Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2005-11-13, 00:33
  #49
Medlem
Silvertårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5
Jag citerar din signatur, "är du bakad"? Träffade Silvertårar på en UE-sammankomst för ett tag sen. Hon är en brud på 18 bast kan jag garantera

Ja du det är tur att det är någon som vet vem jag är iaf.
Citera
2005-11-13, 01:15
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertårar
Ja du det är tur att det är någon som vet vem jag är iaf.

vi är fler än du tror..
Citera
2005-11-13, 01:21
  #51
Medlem
Silvertårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0ll
vi är fler än du tror..

Det kan jag nog tro
Man sticker ju ut en hel del när man nästan är ensam tjej.
Citera
2005-11-13, 13:22
  #52
Medlem
Toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertårar
Jo då det är jag rätt säker på.
Jo jag ska göra och jag ska slänga upp bilderna här så ni får se.
Jo då det är många som sagt nej till att ställa ut om det inte känns rätt. Och jag kan bli nöjd.

Kreativitet har jag så det räcker och blir över och självförtroende har jag kanske rent av för mycket av. På gott och ont.
Men inte behöver du bli oförskämd.
Varför bryr du dig om vad jag säger? är det inte uppenbart att jag bara är ett drygt arselhål som vill provosera när jag ser en dum fråga? Jag blir bara så irriterad när människor inte kan lista ut saker själva.

Och på frågan om att bli nöjd över sina skapelser så har jag iallafall fått kännslan att få blir helt nöjda över vad det gjort, tycker att det kan tyda på att man inte har tillräcklig självkritik, därför behövs ofta en vän som kan säga till när man går övergränsen med att "fixa till lite grann" så att man inte förstör till exempel en helt fantastiskt tavla.

Summera summaris jag bara svammlar skit, och visst fan är jag bakad
Citera
2005-11-15, 13:26
  #53
Medlem
Silvertårars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Varför bryr du dig om vad jag säger? är det inte uppenbart att jag bara är ett drygt arselhål som vill provosera när jag ser en dum fråga? Jag blir bara så irriterad när människor inte kan lista ut saker själva.

Och på frågan om att bli nöjd över sina skapelser så har jag iallafall fått kännslan att få blir helt nöjda över vad det gjort, tycker att det kan tyda på att man inte har tillräcklig självkritik, därför behövs ofta en vän som kan säga till när man går övergränsen med att "fixa till lite grann" så att man inte förstör till exempel en helt fantastiskt tavla.

Summera summaris jag bara svammlar skit, och visst fan är jag bakad

För att det är därför jag sitter här. För att jag vill veta vad folk tycker.

Jag har självkritik det är därför jag slutar måla när det behövs. För att jag kan se när det bara kan bli värre.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback