Det känns som att jag inte behöver vara glad för att kunna leva längre behöver man ens vara glad är frågan ?
orkar knappt äta längre tänker bara på att alla runt mig strävar efter saker som att knulla och köpa saker. Är de bara jag som ifrågasätter dessa saker i livet.
känner mig inte att jag skulle bidra med något genom att gå in i ett förhållande med någon för att känner ingen dragning till knappt någon. Men de skulle nog vara skönt att få en kram någon gång..
jag känner att jag inte får något utav att vara med dem mesta människor jag möter, kan också säga att jag har aldrig mött någon som mig själv, dock så föredrar jag att vara själv.
I alla fall jag blev medicinerad för depression fast jag slutade efter några månader, för att jag har insett att det verkade ej tygla alla mörka saker inom mig, är ganska van att känna detta jävla slukande mörker i mig.. Så proppa i sig mediciner när något inte hjälper känns dåligt
Blev skickad till en psykolog och de enda hon frågade var hela tiden varför jag var deprimerad och hur jag skall ändra på det, jag sa till hon att jag inte kan göra något och om jag kunde göra något så skulle jag inte bli skickad hit... självhjälp för något jag inte har svar till eller kan hjälpa...
jag vill dö men ändå inte, jag mår så dålig är jag helt själv med detta ?