Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-27, 02:28
  #1
Medlem
Låter lite hjärtlöst kanske men jag tänder på tjejer med självskadebeteende, gärna som fortfarande sitter kvar i beteendet. Var hittar man dessa underbara varelser? Har bara varit på gång med en innan men har inte träffat någon mer.
Citera
2015-07-27, 03:15
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Låter lite hjärtlöst kanske men jag tänder på tjejer med självskadebeteende, gärna som fortfarande sitter kvar i beteendet. Var hittar man dessa underbara varelser? Har bara varit på gång med en innan men har inte träffat någon mer.

Nordstan, Göteborg!

Facebook är ju inte så dumt heller, du får allt svart på vitt!
Citera
2015-07-27, 04:34
  #3
Medlem
Testa Emocore eller Helgon.
Citera
2015-07-27, 06:25
  #4
Medlem
jabberwoks avatar
Emocore är bra för att hitta dessa ljuvliga varelser. Har träffat tre flickor där. Gemensamt för dem var att de knullade som om det aldrig skulle bli någon morgondag. Har aldrig känt mig knullad av en flicka förut. Men nu vet jag att det är möjligt.

Sköt dig snyggt i de öppna diskussionsforumen på emocore bara. Deras moderatorer är stränga och blockar användare som öppet söker sex.
Citera
2015-07-27, 08:19
  #5
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Få dig själv inskriven på psyket kanske kan fungera
Citera
2015-08-13, 16:09
  #6
Medlem
bistids avatar
Haha, varför då?

Kika lite ute på krogen, det finns säkert någon på samma ställe som dig som har lite ärr på armarna.
Citera
2017-09-24, 20:07
  #7
Medlem
Jag bumpar denna tråden igen efter två års tystnad, finns det ännu mer förslag nu när ''nätdejting'' banaliserats ännu mer?
Citera
2017-11-02, 05:10
  #8
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Låter lite hjärtlöst kanske men jag tänder på tjejer med självskadebeteende, gärna som fortfarande sitter kvar i beteendet. Var hittar man dessa underbara varelser? Har bara varit på gång med en innan men har inte träffat någon mer.

Jag tänder INTE på självskadebeteende men nästan alla mina ex har varit såna då jag däremot tänder på passion, bra sex och gränslöshet. Så jag har en bra bild av vad du kan leta efter.

Enligt min erfarenhet är emos asexuella, åtminstone de där knarkar-emosarna som hänger på Nordstan. Men bjud på knark så kan du säkert få dem.
Gothare däremot är nymfomaner och säger enligt min erfarenhet aldrig nej till att bli uppraggad om du passionerat ger dem ärligt menade komplimanger (om det är en äkta borderline-gothare). Sök dig till goth-kretsar. Kan du rentav själv tänka dig att ha gotisk stil för en kväll så har du ju halva inne. Men många gothtjejer söker en daddy som då inte själv behöver vara gothare.

Du kan hitta dem i sexdatingforum och i BDSM-kretsar (undvik dock feministiska kretsar såsom Pride eller Darkside).
Citera
2017-11-02, 05:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Låter lite hjärtlöst kanske men jag tänder på tjejer med självskadebeteende, gärna som fortfarande sitter kvar i beteendet. Var hittar man dessa underbara varelser? Har bara varit på gång med en innan men har inte träffat någon mer.


Vill du ”rädda” tjejer som är självdestruktiva, eller är beteendet något du finner attraktivt?
Det sista en trasig tjej som skär sig i armarna behöver är en dreglandes kille där det börjar växa i kalsongerna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback