Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-18, 09:24
  #13
Medlem
ennhojs avatar
märker STOR skillnad på om jag ätit innan eller inte. Kodein på tom mage är underbart. kodein på lunchbuffemage ger ingenting.
lite som med fyllan, drar du i dig 3 starköl på tom mage blir du berusad. har du ätit massor händer ingenting.. samma sak med alla prepparat.
2017-12-23, 01:40
  #14
Medlem
SUICIDEBOYs avatar
Liten bump!

Klämde i mig 2 st citodon, en Oxycodone actavis 5 mg och en Oxycodone Teva 5 mg. Gjorde även en CWE på 4 st citodon och drack hälften av det (smakade skit, kunde inte shotta i mig 4 cl ens).

Det jag undrar nu är om det är farligt att blanda Oxy och Kodein? Har läst överallt men kommer aldrig nåt svar om det är farligt? Vart lite småmysig under kvällen, lite illamående då jag råka svälja en snus men tror absolut inte det var pga morfinet.
2017-12-23, 03:01
  #15
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Och det väntade du drygt fyra år med att säga?

Han är ju fortfarande aktiv på forumet, kollar han fortfarande här eller i citerade ämnen lär han svara.
2017-12-23, 10:44
  #16
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback