Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-22, 17:12
  #13
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Urban Exploration har delats upp i åtta olika subforum.

Urban Exploration
- UE Göteborg
- UE Norrland
- UE Skåne
- UE Stockholm
- UE Östergötland
- UE Övriga Sverige
- UE Utomlands
- UE Övrigt

(FB) Urban Exploration

admin

Verkligen roligt och bra. Behövdes röjas upp lite i röran.
Citera
2015-07-23, 09:41
  #14
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeromatic
Kan tycka att man borde delat upp hela landet i subforum, istället för att ha ett "Övriga Sverige" med, ca 5-6st borde räcka.

UE Norrland hade gärna fått delas in i UE Norra resp. Södra Norrland, då det geografiskt utgör mer än halva landet. För en person i Gävle, Falun, Bollnäs, Hudiksvall eller Sundsvall så är det inte jätteintressant att läsa om nåt ställe i Umeå, Luleå, Piteå, Kalix eller Boden, och vice versa.

Men bra och uppskattat initiativ i alla fall!

Detta är en första uppdelning. Nu ska trådarna flyttas till rätt forum, och än så länge har omkring 2000 trådar flyttats. Sedan får vi avgöra om vi behöver ytterligare subforum. Jag är inte främmande för att skapa fler om det behövs. Exempelvis Dalarna, Värmland, Uppland osv.

Jag tror det blir svårt att dela upp Norrland i södra och norra, då vi isf hamnar i en situation där det inte är helt självklart var gränsen bör gå. Även ifall jag inser att det är stor skillnad mellan Gävle och Kalix. Fördelen är dock att genom att frigöra hela Norrland från "UE Övriga Sverige" så blir det enklare att hitta de trådar man söker.

admin
Citera
2015-07-23, 17:30
  #15
Medlem
ChristianXs avatar
Nu är ganska exakt 3000 trådar flyttade. Om något ligger fel är man hjärtligt välkommen att RP:a det hela så flyttar vi tråden ifråga rätt.
Citera
2015-07-23, 20:40
  #16
Medlem
25Decembers avatar
Nja ser inte detta så positivt. Läser lite då och då i det forumet och det är alltid kul att läsa om övergivna ställen även om de ligger långt bort. Nu måste man ju öppna 8 olika forum för att inte missa något.
Citera
2015-07-25, 23:52
  #17
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Nja ser inte detta så positivt. Läser lite då och då i det forumet och det är alltid kul att läsa om övergivna ställen även om de ligger långt bort. Nu måste man ju öppna 8 olika forum för att inte missa något.
Instämmer.
Citera
2015-07-26, 14:56
  #18
Medlem
Kurtfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeromatic
Kan tycka att man borde delat upp hela landet i subforum, istället för att ha ett "Övriga Sverige" med, ca 5-6st borde räcka.

UE Norrland hade gärna fått delas in i UE Norra resp. Södra Norrland, då det geografiskt utgör mer än halva landet. För en person i Gävle, Falun, Bollnäs, Hudiksvall eller Sundsvall så är det inte jätteintressant att läsa om nåt ställe i Umeå, Luleå, Piteå, Kalix eller Boden, och vice versa.

Men bra och uppskattat initiativ i alla fall!

Detta var också det första jag tänkte med uppdelningarna, Norrland är stooort ^^

Bra jobbat av er som flyttar massor
Citera
2015-07-26, 15:02
  #19
Medlem
sebnies avatar
Personligen tycker jag man borde bara tagit de 3 största städerna (Stockholm, Malmö, Göteborg) och sedan haft "Övriga städer". Blir annars lite för snäv uppdelning enligt mig.
Citera
2015-08-05, 17:12
  #20
Medlem
Illusioners avatar
Är det bara jag som upplever att UE-forumet känns väldigt dött nu? Svårt att få en översikt över landet också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback