Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-22, 13:11
  #4597
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
Hahhhaaa vissa ska ha sista ordet och det lyser Looooser om dem.

Trevlig Påsk till er!
Jadu, kalla andra loser säger mer om dig dock. Hoppas nästa säsong bjuder på fler instabila och arga deltagare. Ett par Ewonne liknande och SM vore kul.
2016-03-22, 20:14
  #4598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Inte duktig nog att vinna mot någon som påstod att han inte pluggat bondepraktikan

Nej, Lina imponerade inte på Farmen. Hon var heller inte upp i någon riktig tvekamp så hade hon vunnit hade det inte varit välförtjänt. Inte för att Fredrik var uppe heller men han hade en bra taktik att låtsas som att han inte kunde någonting.

Storartat att Lina Ilar inte vann en krona utan istället förlorade på mållinjen! Bästa ögonblicket under hela säsongen 2016 tätt följd av "om du inte håller käften får du en djävel!".
2016-03-22, 22:07
  #4599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Jadu, kalla andra loser säger mer om dig dock. Hoppas nästa säsong bjuder på fler instabila och arga deltagare. Ett par Ewonne liknande och SM vore kul.

Vet inte om jag håller med dig om att SM var instabil, en udda fågel och lite provocerande helt säket, men riktigt imponerande hur kall hon höll sig när de höll på med gruppmobbingen mot henne.

Känner en person väl som sökt som mycket väl skulle kunna bli en manlig motsvarighet till Qristina/Ewonne. En gubbe med kort stubin och väldigt starka åsikter. Kan nog helt klart bjuda på underhållning om han får platsen...
2016-03-23, 07:15
  #4600
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Vet inte om jag håller med dig om att SM var instabil, en udda fågel och lite provocerande helt säket, men riktigt imponerande hur kall hon höll sig när de höll på med gruppmobbingen mot henne.

Känner en person väl som sökt som mycket väl skulle kunna bli en manlig motsvarighet till Qristina/Ewonne. En gubbe med kort stubin och väldigt starka åsikter. Kan nog helt klart bjuda på underhållning om han får platsen...
Ja vet att hon inte var instabil, men fler som henne. Hon bjöd på roliga ögonblick. Sedan flera som Hampus är inte heller fel, en snäll människa som försöker sitt bästa även fast han inte har kunskaperna som krävs för jobbet. Som när han skulle flytta kossorna och när han hade sönder verktyg.
2016-03-24, 22:09
  #4601
Medlem
VelvetReds avatar
Vet inte om jag tycker att Fredrik var en värdig vinnare.

Han har ju klarat av att spela det sociala spelet iaf. Blev lite häpen över hur lätt han spöade Lina i finalen.

Det som stör mig mest är dock Sofie och Nina. Så som dem gör, så beter man sig helt enkelt inte. Hur kan man vara så uppfylld utav hat att man man bara kräks till höger och vänster på andra människor?

Jag borde ju veta, då jag själv är ett miffo och avskum... Men jag förundras ändå över deras fåniga attityd och sätt att föra sig i sociala sammanhang. Usch!

Kan dock stå bakom Fredrik som vinnare i slutändan, trots att jag hellre sett sköna Dalkullan Lina som vinnare.
2016-04-23, 02:50
  #4602
Medlem
Realisten73s avatar
Har det framkommit i tråden vem det var mer än Uteliggaren och Colgate som som knullade på Farmen?

Vill minnas att Lina Ilar dyrt och heligt lovade i hennes blogg att avslöja vem de andra var efter det att finalen hade vart.

Är det låga odds för att en av dom andra var Pernilla, tro?!
2017-01-29, 21:51
  #4603
Medlem
Moll-Es avatar
Farmen 2016 är över. Tråd låses.

/Moderator
__________________
Senast redigerad av Moll-E 2017-01-31 kl. 20:26.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback