Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-10-17, 09:33
  #61
Medlem
vad fan ska man dit för?
Lyssna på vrålande turkar kanske ?
Citera
2019-10-17, 12:55
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av procomp
vad fan ska man dit för?
Lyssna på vrålande turkar kanske ?
Hellre det än bölande kurder
Citera
2019-10-17, 16:14
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Hellre det än bölande kurder

Haha!

Säger turken Dembo.

Ja så länge man är Turkisk islamist så är det lugnt.
Citera
2019-10-17, 18:33
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammyb0y
Haha!

Säger turken Dembo.

Ja så länge man är Turkisk islamist så är det lugnt.
Absolut, det gäller att vara högst på näringskedjan Öz
Citera
2019-10-17, 18:35
  #65
Medlem
Jon.Holmss avatar
Skulle aldrig falla mig in att besöka skräplandet Turkiet.
Citera
2019-10-17, 18:37
  #66
Medlem
Kan inte tänka mig att någon bokar resa till Turkiet nu utom möjligen turkar som bor utomlands. Att åka dit innebär ju både en risk och att man indirekt stödjer regimen.
Citera
2019-10-17, 20:00
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Absolut, det gäller att vara högst på näringskedjan Öz

Säger flyktinggrabben...
Citera
2019-10-18, 00:45
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammyb0y
Säger flyktinggrabben...
Lilla obildade WT svensk uttala dig inte om något som du inte har en susning om
Citera
2019-10-18, 16:30
  #69
Medlem
Nej
Citera
2023-02-28, 17:33
  #70
Medlem
själv åkte jag med Solresor till Alanya Turkland trodde dom var bättre men icke, Transferbussen pajade halvägs idioten körde ikapp med en kolega ny buss tog 2 timmar att få fram totalt 6 timmar på bussen ingen AC , Hissen på hotellet funkade inte större delen av vistelsen bodde på Vån 6 med astma.
Bufféns enda kötträtt var nån slags blek kebabstrimlad kanin bisamråtta sa en Tenstaturk på babbe Svenska.
Jag planterade en nöt i några buffélådor dom låg kvar där fortfarande lagom till hemresan 1v som tur var.
Jag frågade om jag kunde köpa ett dygn till av Hotelägaren utifall..då rykte om försening förelåg 300:- med mat sa han Solresor debiterade mig minst 1500:- per natt och då blev jag tvungen att äta ute varje kväll då packade ryssar & polacker slogs om skitmaten i våta badbyxor & solblekt Iron Maiden tischa och pissade i poolen ivartfall var det alltid tomt på muggen Dessutom fick jag corona lagom till hemkomst vilket var ren tur.
Enda roliga var när jag halade ryska flaggan på halv stång en sen kväll vid poolen vilket jäkla kackel det blev vid frukosten rostat bröd och sylt & kontiga korvar ryssarna och deras bröder tryckte föresten ned dubbelmackor med ostfyllning i brödrostarna så det uppstod eld & rök och brandkarmet gick sicken cirkus det var.
Planet ned från Arlanda var fullproppat största boing med " Svenskar " men, jag tror mer än 95% hade annan bakgrund än äkta Svensk.
Citera
2023-02-28, 21:35
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
själv åkte jag med Solresor till Alanya Turkland trodde dom var bättre men icke, Transferbussen pajade halvägs idioten körde ikapp med en kolega ny buss tog 2 timmar att få fram totalt 6 timmar på bussen ingen AC , Hissen på hotellet funkade inte större delen av vistelsen bodde på Vån 6 med astma.
Bufféns enda kötträtt var nån slags blek kebabstrimlad kanin bisamråtta sa en Tenstaturk på babbe Svenska.
Jag planterade en nöt i några buffélådor dom låg kvar där fortfarande lagom till hemresan 1v som tur var.
Jag frågade om jag kunde köpa ett dygn till av Hotelägaren utifall..då rykte om försening förelåg 300:- med mat sa han Solresor debiterade mig minst 1500:- per natt och då blev jag tvungen att äta ute varje kväll då packade ryssar & polacker slogs om skitmaten i våta badbyxor & solblekt Iron Maiden tischa och pissade i poolen ivartfall var det alltid tomt på muggen Dessutom fick jag corona lagom till hemkomst vilket var ren tur.
Enda roliga var när jag halade ryska flaggan på halv stång en sen kväll vid poolen vilket jäkla kackel det blev vid frukosten rostat bröd och sylt & kontiga korvar ryssarna och deras bröder tryckte föresten ned dubbelmackor med ostfyllning i brödrostarna så det uppstod eld & rök och brandkarmet gick sicken cirkus det var.
Planet ned från Arlanda var fullproppat största boing med " Svenskar " men, jag tror mer än 95% hade annan bakgrund än äkta Svensk.

Vilken upptäcktsresa
Citera
  • 5
  • 6
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2599614

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback