, tillfälligheter, eller samband?
Citera
2015-07-28, 18:09
Medlem
ratboness avatar
Denna Henrik borde gått i min paralellklass, var det möjligtvis han som blev hämtad av sin mamma upp till nian? Han hade en äldre morsa och var ett allmänt ufo. Trodde inte det var en farsa inblandad. Den Rolf som nämnts hade äldre barn
Citera
2015-07-28, 19:02
Medlem
Som ni säger så kommer denna härvan med stor sannolikhet att växa sig väldigt stor..

Jag bor i samma trappuppgång som HN och det är en väldigt obehaglig människa.. Nu pratar jag endast om Hol*er och hans mamma som bor rätt över vägen! Ingen aning om vem den andra är..

HN kör en stor gammal Jaguar som han med jämna mellanrum kommer körandes med och har nya unga flickor med sig.. Oftast flickor från öst.. Detta har förekommit flera gånger detta året..

HN har också ett flertal gånger levt jävel i förråden som ligger intill huset.. Typ klippt upp hänglås och hängt upp sina egna och stulit grejer osv.. Varje gång han gått ut till förråden har man fått hålla vakt så att han inte kommer ut med något som är ens egna grejor..

En av grannarna hade på något sätt brutit sig in hos HN pga att han upptäckt att flera av hans grejer som då stulits från förrådet funnits på HN's balkong.. Polisen kom dit och de upptäckte datorer med olika färjeankomster och det var tal om människohandel och liknande men såvitt jag förstår så lades det ner..

Sen är det då mamman.. Sist jag gick förbi hennes trädgård så hade hon över 100 lampor och gravljus runt huset som stulits från kyrkogårdarna i Staffanstorp Väldigt läskiga typer..
Citera
2015-07-28, 19:29
Medlem
sailing-boats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TernFis
Som ni säger så kommer denna härvan med stor sannolikhet att växa sig väldigt stor..

Jag bor i samma trappuppgång som HN och det är en väldigt obehaglig människa.. Nu pratar jag endast om Hol*er och hans mamma som bor rätt över vägen! Ingen aning om vem den andra är..

HN kör en stor gammal Jaguar som han med jämna mellanrum kommer körandes med och har nya unga flickor med sig.. Oftast flickor från öst.. Detta har förekommit flera gånger detta året..

HN har också ett flertal gånger levt jävel i förråden som ligger intill huset.. Typ klippt upp hänglås och hängt upp sina egna och stulit grejer osv.. Varje gång han gått ut till förråden har man fått hålla vakt så att han inte kommer ut med något som är ens egna grejor..

En av grannarna hade på något sätt brutit sig in hos HN pga att han upptäckt att flera av hans grejer som då stulits från förrådet funnits på HN's balkong.. Polisen kom dit och de upptäckte datorer med olika färjeankomster och det var tal om människohandel och liknande men såvitt jag förstår så lades det ner..

Sen är det då mamman.. Sist jag gick förbi hennes trädgård så hade hon över 100 lampor och gravljus runt huset som stulits från kyrkogårdarna i Staffanstorp Väldigt läskiga typer..

Har hört det du skriver också. Trodde dock inte det va sant med tanke på att dessa människor verkar inte jätte begåvade och att starta upp en "bordell" eller liknande var för avancerat. Men tydligen verkar jag ha fel.

Står hans jagga kvar på åkershus?
Citera
2015-07-28, 19:35
Medlem
sailing-boats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Heter/hette pappan möjligtvis Rolf?
I villabordellhistorien, just i Staffanstorp, för c:a 5 år sedan, dömdes en då 61-årig Ro*f Ni*sson. Samma familjenamn i alla fall som dom som figurerar i den här tråden.
Slump, tillfälligheter, eller samband?

Verkar som att farsan är död sedan länge tillbaka. Och han var ungefär lika gammal som morsan.
Citera
2015-07-28, 19:54
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailing-boat
Verkar som att farsan är död sedan länge tillbaka. Och han var ungefär lika gammal som morsan.
Ok, tackar! Verkar vara fler Nilssons som stökar till det i Staffanstorp!

Men hur är det nu, somliga kallar den aktuelle yngre delinkventen för Holger, andra för Henrik???
Citera
2015-07-28, 19:56
Medlem
sailing-boats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Ok, tackar! Verkar vara fler Nilssons som stökar till det i Staffanstorp!

Men hur är det nu, somliga kallar den aktuelle yngre delinkventen för Holger, andra för Henrik???

Det är fel av mig från början. Holger är andranamn. Henrik tilltalsnamn om jag förstår det rätt. Så jag har nog råkat göra många lite förvirrande.
Citera
2015-07-28, 20:04
Medlem
bagarn29s avatar
Den äldre mannen kan det vara MH skriven i Rosengård, Von Rosens väg? Han har varit inblandad i de två tidigare bordellhärvorna.
Citera
2015-07-28, 21:39
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Den äldre mannen kan det vara MH skriven i Rosengård, Von Rosens väg? Han har varit inblandad i de två tidigare bordellhärvorna.
År det möjligen Mi*osl*v Ho*v*th, i dag 44 år, du åsyftar? (*= r,a)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in